nic290

problem zetor proxima 85

Polecane posty

nic290    1

witam, mam takir problem w swojej Proximie. Po tysiącu mth zaczęły docierać jakieś zgrzyty tak jak by z mostu lub napędu, a być może hamulca i nie wiem czy słychać je z tyłu czy z przodu ale wydaje mi się, że z przodu. I słychać je gdy mam załączony przedni napęd i skręcam kołami i również gdy hamuje na skręconych kołach. Nie mam pojęcia co to. Miał ktoś z Was taki problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

słuchaj miałem to w deutz.. agrofarmie 85 był to wysypany główny tryb z napędu powiedzieli że to przez to że z napędem przy dużych prędkościach na szosie się jeździło (mam tura i tył jest w górze mocno i troche mieli wiec wlaczamy naped) zarzyczyli sobie za ten tryb cały czy jak to zwał na podstawie deutz fahra 3.5 tys +oleje reszta i robocizna wyszło 4.5 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy się zdażyło ale musiałem bo niestety 2 przyczepy zboża i z przodu tura tak to tył ma ciężko i brat jak jeździł to nie wyłączał wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

witam, mam takir problem w swojej Proximie. Po tysiącu mth zaczęły docierać jakieś zgrzyty tak jak by z mostu lub napędu, a być może hamulca i nie wiem czy słychać je z tyłu czy z przodu ale wydaje mi się, że z przodu. I słychać je gdy mam załączony przedni napęd i skręcam kołami i również gdy hamuje na skręconych kołach. Nie mam pojęcia co to. Miał ktoś z Was taki problem ?

A kiedy zmieniałeś olej w przednim moście?????


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    26

z tego co czytałem nie powinno się włączać 4x4 na szosie bo osie nie współgrają ze sobą i może to prowadzić do uszkodzenia przedniej osi tzn napędu było o tym już na agrofoto.pl. Ostatnio gość który u mnie siał qq (niestety nie mam swojego siewnika ale na drugi rok kupię) twierdził że w polu zawsze włącza 4x4 bo ciągnik zużywa mniej paliwa - ciekawe czy to prawda być może tak bo "ciężar" rozchodzi się na 4 kółka jednak pewnie niektórzy z Was mają także doświadczenie z tym i mogą się nt. temat wypowiedzieć.Z drugiej strony czy to właśnie nie wypływa szkodliwie na przedni napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj