Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ideał faceta farmerki


1206 odpowiedzi na ten temat

#821 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 12 sierpień 2013 - 14:24

Ideał faceta farmerki Kim TY jesteś w tej telenoweli ,bo nie wiem jak mam Cię odbierać ....Jak radio Zet ? :lol:
Wszystko pięknie brzmi ,toby była synowa marzeń ,ale ona detektywa pojechała wynająć ,a te wszystkie wymienione przez Ciebie czynności ,wykonuje syn ,bo te dzisiejsze kobiety, to do niczego się nie nadają . -_-

ugotowała ciasto,

Tak ugotować ciasto heh ...ok ,jest babka gotowana ,więc wybaczam to fo pa :P
Tylko cały czas zachodzę w głowę ,po co jej ten detektyw ? :unsure:
:D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 12:30
  •  

#822 Share wdaniel

wdaniel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, transport, motoryzacja, bhp, ppoż

Napisany 12 sierpień 2013 - 15:12

Ideał faceta farmerki już nie łap mnie tu na słówkach, bo sprawdzałem tylko, czy czytasz ze zrozumieniem B) Ciasto oczywiście piekła, a gotowała wodę na galaretkę, bo było owocowe z żniwkami z sadu i wiśniami. Gdybym powiedział, kim naprawdę jestem i kto mnie wynajął, to by się serial skończył, a tak to okaże się wszystko w najbliższych odcinkach <_<

#823 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 12 sierpień 2013 - 15:35

Ideał faceta farmerki Odcinek 165382

Pablo ( w tej roli wdanel) pojawił się w życiu rodziny nagle. Zupełnie niespodziewanie został bywalcem domu baziuli i jej "kochanych " teściów. Grywał z MATEm w pokera, spacerował po sadzie z Meg. Wiedział wszystko, o wszystkich, lecz o nim samym nie wiedział nikt.
Pewnego dnia baziula ze zdumieniem odkryła, że zniknęły jej oszczędności i kilka złotych pierścionków, skrzętnie do tej pory ukrytych w skarpecie, na samym dnie komody . Przetrząsnęła cały dom, lecz nikomu nie powiedziała o swojej stracie. "Gdzie są moje oszczędności?" ta myśl kołatała się po jej głowie od kilku dni. Przecież nie zapyta teściów, mężowi wolała nie mówić ( zdziwiłby się skąd ona ma tyle pieniędzy) . Podejrzenie padło na Pablo ( w tej roli wdanel) i na teściową, która z tym Pablo bardzo się spoufaliła. Stwierdziła, że tylko jedna osoba może jej pomóc ----------- detektyw KristofornSKI. Widziała, że tylko on może odzyskać jej oszczędności. Zatem pewnego niedzielnego popołudnia udałą się do miasta stołecznego i z drżeniem serca zapukała do drzwi biura detektywistycznego na ul. Miodowej 1.


P.S. (przypis reżyserki) Meg, negocjuj z producentem gażę, jesteś tak świetna w roli teściowej, że możesz żądać 200% podwyżki.

Edytowany przez baziula, 12 sierpień 2013 - 15:37.


#824 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 12 sierpień 2013 - 19:31

Ideał faceta farmerki Dlaczego mnie Dodany obrazek nie ma w tej telenoweli?
Chciałbym zagrać Riga z Mody na Sukces :lol:

#825 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 12 sierpień 2013 - 19:42

Ideał faceta farmerki Jak to Cię nie ma. ? jesteś przecież. Grasz mojego męża a co za tym idzie starszego syna Mata ( z nieprawego łoża) i Meg. Twoim bratem jest razor. Grasz mojego męża, dobrego i cierpliwego. Nic ci nie powiedziałam o oszczędnościach ale ty wiesz o moich kłopotach. Jednak postanowiłeś to przemilczeć.

#826 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 12 sierpień 2013 - 20:17

Ideał faceta farmerki O przeprasza ,ja już wcześniej wspomniałam ,że do starej Kozy się nie przyznaję ....Mat ,my chyba musimy poważnie porozmawiać ,bo scenariusz wyraźnie pokazuje ,że Ty jednak mnie zdradziłeś ^^ Trudno ,jak mi tego sensownie nie wytłumaczysz ,to się rzucę w ramiona listonosza ,który może nie spełni mojego marzenia ''wiatru we włosach '',ale ma choć M1 ...Albo pójdę do Pablo (wdaniel ) ,który się ze mną spoufala i może mi wyjaśni przy okazji co to znaczy ciasto owocowe ze żniwkami z sadu ,jak będziemy spacerować razem .
Mat ,ale nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło ,ponieważ okazuje się ,że moja synowa ,to Twoja synowa nie moja B) Mój piękny Apollo :rolleyes: jest wolny ....O dziękuje Wam Niebiosa ,żeście mojego syneczka uchowały ode złego ...Bo to zła kobieta była... -_-
:D

P.S. (przypis reżyserki) Meg, negocjuj z producentem gażę, jesteś tak świetna w roli teściowej, że możesz żądać 200% podwyżki.

Drogi reżyserze ,dziękuję za uznanie ,dałeś mi role wrednej teściowej z ciętym jęzorem ,więc się staram jak mogę ...Nie ma co liczyć na taryfę ulgową :) Może będzie nominacja do Telekamer ,za najlepszą rolę kobiecą ? ;) :D

#827 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 12 sierpień 2013 - 20:27

Ideał faceta farmerki

Mat ,ale nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło ,ponieważ okazuje się ,że moja synowa ,to Twoja synowa nie moja B) Mój piękny Apollo :rolleyes: jest wolny ....O dziękuje Wam Niebiosa ,żeście mojego syneczka uchowały ode złego ...Bo to zła kobieta była... -_-
:D



I tak oto okrutny scenarzysta zupełnie zgnębił Mata, nie dość że go pokarał taką oto żoną jak Meg to jeszcze przypisał mu syna, bynajmniej niepokornego jak KOZA a na końcu zwalił mu na głowę synową pod postacią baziuli. Czy poczciwy Mat to zniesie? Czy może odda się zapomnieniu zaglądając do kieliszka... albo do lokalnego domu uciech. Zobaczmy już w następnym odcinku......................

#828 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 sierpień 2013 - 21:16

Ideał faceta farmerki W następnym odcinku MAT pójdzie do detektywa płacąc kupę kasy( może nie koniecznie kasy) i przypomina sobie swoje poprzednie nie udane małżeństwo.Trwało ono raptem miesiąc,a Koza to jego pasierb mimo,że poprzednia żona przed nim go ukrywała...
Mat rwie ostatnie włosy z głowy i nie może powstrzymać złości na swoją ex

#829 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 sierpień 2013 - 21:45

Ideał faceta farmerki

O przeprasza ,ja już wcześniej wspomniałam ,że do starej Kozy się nie przyznaję ....Mat ,my chyba musimy poważnie porozmawiać ,bo scenariusz wyraźnie pokazuje ,że Ty jednak mnie zdradziłeś ^^


Napisany Dzisiaj, 22:45




Dodany obrazekMeg5, o 12 sierpień 2013 - 14:37, powiedział:
No zobacz Mat z kim się ten nasz syn ożenił ? -_- Ja od samego początku wiedziałam ,że to nie jest kobieta dla niego . Tylko ,kto by tam słuchała teściowej ...




No to w końcu nasz czy mój, oj teraz coś kręcisz :D

ja myślę że jednak nasz, bo pamiętasz Miła tę noc w tataraku jak Twoje figi wisiały na krzaku, albo te siuby na łące, wtedy ze śmiechu zdychały zające. :P :lol:
A młodszego to zrobiliśmy na weselu u Schmita, pamiętam, że zharnasili my mu dwie morgi żyta. :lol:

#830 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 12 sierpień 2013 - 21:53

Ideał faceta farmerki Wnet , na następny dzień przychodzi list "polecony" do Mata-a od detektywa z wynikami śledztwa.... Ale drzwi Listonoszowi nie otwiera Mat..... tylko.... ;)

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 12:30
  •  

#831 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 13 sierpień 2013 - 06:48

Ideał faceta farmerki tylko KOZA....

#832 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 13 sierpień 2013 - 07:18

Ideał faceta farmerki

No to w końcu nasz czy mój, oj teraz coś kręcisz :D

ja myślę że jednak nasz, bo pamiętasz Miła tę noc w tataraku jak Twoje figi wisiały na krzaku, albo te siuby na łące, wtedy ze śmiechu zdychały zające. :P :lol:

A młodszego to zrobiliśmy na weselu u Schmita, pamiętam, że zharnasili my mu dwie morgi żyta. :lol:


Tak pamiętam Miły tę noc ,jak żeśmy 5 litów swojskiego wina wypili i Tobie hamulce puściły ,a mi też nie zadziałały i tak naszego Apollo mamy :D
Lecz Koza o nie mój Drogi ,nadal nie wrobisz mnie ....No sam powiedz ,po kim on ma te rogi ? :huh:

Wnet , na następny dzień przychodzi list "polecony" do Mata-a od detektywa z wynikami śledztwa.... Ale drzwi Listonoszowi nie otwiera Mat..... tylko.... ;)

Meg nie wyspana ,bo całą noc rozmyślała o zajściach w jej rodzinie i z obawą patrzyła w przyszłość ... :blink: Kurde ktoś tu się z tego nie wywinie.... ;[ Mat mi kłamie w żywe oczy ,czyżby synowa jego rzuciła urok na niego ? :o

#833 Share wdaniel

wdaniel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, transport, motoryzacja, bhp, ppoż

Napisany 13 sierpień 2013 - 07:35

Ideał faceta farmerki

Trudno ,jak mi tego sensownie nie wytłumaczysz ,to się rzucę w ramiona listonosza ,który może nie spełni mojego marzenia ''wiatru we włosach '',ale ma choć M1 ...Albo pójdę do Pablo (wdaniel ) ,który się ze mną spoufala i może mi wyjaśni przy okazji co to znaczy ciasto owocowe ze żniwkami z sadu ,jak będziemy spacerować razem .

