Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ideał faceta farmerki


1206 odpowiedzi na ten temat

#161 Share monia104

monia104

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:okolice Garwolina
  • Zainteresowania:krawiectwo, haft krzyżykowy, rolnictwo, książki, muzyka

Napisany 17 maj 2012 - 20:14

Ideał faceta farmerki Chyba żadna z nas nie ma zamiaru serwisować ciągników, od tego mamy swoich facetów. Choć jeśli mój mąż coś remontuje albo naprawia to często mu pomagam bo trzeba np. coś przytrzymać, podać itp.Gdzie co się znajduje i mniej więcej jak działa też się orientuję, a w smarach się staram nie grzebać bo później ciężko spod paznokci wydłubać :) i jedyny ratunek w bardzo ciemnym lakierze do paznokci. Części do traktora też niejednokrotnie kupowałam, żaden hit.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 21:07
  •  

#162 Share mlody4564

mlody4564

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 maj 2012 - 21:15

Ideał faceta farmerki kobieta mechanik , moja mama też kupowała części do taktoru

#163 Share zonaRolnika

zonaRolnika

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 17 maj 2012 - 21:22

Ideał faceta farmerki do naprawy nie tykam sie, szkoda paznokci:P a ja lubie miec ladne i zadbane a w smarach nie bardzo :) Chyba ze trzeba jak ktos napisal potrzymac przyniesc albo cos podac.. to nazwy narzedzi znam :D
kupowanie czesci, albo ogolne mniejsze zakupy do gospodarstwa (typu leki, masci czy jakeis male lekkie zakupy) to standard, zadna nowosc, tylko musze miec napisane co mam kupic bo oczywsice cos przekrece :P no i mamy jeden sklep w którym kupujemy wszystko co potrzebne i zawsze jest kupa smiechu w nim :0 ostatnio pojechałam kupic rekawice do inseminacji i mowie ze chce te dlugie zabiegowe.. chlopak mowi ze akurat nioe maja.. a ja bez zastanowienia.. trudno bedzie musiał radzic sobie bez:) hehe mysllam ze ten chlopak z klrzesla spadnie :)

#164 Share Szczesciara

Szczesciara

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 17 maj 2012 - 21:24

Ideał faceta farmerki monia co racja to racja, druga para rąk do pomocy to zawsze coś a fajnie czasem razem być nawet w smarze upaćkanym

#165 Share monia104

monia104

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:okolice Garwolina
  • Zainteresowania:krawiectwo, haft krzyżykowy, rolnictwo, książki, muzyka

Napisany 18 maj 2012 - 07:55

Ideał faceta farmerki @mlody4564 nie mechanik tylko asystent mechanika :) Są prace w których nie biorę udziału, np. wożenie makaronu, w żniwa nie wejdę na przyczepę ze zbożem (pająki :( ), nie orzę itp. Nie jest źle, nie narzekam

#166 Share mlody4564

mlody4564

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 maj 2012 - 13:50

Ideał faceta farmerki

@mlody4564 nie mechanik tylko asystent mechanika :) Są prace w których nie biorę udziału, np. wożenie makaronu, w żniwa nie wejdę na przyczepę ze zbożem (pająki :( ), nie orzę itp. Nie jest źle, nie narzekam

Prawdziwa dziewczyna boi się pająków

#167 Share wojtekj1994

wojtekj1994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki
  • Zainteresowania:w szczególności rolnictwem i mechaniką.projektowaniem obiektów inwentarskich(obory stodoły wiaty garaże)

Napisany 18 maj 2012 - 18:08

Ideał faceta farmerki a ja chłopak nie ma ziemi tylko strasznie lubi rolnictwo i ma chęć poznać dziewczynę z gospodarstwem nawet nie wielkim co myślicie o takim kandydacie na faceta dla farmerki ???

#168 Share RolniczkazZawad

RolniczkazZawad

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 302 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Polska centralna
  • Zainteresowania:wszystko, co wiąże się z pracą w gospodarstwie, a w wolnej chwili muzyka i majsterkowanie

Napisany 18 maj 2012 - 18:26

Ideał faceta farmerki dla prawdziwej farmerki facet który nie ma, a chciałby mieć to ideał, bo mógłby się z nią ożenić i pomóc w prowadzeniu i rozwijaniu jej gospodarstwa.
Starszych trzeba słuchać.... ale swoje robić! :)

#169 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 18 maj 2012 - 19:19

Ideał faceta farmerki pan i władca rządzi się u ciebie?,a ty tylko "przynieś,podaj,pozamiataj" i to u siebie?
teściów szybko szlag trafi.
jako "maczo"-mnie się podoba taki ideał.
:lol: :lol: :lol:

Edytowany przez wiesmag, 18 maj 2012 - 19:20.


#170 Share monia104

monia104

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:okolice Garwolina
  • Zainteresowania:krawiectwo, haft krzyżykowy, rolnictwo, książki, muzyka

Napisany 18 maj 2012 - 20:31

Ideał faceta farmerki Pan i władca.... kawał mi się przypomniał:
Ożenił się chłop. Po jakimś czasie spotyka go kumpel i pyta jak tam noc poślubna. A chłopisko na to: Normalnie, jak żeśmy weszli do izby to się rozebrałem, żeby se nie pomyślała że się jej wstydzę, potem dałem jej w gębę, żeby se nie pomyślała że się jej boję, a potem sam się zaspokoiłem, żeby se nie pomyślała że jej potrzebuję....

