Zaloguj się, aby obserwować  
tomek15h

Hydraulika zewnętrzna w U- 1224

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek15h    110

Chodzi mi o kiprowanie przyczep.Mam standardową hydraulikę w tym ciągniku czyli 2 wyjścia i 1 zlew .Mam dwie przyczepy i na 2 przyczepę jest wyjście w 1 .Kiprując 1 przyczepę nie ma żadnego problemu,ale gdy chcę wykiprować 2 przyczepę to jest z tym często kłopot .Wgląda to tak jak by w pierwszej chwili olej był podany do węza i natychmiast załączał sie w ciągniku jakiś zawór przelewowy lub bezpieczeństwa, bo zasilanie się wyłącza samoczynnie mimo iż dźwignia jest w pozycji roboczej słychać jak ciągnik pracuje pod obciążeniem,tak jak by pompa nadal podawała.Bywa ze uda sie wychylić przyczepę ale tylko na bardzo wolnych obrotach silnika. Przyczepa jest 5 tonowa na 2 siłownikach.Czy ktoś może mi poradzić coś w tej sprawie? Z góry dzięki

Edytowano przez andrzej2110
błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

a jak podłaczasz druga przyczepe?

moze w tej pierwszej jest przewód przytkany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110
a jak podłaczasz druga przyczepe?

moze w tej pierwszej jest przewód przytkany?

 

Przewód nie jest przytkany.Przez pierwszą przyczepę przebiega tylko przewód i nie ma żadnych zaworów.

 

Sprawdź zawory przy przyczepie.

W 1 przyczepie nie ma żadnych zaworów.A ta 2 przyczepa jeśli jest kiptowana bezpośrednio z ciągnika czyli jako 1 wychyla sie bez problemu

Edytowano przez andrzej2110
łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110
sam sobie odpowiedziałes na pytanie poniewarz jeżeli w 1 biegnie sam przewód i 2 drugiej nie kipruje i jeżeli podpinasz 2 pod traktor i kipruje bez problemu to na bank jest przytkany przewód w tej pierwszej przyczepie ,cudów nie ma

 

Będe musiał to sprawdzić,ale bywa ze jednak uda się wykiprować tą 2 przyczepę ale jest to dopiero po kilku prubach i przy bardzo niskich obrotach silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

czesto są takie problemy jak sie popsuje jedno szybko złocze i przy skreceniu obu złącz wcisnie sie jedna kulka zamiast obie po trochu( wtedy najlepiej podłożyć (przykleic na smar)miedzy te dwie kulki przed skreceniem dwuch stron nakretke 5)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

jeśli mam racje to ta pięcio tonowa przyczepa to Niemka. Mam podobną. jeśli ta przyczepa jest produkcji niemieckiej to chyba znam odpowiedź na te pytanie i nie jest to kwestia przypchanego węża. Miałem podobny problem z moją niemką 5 tonową ale nie pamiętam jej oznaczeń. Otóż z przodu (pomiędzy rączkami od regulacji wywrotu, na środku wałka je łączącego) jest mała kostka

do której podłączone są 3 węże. Jeden jest od szybko złączki do ciągnika, jeden od szybko złączki na drugą przyczepę i jeden do tłoków. Mechanizm ten działa w taki sposób ze gdy zamknięte są obydwie rączki ciśnienie idzie na tylną przyczepę, gdy jedna jest otwarta to całe ciśnienie idzie na tłoki przyczepy. Zdarza się ze coś sie stanie z tym mechanizmem, wtedy albo nie podnosi, albo podniesie i nie opuści. Być może to jest problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

w takim razie moja rada jest nie przydatna, bynajmniej ja tak miałem w mojej niemce. Zasugerowałem sie tym iż moja niemka jest tez 5 tonowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a co się stanie jak zamienisz przewody przy ciągniku?? wywróci 2 a 1 nie??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Domin151
      Witam mam problem otóż ostatnio orałem i  przestał działać mi podnośnik myślałem że to pompa wymieniłem na nową zaczepiłem pług  i podnosi bardzo powoli  na wolnych i wysokich obrotach podnosi tak samo przyczepę kipruje normalnie 
      filtry wyczyszczone olej max  
       
    • Przez zetor70116718
      Witam , Panowie czy może ktoś wytłumaczyć mi o co chodzi... Mianowicie ciągnik obecnie pracuje przy agregacie talerzowym i siewniku 2.5m. Agregat waga.1050 Kg , siewnik Nordsten (mała skrzynia) . Zauważyłem że podnośnik podczas drogi lub pracy w polu przy nierównościach ( dziury w drodze Polnej, bruzdy na poprzeczniakach ) , gdy podskoczy na nierówności sam opuszcza i automatycznie odrazu podnosi. Nieraz robi to powoli a nieraz gwałtownie. Czy może mi ktoś wytłumaczyć w czym tkwi problem lub spotkał sie z czymś takim ?
    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam balotowałem ursusem  i ciśnienie z komory uciekało jak niewiem nie trzyma zawór u ursusa 1014 sprawdziłem nawet ciśniomierzem. Do was pytanie czy można zrobić osobny rozdzielacz i gdzie z weżami się podpiąć w tym ursusie może wtedy nie bedzie uciekać jak kupię rozdzielacz osobny 
    • Przez Psajdak009
      Witam. Potrzebuję pomocy w kwestii hydrauliki w ciągniku C - 385. Na początku ciśnienie na wyjściu wynosiło 150 barów. Po podpięciu pługa obrotowego, ciśnienie spadło do 70 -80 barów i ciągnik ma problem z obrotem i trzęsie ciągnikiem. Gdy olej się rozgrzeje, to o obrocie już nie ma mowy. Teraz ciśnienie wynosi 70-80 barów i nie co może być przyczyną. Dodam, że podczas pracy z pługiem, węże bardzo się grzeją i siłownik też. Olej w normie, filtry wymienione. Zauważyłem, że olej wydaje się tak jakby był trochę spieniony. Co może być przyczyną niskiego ciśnienia. Dziękuję za podpowiedzi 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj