Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland vs. Landini


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lukeski15

lukeski15

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pow. Lipnowski Kuj-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Motoryzacja
    Troche sportu

Napisany 16 maj 2012 - 13:10

New Holland vs. Landini Cześć. Ostatnio zaciekawiły mnie ciągniczki Landini. Głównie seria 7.145. Co o nim sądzicie?? Pytam z ciekawości a napewno na forum komuś się to przyda. Nigdzie nie ma dyskusji na temat tych traktorów. Ale wracając do tematu co byście wybrali ?
NH 8360 http://otomoto.pl/ne...60-A121526.html
Landini Legend 130 http://otomoto.pl/la...30-A115288.html

Dzięki i pozdrawiam!!

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland vs. Landini Dzisiaj, 03:23
  •  

#2 Share zetor1218

zetor1218

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo maszyny rolnicze

Napisany 18 maj 2012 - 08:21

New Holland vs. Landini bierz new hollanda
ursus jest bogiem orka nałogiem sianie zabawą a ropa podstawom

#3 Share lukeski15

lukeski15

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pow. Lipnowski Kuj-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Motoryzacja
    Troche sportu

Napisany 18 maj 2012 - 14:59

New Holland vs. Landini Znaczy ja narazie nie kupuję tylko chce mieć wiedzę na temat dwóch traktorów, ale może szerzej odpowiedz na pytanie dlaczego NH a nie Landini??
PS. Proszę żeby odpowiedzi nie pisały osoby co nie miały doczynienia z obydwoma sprzętami i nie krytykowali Landini bo nie znają marki itp.

Edytowany przez lukeski15, 18 maj 2012 - 15:01.


#4 Share zbigi123

zbigi123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Brodnicy

Napisany 18 maj 2012 - 20:03

New Holland vs. Landini Stoje teraz przed wyborem ciągnika 130-140km i stawiam na Landiniego. Mam jednego i sobie chwale. Akurat za legendem przemawia do mnie skrzynia, zwłaszcza jeśli chodzi o te nowsze w okrągłych maskach. Jest naprawde nieporównywalnie do innych dużo przełożeń. Chodzi mi o skrzynie 72/72 i 108/36, bo te starsze zazwyczaj miały 36/36 ale to i tak niezły wynik. co do Legenda z linku to odradzam, dowiadywałem sie o niego i nie jest wart tych pieniedzy, a przebieg nie 2600 tylko 12600.
 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland vs. Landini Dzisiaj, 03:23
  •  

#5 Share milosz1713

milosz1713

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 wrzesień 2012 - 17:11

New Holland vs. Landini

Stoje teraz przed wyborem ciągnika 130-140km i stawiam na Landiniego. Mam jednego i sobie chwale. Akurat za legendem przemawia do mnie skrzynia, zwłaszcza jeśli chodzi o te nowsze w okrągłych maskach. Jest naprawde nieporównywalnie do innych dużo przełożeń. Chodzi mi o skrzynie 72/72 i 108/36, bo te starsze zazwyczaj miały 36/36 ale to i tak niezły wynik. co do Legenda z linku to odradzam, dowiadywałem sie o niego i nie jest wart tych pieniedzy, a przebieg nie 2600 tylko 12600.

Witam kolege z AF mam pytanie widzialem twoj post na temat Landini legend 130 mam okazje go kupic co o nim powiesz bo szukam opini o nim 2002r 7000mtg ma przejechane powiesz mi jego wady i zalety

#6 Share zbigi123

zbigi123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Brodnicy

Napisany 10 wrzesień 2012 - 19:54

New Holland vs. Landini Oglądalem kilka Legendów, ciągniki naprawde fajne, ale trafialy sie mocno zjechane i sobie odpuściłem. Wybór padł na NH 8360 i jestem zadowolony. Skrzynia co prawda 18/6 ale półautomatyczna Semi-Powershift świetnie sie sprawdza. Z opini innych wynika że przekładnie tego typu słyną z bezawaryjności. Ciągnik ma ponad 10tys. mth i mimo dużego przebiegu, jest dobrze utrzymany i nic póki co nie wskazuje na jakiekolwiek zbliżające sie usterki. Spalanie w pługu obrotowym 4x45 ziemie cięzkie gliniaste na poziomie ok 16l/ha ale wydajność śmiało przekracza 1ha/h. Agregat 5,6m w granicach 11-12l/h. Podsumowując, polecalbym ci NH z serii 8XXX, M lub TM, mocna zwarta konstrukcja i o wiele latwiej znaleść zadbany egzemplarz ;)
 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

#7 Share milosz1713

milosz1713

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 wrzesień 2012 - 20:08

New Holland vs. Landini

Oglądalem kilka Legendów, ciągniki naprawde fajne, ale trafialy sie mocno zjechane i sobie odpuściłem. Wybór padł na NH 8360 i jestem zadowolony. Skrzynia co prawda 18/6 ale półautomatyczna Semi-Powershift świetnie sie sprawdza. Z opini innych wynika że przekładnie tego typu słyną z bezawaryjności. Ciągnik ma ponad 10tys. mth i mimo dużego przebiegu, jest dobrze utrzymany i nic póki co nie wskazuje na jakiekolwiek zbliżające sie usterki. Spalanie w pługu obrotowym 4x45 ziemie cięzkie gliniaste na poziomie ok 16l/ha ale wydajność śmiało przekracza 1ha/h. Agregat 5,6m w granicach 11-12l/h. Podsumowując, polecalbym ci NH z serii 8XXX, M lub TM, mocna zwarta konstrukcja i o wiele latwiej znaleść zadbany egzemplarz ;)

Byłem ogladac szczerze dosyc zadbany legend 2002 r przebieg orginalnie 7443mtg opony z tylu oki z przodu by sie przydalo zmienic nie wiem sam mam ciezki wybor cena chce facet oko 73 tys do negocjacji co mowisz dobra cena do negocjacji co bym mial w nim sprawdzic jak bym chcial go juz kupic pomozesz??

Edytowany przez milosz1713, 10 wrzesień 2012 - 20:08.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland vs. Landini Dzisiaj, 03:23
  •  

#8 Share matyz32go

matyz32go

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 marzec 2015 - 12:04

New Holland vs. Landini

Koledzy odświeżam troszkę temat... Mam do kupienia Landinii Legend 130 2002r 3400 mth. Autentyczny przebieg i ciągnik bardzo zadbany. Posty są już dość stare tak że może ktoś już z was kupił tego landiniego?? Wypowiedzcie sie jak wam służy??




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy landini new holland