mariuszonisk

Chcę zrobić program do bydła mlecznego i mięsnego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Z wykształcenia jestem informatykiem programistą. Na rynku jest kilka wielkich systemów do prowadzenia obór czy też całych gospodarstw. niestety albo są skomplikowane albo nie po polsku a przede wszystkim są drogie. Pomyślałem że zimą mogę coś tam napisać taki prosty mały programik. Taki po prostu rejestr krów wydajności, pochodzenie, potomstwo, numery, jakieś tam zdjęcie, taka karta z obory pod kontrolą tylko że pod PC.

Piszcie co sądzicie o takim pomyśle. Co byście chcieli mieć w takim programie.

Jeśli ktoś chciał by pomóc to bardzo fajnie. Będę pisał w VisualStudio C++ 6.0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

pomysł mi się podoba. Mi by się przydał jakiś programik "księga bydła". Teraz mam w exelu no ale...


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebastian    0

nom przydalo by sie takie cos B) dla mniejszych gosp. ktorych nei stac na zakup kosztownych programow B)

moglo by sie tam znajdowac cos takieogo jak kiedy krowa bedzie miec ruje od wycielenia krycie i program wylicza keidy planowane wycielenie itp rzeczy nom i dobrze bylo by zeby mozna bylo utwozyc jakeis drzewo genaol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nom przydalo by sie takie cos :P dla mniejszych gosp. ktorych nei stac na zakup kosztownych programow :lol:

moglo by sie tam znajdowac cos takieogo jak kiedy krowa bedzie miec ruje od wycielenia krycie i program wylicza keidy planowane wycielenie itp rzeczy nom i dobrze bylo by zeby mozna bylo utwozyc jakeis drzewo genaol.