Juras1214r

Renault 110-54 grzeje się pompa wspomagania

Polecane posty

Juras1214r    0

witam wszystkich. kupilem renault 110-54 z silnikiem mwm i chcialbym wymienic olej w silniku i skrzyni i nie wiem jakiej firmy olej mam wybrac zeby nic nie uszkodzic prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

ja też mam w swojej reni agrol u w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

z tym agrol'em to nie do konca pewne, kilku uzytkownikow mialo problemy, prawdopodobnie przez zmiane oleju


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Do skrzyni olej typu UTTO (prawdopodobnie :)) AGROL U to nie koniecznie olej klasy czy typu UTTO. Poza tym jest sporo innych olejów spełniających wymagania UTTO. Ale ja jeszcze nie zmieniałem oleju. Przymierzam się do wymiany w najbliższym czasie i sam chciałbym poznać opinie innych użytkowników ciągników renault zwłaszcza modelu 106-54 z mechaniczną skrzynią biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Witam, panowie jest taka sprawa, mój sąsiad posiada renie 110-54, jakiś czas temu wymienił olej w skrzyni na agrol u i po pewnym czasie siadło mu wspomaganie, przy tym po zagrzaniu oleju on się pienił a pompa od wspomagania grzała się bardzo, po przeczytaniu kilku tematów na tym forum poradziłem mu aby zmienił olej na rzadszy typu UTTO ale i tak okazało się że pompa była do wymiany. Dzisiaj przyszła nowa pompa, wspomaganie działa pięknie ale ta nowa pompa też się grzeje jak ciągnik trochę popracuje, czy to tak ma być? czy coś nadal jest nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Grzeje się ale to logiczne bo po pierwsze pompa jest koło silnika i nagrzewa się od niego a po drugie jak ciągnik pracuje to i olej w skrzyni się rozgrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

tak tylko obok tej pompy wspomagania jest druga pompa główna i ona jakoś się tak bardzo nie grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jesli mnie pamiec nie myli to tam nie ma dwoch pomp, jest jedna dwu lub trzy sekcyjna


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

kolego, pompa dwu-sekcyjna składa się z dwóch pomp, no i jedna się grzeje a druga nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

A o ile pamiętam to ta od wspomagania jest bliżej silnika to może byc bardziej gorąca... . No to nie wiem czym może być to spowodowane. Orbitrol jeśli byłby uszkodzony no ale to nie powinien grzać oleju, bo w sumie olej jest mieszany cały czas z tym ze skrzyni tak więc nie bardzo jest to możliwe żeby ta jedna miała wyższą temperaturę. Chyba że jest coś nie tak z pompą. Ja bym się aż tak bardzo nie przejmował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Ja tam się nie przejmuje bo to ciągnik sąsiada, najwyżej za jakiś czas znowu będzie wymieniał pompe. Tylko zastanawia mnie taka sytuacja, bo te obie pompy są na jednym przewodzie ssawnym i gdyby coś np. blokowało dopływ oleju to czy byłby taki objaw jak pisałem wyżej ? Zastanawia mnie to bo w sumie, już nie ma sie do czego przyczepić bo olej zmieniony, pompa nowa, tylko sąsiad uparł się że nie potrzeba wymieniać tego filtra na przewodzie ssawnym, tylko go umył w ropie, i teraz podejrzewam że może ten filtr blokuje olej i nie starcza go dla tej drugiej pompy, co wy o tym myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

w sumie skoro ma takie objawy to powinien wymienic ten filtr ze względu nawet na koszt czyli około 100zł a to nie majatek a jakby pomogło.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10
Napisano (edytowany)

Filtr na przewodzie ssawnym jest filtrem, który można czyścić. Wymienia się go tylko jak jest uszkodzony, albo jak komuś nie chcę się go czyścić :). W tych traktorach są zwykle pompy dwusekcyjne (lub trzysekcyjne, ale ja jeszcze takiej nie widziałem) - jedna do podnośnika i druga do wspomagania. Nie jestem też pewien czy obie pompy są zasilane z tego samego przewodu.

Pompa wspomagania zasila orbitrol i jeszcze jeden rozdzielacz nad skrzynią biegów tzn. pod podłogą kabiny. Przynajmniej u mnie tak jest. Prawdopodobnie jest to rozdzielacz od hamulców przyczepy (ale tego tylko się domyślam). U mnie pompa też jest do wymiany i też mocno się grzeje. Dlatego przed wymianą byłem u mechanika, który mi to sprawdzał. Przed wymianą pompy ma mi jeszcze posprawdzać ciśnienia na pompach i sprawdzi jeszcze ten rozdzielacz czy nie szwankuje. Teraz czekam na przypływ gotówki bo pompa nie jest tania :), a dochodzi jeszcze koszt oleju, który też chcę przy okazji wymienić, bo nie wiem co tam jest zalane.

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj