Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ideał faceta farmerki


1206 odpowiedzi na ten temat

#61 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 09 maj 2012 - 22:17

Ideał faceta farmerki Co do zakupów sam mnie namawia na chodzenie po sklepach. I nie ma więcej ubrań ode mnie, co do kosmetyków też mam więcej, ale rzadko używam bo nie muszę.
Co do tańca, lubię, umiem i nadal się ucze :)

Edytowany przez martina, 09 maj 2012 - 22:19.

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 06:01
  •  

#62 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2012 - 22:29

Ideał faceta farmerki

Co do zakupów sam mnie namawia na chodzenie po sklepach. I nie ma więcej ubrań ode mnie, co do kosmetyków też mam więcej, ale rzadko używam bo nie muszę.

To albo jest kryptogejem i jesteś jego zasłoną albo coś kombinuję. Bo z moich znajomych nie znam faceta który z własnej woli sam lub z dziewczyną chodzi do sklepów dla przyjemności.

#63 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 09 maj 2012 - 22:32

Ideał faceta farmerki Może twoi znajomi są już po ślubie i nie chce im się starać??

#64 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2012 - 22:33

Ideał faceta farmerki Aż tak stary nie jestem. I co to ma wspólnego ze staraniem się?

#65 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 09 maj 2012 - 22:38

Ideał faceta farmerki Ja chodzę z nim po komisach i szukamy maszyn, a on ze mną po sklepach. Że taki kompromis nam pasuje to jest wszystko ok :)

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


#66 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2012 - 22:44

Ideał faceta farmerki Aż musiałem popić bo mi się za słodko zrobiło.
Coś czuję, że ten facet lubi po sklepach czy komisach chodzić i to z własnej woli.

#67 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2012 - 23:02

Ideał faceta farmerki po sklepach z dziewczyno można chodzić tylko żeby cos kupiła ale taniec to dlamnie czarna magia wiec nie tańcze

#68 Share agulka

agulka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:konie - hodowla, trening, rekreacja
    ogrodnictwo ozdobne
    fotografia

Napisany 10 maj 2012 - 08:17

Ideał faceta farmerki może i długo forum nie śledzę ale...
mężu mnie zauroczył poprostu oczami. i to miało dla mnie znaczenie. fajnie że jest wyższy. fajnie że jest szczupły i nie ma dodatkowego ogrzewania w postaci fałd tłustszych. fajnie że był ubrany "schludnie". ale najważniejsze było jego podejście do kobiet. jego poczucie humoru. sposób opowiadania i ton głosu... to tym mnie zauroczył. i tak pozostało.
i zauroczyłam się w jego drugim obliczu. w żniwa. troszke dłuższy zarost. dłuższa czupryna rozczochrana. ubrudzona koszulka, wytarte spodnie, adidasy i to jego spojrzenie z szelmowskim białym uśmiechem.. taki facet jest dla mnie fantastyczny.
to nic że pojedzie na zakupy połowy nie kupi. to nic ze zapomni o jakieś "rocznicowej" dacie. to nic że mamy czasem różne zdania. ale ma takie cechy które powalają z nóg. także wygląd to dopiero "wstęp". tak to dla mnie wygląda.
i przecież ja z miasta pochodzę, to chyba powinnam się krzywić na widok zmęczonych dłoni, zakurzonego ciała i tak dalej.. może poprostu poza wyglądem trzeba najzwyczajniej w świecie patrzeć jeszcze na coś...

Edytowany przez agulka, 10 maj 2012 - 10:02.


#69 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 10 maj 2012 - 10:02

Ideał faceta farmerki Masz racje, jednak czasem można się pomylić.
Też zakochałam się w dołeczkach w policzkach, ślicznych zielonych oczach i ciemnych włosach. W jego imieniu które uwielbiam, ale to nie jest ważne...
Gdy zaczął mnie traktować inaczej jak wcześniej to już cały czar prysł. Przestałam czuć się jak jego dziewczyna. O wszystkim zapominał i tylko jego zdanie i pomysły się liczyły, a co ja powiedziałam zostawało bez odzewu.

Dla mnie nie ważny jest wygląd, nie stawiam go na 1 miejscu. Dawniej owszem...
Teraz patrzę na osobowość i ten błysk w oku jak na mnie patrzy dając mi drobiazg bez okazji. Ja tylko chce by był wyższy i nie za pulchny. Nie ważne czy blondyn czy brunet (rudych nie lubie), nie ważne czy łysy czy z bujną czupryną.

Ma być taki dla mnie jak ja dla niego i to wystarczy :)

Edytowany przez martina, 10 maj 2012 - 21:31.

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


#70 Share agulka

agulka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:konie - hodowla, trening, rekreacja
    ogrodnictwo ozdobne
    fotografia

Napisany 10 maj 2012 - 10:38

Ideał faceta farmerki jak napisałam wygląd to wstęp w selekcji.
oczy w moim przypadku zwróciły uwagę na dzień dobry.
u Ciebie uwagę w takim razie zwracają wspomniani typem faceci - wyżsi "normalnej" budowy. zapewne jest jeszcze coś co na pierwszy rzut oka spostrzegasz u pierwszy raz widzianego mężczyzny.
w/w przeze mnie cechy wyglądu miały wstępnie znaczenie ale nie podstawowe co również opisałam.
jednak nie ma co ściemniać że kobiety nie kierują się w ogóle wyglądem. sama bodaj wkleiłaś zdjęcia jak Twój facet powinien się ubierać, w jakim gustujesz wyglądzie. toteż wspomniałam co przykuwa moją uwagę.
co do charakteru to każdy pewnie ma swój typ, bo każda chce czegoś innego (a niby tego samego).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 06:01
  •  

#71 Share bolko

bolko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa roślin,

Napisany 10 maj 2012 - 16:18

Ideał faceta farmerki StasiekS jak nie widziales to poco gadasz?? Jak chcesz to zgasniesz jak lampki na choince skoro taki mądry jestes. i przestaniesz sie innych czepiac.

Edytowany przez bolko, 10 maj 2012 - 16:31.


#72 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2012 - 19:44

Ideał faceta farmerki A mi się tam zawsze podobało to: "Dziewczyna daje anons matrymonialny: "Poznam pana, który nie będzie mnie bił, nie odejdzie ode mnie i który będzie dobry w łóżku". Po kilku dniach słyszy straszne walenie do drzwi. Zaglądając przez "Judasza" nikogo nie widzi. Otwiera wiec drzwi, a tam leży na wycieraczce pan, który nie ma nóg ani rak. Mówi:
- To ja jestem tym mężczyzną, który w stu procentach odpowiada Pani wymaganiom. Nie będę Pani bil, ponieważ nie mam rąk. Od Pani nie odejdę, ponieważ nie mam nóg.
- No ale jak tam jeśli chodzi o seks?
- A pani myśli, że czym to ja waliłem do drzwi" :D
No a ze starszych (nie wiem czy pamiętacie "Czterech pancernych" ?-"Panienka, pod wpływem "Czterech pancernych i psa", będąc samotną, napisała w ogłoszeniu
matrymonialnym:
- Poszukuję mężczyzny tak przystojnego jak Grigori, tak miłego jak Janek, silnego jak
Gustlik, odważnego jak Tomek i wiernego jak Szarik.
Po miesiącu dostała odpowiedź:
- Droga pani, co prawda nie jestem tak przystojny jak Grigori, miły jak Janek, silny jak
Gustlik, odważny jak Tomek i wierny jak Szarik, ale za to... lufę mam jak RUDY!!!"

#73 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 maj 2012 - 09:34

Ideał faceta farmerki

StasiekS jak nie widziales to poco gadasz?? Jak chcesz to zgasniesz jak lampki na choince skoro taki mądry jestes. i przestaniesz sie innych czepiac.

Co za kraj. Mamy specjalistów od wszystkiego i każdy Polak umie robić wszystko. Mamy specjalistów od katastrof, polityki, rolnictwa, tańca a kończąc na budowlance i ekonomi.

#74 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 11 maj 2012 - 09:38

Ideał faceta farmerki @stasieks, no widzisz jaki wykaształcony, mądry, znający sie na wszystkim... a robić to nie ma komu... :D

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


#75 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 maj 2012 - 15:22

Ideał faceta farmerki Finnie robić jak robić :D :D :D

#76 Share martina

martina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:pow. Limanowski, małopolska
  • Zainteresowania:Ratownictwo medyczne, rolnictwo, jazda konna, strzelectwo

Napisany 11 maj 2012 - 19:40

Ideał faceta farmerki Wnioskując z twojej wypowiedzi mój poziom intelektualny wykracza ponad granicę twojego rozumowania. W skrócie: o co kaman?

Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D


#77 Share justynkas

justynkas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 12 maj 2012 - 07:59

Ideał faceta farmerki @FINN z @nalepka zawsze się dogadają...

#78 Share gospodarny1992

gospodarny1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Białej Podlaskiej

Napisany 12 maj 2012 - 09:16

Ideał faceta farmerki hehe, podejście jaro mi się podoba, bo widzę tu agitację o partnerki na życie. Myślę że nie znajdzie się "złotego środka" na samotność, miłość i inne choroby. Preferencje pojedynczych kobiet nic tu nie pomogą, chyba że ktoś się nie myję, nie potrafi ubrać, albo nie ma rąk ani nóg:D Budowanie ideału, lub szukanie panaceum na podstawie przymiotników, jest obłędne bo "wszystko płynie" każdego dnia spotykamy kogoś nowego, który może zmienić nasz pogląd...

#79 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 12 maj 2012 - 10:21

Ideał faceta farmerki Dogadać jak dogadać ale facet faceta szybciej zrozumie....
Jak to powiedział mój wykładowca " Zrozumieć kobietę = napisać wzór na nieśmiertelność, ale niestety w życiu chodzi o to by znaleźć tą z tym najprostszym wzorem"
I chyba każde z nas, czy to chłopak czy dziewczyna właśnie tego szuka ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ideał faceta farmerki Dzisiaj, 06:01
  •  

#80 Share justynkas

justynkas

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 12 maj 2012 - 11:24

Ideał faceta farmerki Żeby zrozumieć trzeba poznać, żeby poznać trzeba być blisko...
Proste a jakie prawdziwe ;)

Podobne tematy