Ale nie kraczmy jak te wrony ;) :P :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 21:07
  •  

#171 Share wojtekj1994

wojtekj1994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki
  • Zainteresowania:w szczególności rolnictwem i mechaniką.projektowaniem obiektów inwentarskich(obory stodoły wiaty garaże)

Napisany 18 maj 2012 - 20:48

Ideał faceta farmerki ale to zależy od chłopaka czy będzie chciał sonie ustawić dziewczynę czy będzie się liczył z jej zdaniem
ja bym nigdy nie mógł tak żadzie bez brania pod uwagę zdania swoje przyszłej kobiety tak jak to na pisał
wiesmag

pan i władca rządzi się u ciebie?,a ty tylko "przynieś,podaj,pozamiataj" i to u siebie?

Edytowany przez wojtekj1994, 18 maj 2012 - 20:51.


#172 Share mlody4564

mlody4564

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 maj 2012 - 21:07

Ideał faceta farmerki heh wy tu mówicie o babskich pracach wykonywanych przez chłopaka , a według mnie to dziewczyna powinna sprzątać prać itp.. ale chłopak nie powinien jej traktować jak kurę domową tylko jak żonę , a żona męża

#173 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 18 maj 2012 - 22:15

Ideał faceta farmerki @wojtekj1994-pożyjemy zobaczymy.
ładnie gadać to ty se możesz-życie to nie bajka,przyszli teściowie już cię naprostują :lol: typu:"czego ten gołodupiec się rządzi"
po drugie:to nie stwierdzenie-tylko pytanie.
po trzecie:już kilka latek żyję i już widziałem jak teściowie potrafią urozmaicić życie kochanym "dzieciom"-aby im nudno nie było :D

#174 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 maj 2012 - 22:32

Ideał faceta farmerki Wojtek, ubierz się bo mama się za ciebie będzie wstydzić. Przy okazji wystraszyłeś nam dziewczyny.

#175 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 18 maj 2012 - 22:59

Ideał faceta farmerki Co do tego stylu "pana i władcy" , "maczo" to przypomniała mi się scena z filmu "gogel mogel czyli galimatias" jak to Ojciec Kasi Zenek , zakazał swojej żonie się odzywać - taka posłuszna żona to aż za dobrze :)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#176 Share pawelol111

pawelol111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3820 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Siedlec.

Napisany 19 maj 2012 - 00:12

Ideał faceta farmerki Stasiek - za Ciebie wstydzą się wszyscy i aż wstyd Ci to przypominać...

#177 Share gospodarny1992

gospodarny1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Białej Podlaskiej

Napisany 19 maj 2012 - 00:27

Ideał faceta farmerki Facet bez posagu, sorry... Teraz w rolnictwie idzie o zbyt duże pieniądze, żeby teściu cię wpuścił do swojej zagrody, i żebyś żył z jego krwawicy wylewanej przez lata. Chyba że jesteś głupi do roboty, albo ma niezbyt córkę;p
Chcesz poznać dziewczynę z nawet nie wielkim gospodarstwem, a słyszałeś takie powiedzenie że "jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki" trochę więcej wiary w siebie.
Nie chce żeby ktoś tu poczuł się dotknięty ale niektórzy mają tu avatary rodem z(dawno zdezelowanego) fotka.pl mózg mi wywija jak widzę takie rzeczy.

#178 Share wojtekj1994

wojtekj1994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki
  • Zainteresowania:w szczególności rolnictwem i mechaniką.projektowaniem obiektów inwentarskich(obory stodoły wiaty garaże)

Napisany 19 maj 2012 - 06:38

Ideał faceta farmerki

Wojtek, ubierz się bo mama się za ciebie będzie wstydzić. Przy okazji wystraszyłeś nam dziewczyny.


Moja mama nie ma się czego wstydzić morzę twoja ma. a co do dziewczyn to było do nich pytanie a nie do ciebie to po co odzywasz odzywasz

Edytowany przez wojtekj1994, 19 maj 2012 - 07:05.


#179 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 19 maj 2012 - 06:51

Ideał faceta farmerki oj ma się czego "w studzić"-chociażby błędów-bo na prawdę się trzeba gimnastykować żeby zrozumieć-to "morze"też chyba nie Bałtyckie.

co do nagiego torsu-gdzie do chol..ry został koperek :lol: ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 21:07
  •  

#180 Share monia104

monia104

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:okolice Garwolina
  • Zainteresowania:krawiectwo, haft krzyżykowy, rolnictwo, książki, muzyka

Napisany 19 maj 2012 - 10:04

Ideał faceta farmerki Dziewczyny nie są takie strachliwe :) Różnie w życiu bywa, ludzie też są różni. Wojtek jeśli uda ci się wżenić w w miarę ogarnięte gospodarstwo to musisz być przynajmniej przygotowany na to że teściowie będą ci patrzeć na ręce, a gospodarstwo przepiszą tylko na córkę. Ale oczywiście tak nie musi być.

Co do awataru to sorki, z całą sympatią na jaką mnie stać,ale.......... :(

Podobne tematy