Skocz do zawartości

Zdjęcie

UWAGA BUBEL


95 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 28 maj 2012 - 17:41

UWAGA BUBEL Może i tak.Podobnie miałem z włącznikiem świateł,założyłem nowy i nic nawet razy nie dał znaku życia.Dobrze że to tylko 7zł to człowiek jakoś przebolał.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
UWAGA BUBEL Dzisiaj, 13:08
  •  

#22 Share Witek2010

Witek2010

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 633 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:RBI
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

    Migotka :)
    Garaż
    Rolnictwo

Napisany 28 maj 2012 - 20:50

UWAGA BUBEL Jeśli jeszcze się kupi część rosyjskiej produkcji to ona jeszcze jest w miarę wykonana gorzej już z polskimi podróbkami o indyjskich lepiej nie wspominać...

Zapomniałem wcześniej napisać o jeszcze jednym bublu, który kupiłem ostatnio. Były to klawiatury na zaworach wszystko w sklepie wyglądało, że jest dobrze. Potem okazało się, że rozstaw na te trzy śruby nie pasuje ale przewierciłem i nie oddawałem do sklepu bo daleko kupiłem :(

Edytowany przez Witek2010, 28 maj 2012 - 20:53.

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

#23 Share Mentos223

Mentos223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Równe (Podkarpacie)
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motocross,motoryzacja :)

Napisany 03 czerwiec 2012 - 20:10

UWAGA BUBEL To wszytsko to nic a więc napisze swoje bulble z ruska a buyło i ch masa :
Założyłem nowy rewers z rosji i nie oglądałem go za dokładnie okazało się że niebyło wyciętych kanalików do smarowania po 2 mth zatarło rewers calutki oczywiście wymienili mi na nowy a starciłem sporo czasu i nerwów
Kupiłem nowe podkładki rewersu okazało się że podkładka zabezpieczająca rewers przed rozsunięciem się miała o 2 mm krótsze zęby i co wynikło z teogo po 3 mth rewers się rozjechał na części gdzieś 2 km od domu :/
Wyłącznik masy wytrzymał 2 miesiące kupiłem zwykły od c330 i zamontowałem w stare miejsce
Założyłem sobie do baku pływak bo w mojej wersji nie było wymieniałem go chyba z 4 razy bo albo pokazywał pełno albo pusto wreszcie dorwałem dobry co pokazuje bardzo dokładnie
Jedno koło rewersu było szersze od drugiego
Na szczęście mam taki sklep że zawsze uznają mi gwarancje a wogóle części zamienne do ruskich są straszne lipne czy to polskie czy ruskie

Edytowany przez Mentos223, 03 czerwiec 2012 - 20:12.

Polska moc :)

#24 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 04 czerwiec 2012 - 13:47

UWAGA BUBEL Oryginalne ruskie części na pólce w sklepie wyróżnią się że nie wyglądaja zbyt estetycznie, i są zwykle usmarowane w smarze. Oryginalne koło zebate wygląda jak by ktoś je na kowadle kształtował, podróba jest ładnie wykonczone gladizutka i mięciutka
Mój Wladimirec podbija świat

#25 Share sylip

sylip

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 05 czerwiec 2012 - 10:12

UWAGA BUBEL Ja w przeciągu 2 lat wymieniłem, bądź oddałem do naprawy w ramach gwarancji 7 pomp wtryskowych. We wszystkich była ta sama wada. Zatarty rozdzielacz w wyniku czego silnik nie miał wolnych obrotów, lub falowały w całym zakresie po za dodaniem gazu do oporu. Jakimś cudem w końcu dorwałem w sklepie starą (CCCP) pompę wtryskową (oczywiście jako nowa). Już ponad rok czasu mam święty spokój. Podobnie jest z pompkami zasilającymi. Na 10 szt polskich zamienników moze jedna jest sprawna. Rosyjska co 3 nadaje sie do użytkowania. We wszyskich padają uszczelnienia i tłoczą paliwo do wnętrza pompy wtryskowej (atm gdzie powinien być olej ją smarujący - w efekcie albo co kilka dni trzeba zlewać paliwo i wlewać olej, albo wysadza nawet paliwo przez korek odpowietrzajćy i syfi cały silnik paliwem - ryzyko pożaru !!!!!!!)
Z innej beczki to włączniki świateł i kierunkowskazów. Jak któryś wytrzyma rok to już duży sukces i w sumie nie ma znaczenia, cy to ruski, polski czy chiński zamiennik.

Edytowany przez sylip, 05 czerwiec 2012 - 10:17.


#26 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 06 czerwiec 2012 - 08:46

UWAGA BUBEL Proponuję włączniki świateł przerobić tak jak ja przerobiłem, bo też miałem dosyć ciągłego wymieniania na nowe krótko działające. W końcu założyłem włączniki od Poloneza. Jest taki podwójny włącznik w polonezie. Wystarczy wyciąć odpowiedni otwór i założyć te dwa wyłączniki razem z ramką. Jakieś 5 lat temu dałem za te wyłączniki na giełdzie samochodowej 5 zł. Od tego czasu nie mam problemu przynajmniej z włączaniem świateł :). Ostatnio się skusiłem i kupiłem bezpieczniki. Większego bubla chyba nie da się zrobić. Na pierwszy rzut oka nóżki bezpiecznika wydały się za cienkie i jak się okazało są zrobione ze zbyt cienkiej blachy. Cały czas nie kontaktują. Bezpiecznik się strasznie grzeje tak że spalił się nawet bakelit (o ile to jest bakelit ;)) z którego jest zrobiony. Uwaga - grozi pożarem.

#27 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 06 czerwiec 2012 - 13:52

UWAGA BUBEL Co do bezpieczników kupiłem 2 lata temu i są ok. :) A gdzie kupowałeś?

#28 Share Witek2010

Witek2010

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 633 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:RBI
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

    Migotka :)
    Garaż
    Rolnictwo

Napisany 07 lipiec 2012 - 22:24

UWAGA BUBEL Dziś rozwaliło mi się łożysko oporowe w sprzęgle kompletnie wyleciały śruty nigdy się jeszcze takie coś nie zdarzyło. Zrobiło się na nim 35 mtg w maju zakładałem nowe...
Co mogło być tego przyczyną czy takie łożyska teraz robią? Łożysko było produkcji rosyjskiej. Stare szumiały często ale nigdy się nie rozleciały
"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

#29 Share Mentos223

Mentos223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Równe (Podkarpacie)
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motocross,motoryzacja :)

Napisany 08 lipiec 2012 - 20:35

UWAGA BUBEL Albo bubel albo miałeś źle wyregulowane sprzęgło i łożysko oporowe cały czas się kręciło aż się rozleciało
Polska moc :)

#30 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 09 lipiec 2012 - 13:46

UWAGA BUBEL

Co do bezpieczników kupiłem 2 lata temu i są ok. :) A gdzie kupowałeś?

Kupiłem kilka miesięcy temu (chyba ze 3) w sklepie z częściami w Białysmtoku w Starosielcach - ten co ma najwięcej opon na placu ;) i innych maszyn. Ogólnie sklep jest dobrze zaopatrzony, większość części mają, w dobrych cenach, ale zdarzaj się u nich buble. Ale to tak jak właściwie wszędzie. Tylko sprzedawcy jacyś tacy smutni - pewnie szef ich nie ropieszcza :).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
UWAGA BUBEL Dzisiaj, 13:08
  •  

#31 Share romano82

romano82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gmina Trzebieszów

Napisany 03 sierpień 2012 - 20:14

UWAGA BUBEL włączniki masy - do 1 uruchomienia (obecnie założyłem kręcony z zetora i jest ok - tylko jest nieestetycznie)
włączniki świateł kierunkowskazów - na 1 tydzień - składam stare albo zakładam zakręcane 10A (nie lubią wilgoci)
to chyba oś łożyska sprzęgła - generalnie są tam wycięte 2 wgłębienia, niestety nie wycięte równolegle - o jakieś 30* przesunięte
stacyjki - wypalają się w środku po roku
oprawy świateł (stop+kierunek) wsuwki, plastikowe odblaski (białe) - w starych kabel był przykręcony śrubą, odblask był metalowy, niklowany
przednie reflektory - trzeba było wyciąć większe otwory żeby ustawić na wprost.
cienkie uszczelki - kupiłem arkusz materiału z którego wycinane są uszczelki (3 warstwy) przez co nie muszę kupować cienkich i mazać tego siikonem.

#32 Share sledziu1995

sledziu1995

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Białystok

Napisany 03 sierpień 2012 - 22:14

UWAGA BUBEL W tamtym roku w c-360 3p przeciekała pompka zasilająca od paliwa, chcieliśmy kupić nową membranę ale że cała pompka była nieco droższa to wzieliśmy ją. Nowa pompka pękła przy wkręcaniu, całkiem odlew był niekształtny, przełożyłem membranę i teraz siedzi stara pompka.
Sąsiad wymieniał blok w 255, okazało się żę otwory na śróby do mocowania przodka są żle umiejscowione, mechanik musiał przerabiać.
KPZ "Zetor Team"

#33 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 28 październik 2012 - 19:14

UWAGA BUBEL Kupiłem śrubę rzymską firmy AGTECH do zetora 7211, ale że chciałem większą i mocniejszą to kupiłem od "osiemdziesiątki" .
Kupno było późną jesienią a na wiosnę dopiero rozkręcałem by założyć do pługa.
Rozkręcając śrubę okazało się że z jednej i drugiej strony miało ten sam gwint :D i nie chciało się skręcić ani rozkręcić a jedynie przekręcić :D hehe
Pojechałem z nią do sprzedawcy i wymienił mi na nową tej samej firmy bez problemu ale już poprawnie wyprodukowaną.

Dla niewtajemniczonych to śruba rzymska jest to górne cięgło trójpunktowego układu zawieszenia TUZ.

#34 Share Luc826421

Luc826421

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 28 październik 2012 - 19:32

UWAGA BUBEL 4 lata temu kupiłem nowy pług 1.skibowy łąkowy, nie pamiętam firmy bo zaraz po kupnie odpadła blaszka znamionowa (cena ok 2000zł), bubel niesamowity, lepiej orze się łąkę grudziądzem 3x30 ;)

#35 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 29 październik 2012 - 15:57

UWAGA BUBEL Luc co ten pług ma wspólnego z T25?

#36 Share Luc826421

Luc826421

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 29 październik 2012 - 19:12

UWAGA BUBEL Sorki, ale dokładnie nie wczytałem się w temat, a tak w temacie to w mojej rodzinie kilka lat temu robili remont t-25, kupili zestaw naprawczy: tłoki, tuleje ( made in.......nie wiem ) i już po remoncie można było odczuć, że traktor ma niskie sprężanie; po ok. 2. latach wykonali kolejny remont ale kupili rosyjskie części i wygląda na to, że sprężanie wzrosło bo rozrusznik ma ciężej kręcić przy odpalaniu i silnik nabrał wigoru. ;)

#37 Share Czterdziestolatek

Czterdziestolatek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2012 - 18:54

UWAGA BUBEL Mój bubel kilka lat temu kosztował 400 zł.a był to akumulator VARTA średniej klasy (bodajźe kolor srebrny) zakupiony do golfa na jesieni bo stary licho kręcił,lecz ten nowy po 3 m-c. na mrozach też zauważyłem że coś nie tak a zbliżało się wesele a mróz -25st.celsjusza więc postawiłem samochód na dworzu na noc a tu rano niespodzianka po przekręceniu stacyjki i załączeniu się świec żarowych światło wewnętrzne przygasło na akumulatorze 85ah.razrusznik nawet nie obrócił silnika.Akumulator reklamowałem lecz reklamacja ni była uznana z powodu złego prądu ładowania po którym akumulator na mrozie zamarzł.Zakupiłem drugi tym razem Polski Centra Futura podobnej mocy i sprawdzeniu prądu ładowania który był poprawny-użytkuje go już 3 rok i problemu z rozruchem na mrozie nie mam a VARTE NIE WARTO KUPOWAĆ I BOGACIĆ NIEMCÓW .

#38 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 03 marzec 2013 - 14:00

UWAGA BUBEL

W tamtym roku w c-360 3p przeciekała pompka zasilająca od paliwa, chcieliśmy kupić nową membranę ale że cała pompka była nieco droższa to wzieliśmy ją. Nowa pompka pękła przy wkręcaniu, całkiem odlew był niekształtny, przełożyłem membranę i teraz siedzi stara pompka.
Sąsiad wymieniał blok w 255, okazało się żę otwory na śróby do mocowania przodka są żle umiejscowione, mechanik musiał przerabiać.


Uwaga na przeróbki! Wydaje mi się, że w niektórych wyrobach specjalnie są źle umiejscowione otwory albo inne wady po to aby w przyszłości nie uznać reklamacji na bardziej poważne wady. Ja takie buble odnoszę do sklepu gdzie kupiłem i szukam dobrych części. Oczywiście nie zawsze się udaje. Trzymajcie paragony! Kiedyś mogą się przydać.

#39 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 04 marzec 2013 - 17:50

UWAGA BUBEL W szkole wymienialiśmy pompkę w MF255, to miała jakiś otwór nawiercony nie wiem po co, że gdy silnik pracował, to leciał z niej olej. Przełożyli potem bebechy do starej pompki i teraz jest git.

A wracając do Władków, to bublem są zaworki te co zakłada się z tyłu pompy wtryskowej. Wytrzymują ok. 370 dni, potem siadają.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
UWAGA BUBEL Dzisiaj, 13:08
  •  

#40 Share TBhog

TBhog

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Żywiec

Napisany 13 kwiecień 2013 - 15:43

UWAGA BUBEL Witam. Ostatnio kupiłem na allegro krótsze ramię do układu kierowniczego. Niestety nie pasuje tzn wchodzi na oś ale nie da się wkręcić śruby (14) zaciskającej ramię. Otwór jest ewidentnie za blisko środka i śruba nie przechodzi.

Uważajcie.

Rozwiązanie oczywiście jest: w otwór włożyłem śrubę 12 (ledwo weszła) i skręciłem nakrętką. Trzymie. Ale i tak uważam to za jakiś bubel.

Pozatym polecam wszystkim to rozwiązanie z krótszym ramieniem. Co prawda trzeba więcej pokręcić kierownicą ale kręci się super. Jak dodatkowo zapnie się jakąś maszynę to już bajka. Trzeba tylko uważać, ponieważ jak pierwszy raz przekręciłem kierownicą na max w (chyba) lewo to ślimacznica wyjechała ze ślimaka i mogłem kręcić kierownicą dalej ile chcę. Trzeba oczywiście troszkę przestawić ramię w odpowiednią stronę i już jest dobrze.
Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Podobne tematy ostrzegajmy się przed bublami