Ja wytłumaczę wszystko, lecz w tajemniczym zakątku ogrodu, a nie przy wszystkich ani w tej hacjendzie, gdzie same podsłuchy i ukryte kamerki :ph34r:

#834 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 sierpień 2013 - 08:26

Ideał faceta farmerki

No zobacz Mat z kim się ten nasz syn ożenił ? -_- Ja od samego początku wiedziałam ,że to nie jest kobieta dla niego . Tylko ,kto by tam słuchała teściowej ...


:D ...


Meg, już się przyznałaś do niego :P tylko nie cierpisz synowej, to teraz nie zawracaj kijem Wisły. :lol:

#835 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 13 sierpień 2013 - 13:55

Ideał faceta farmerki No właśnie, nie zawracaj.

#836 Share Meg5

Meg5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1601 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 13 sierpień 2013 - 14:31

Ideał faceta farmerki

No zobacz Mat z kim się ten nasz syn ożenił ?

Ja miałam na myśli pięknego Apollo ,bo ta kobieta obu ich chciała ,lecz Drogi Macie Twego Koziołka wybrała .

Meg, już się przyznałaś do niego :P tylko nie cierpisz synowej, to teraz nie zawracaj kijem Wisły.

Och przestań ,wmawiać mi te dziwy ,wszak wina było sporo ,ale daj spokój z wmawianie kobiecie dziecka ,bo to już staje się niedorzeczne. :wacko: Idę waleriany zażyć ,bo ta rodzina mnie wykańcza i chyba muszę wyjechać i z rozpaczy rzucić się w jakiegoś romansa .

No właśnie, nie zawracaj.

Synowo ,nie moja (na szczęście :rolleyes: ) Ty Mata teraz wspieraj ,bo ja już mu nie wierze ... -_-
Doprawdy Drogi Macie przechodzisz sam siebie <_<

#837 Share andrzej612b

andrzej612b

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 555 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bory tucholskie

Napisany 13 sierpień 2013 - 14:55

Ideał faceta farmerki Tak tylko czytam , ciekawe te wasze wypowiedzi .

Edytowany przez andrzej612b, 13 sierpień 2013 - 14:57.


#838 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 sierpień 2013 - 15:37

Ideał faceta farmerki Droga Meg, machlaczysz teraz jak GS-y z nawozem :P przecież Apollo nie jest żonaty, a cytat był "z kim się ożenił nasz syn" to trochę nie ładnie wypierać się naszego dziecka. :lol: chyba wiem na jakim "polu" siałem, :P :lol: widzisz Kózka, Mamusia Cię nie chce. :(

#839 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 13 sierpień 2013 - 16:02

Ideał faceta farmerki

Wnet , na następny dzień przychodzi list "polecony" do Mata-a od detektywa z wynikami śledztwa.... Ale drzwi Listonoszowi nie otwiera Mat..... tylko.... ;)

zapłakany jego syn razorek275, po czym przychodzi jago wierny sługa do niego i pyta się........
Mój ty Panie razorku275 dlaczego płaczesz?
Razorek odpowiada......
Koziołku......
Jakże mam nie płakać jak moja największa miłość zaręczyła się z moim największym wrogiem , Po czym jego wierny sługa koziołek aby nie pozwolić do jego dalszego załamania i płaczu pobiegł gwałtownie do Mat-a po czym zabrał go koziołek na swój grzbiet i czym prędzej pogalopowali do Meg...
prosząc ją by namówiła swoją jak że piekną córkę aby porozmawiała z razorkiem 275 , nie śmiała dziewczyna z poczatku nie chciała ale Meg 4X krzykneła na nia i ta czym prendzej siadła razem z Matem na koziołka i pogalopowali do zapłakanego razorka275 .
Razorek ujżawszy córkę Meg ......oniemiał , a była nią baziula.
Do dzisiaj żyją w dostatku i szczęściu i mają 4 dzieci.
Mańka,Mateusza,Marcina i Jaska.
Wszystkie urwisy...... :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 12:30
  •  

#840 Share baziula

baziula

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 postów

Napisany 13 sierpień 2013 - 16:48

Ideał faceta farmerki

Wnet , na następny dzień przychodzi list "polecony" do Mata-a od detektywa z wynikami śledztwa.... Ale drzwi Listonoszowi nie otwiera Mat..... tylko.... ;)


Tylko Meg w koronkowej i zwiewnej koszulce. Nie miała fig, na sobie, bo jak to już było powiedziane zawisły na gałęzi. Zapłakana z powodu swoich kłopotów, wzbudziła życzliwe zainteresowanie listonosza i zaprosiła go do środka. Podczas, gdy Listonosz życzliwie pocieszał Meg w jednym z sypialnych pokoi w drzwiach stanął Mat i................

Podobne tematy