Polecane posty

Witam zastanawiam się co zrobić aby na D-35m wchodziło 10 ewentualnie 8 bel 120x120. Zastanawiam się nad rozłożeniem jednej burty na łańcuchy i opuszczenie jej równo z podłogą czy może lepiej trochę wyżej pod większym kontem,ale czy burty wytrzymają nacisk sianokiszonki. Proszę o szybką odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Tu ci mogę z doświadczenia powiedzieć że max to 8 bel(za ciężkie i nie ma gdzie) bo dawniej pożyczaliśmy taką przyczepę. 2 rzędy po 3 bele i 2 na górę. O ile dobrze pamiętam to burty wyrzucaliśmy, zostawało tylko przednia tylko wtedy bele dobrze były pasami spięte i z przody pod ramę złapane. A wracając do pytania to do przymknięcia burt jak załadujesz to ta przyczepa może być przy wąska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Może jakoś byś upchał ale ja bym nie ryzykował. Troczę za wąska ta przyczepa. Chyba że właśnie pokombinujesz z tymi burtami aby ją poszeżyć i może...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek330    0

da się spokojnie włożyć 9 bel podpinasz obie burty na łańcuchach tak mniej więcej do połowy i bele wkładasz odwrotnie (tzn. końcem do dyszla) wtedy na dół wchodzi 6 i na górę 3 :D


Ursus jest bogiem, orka nałogiem, ropa podstawą, a żniwa zabawą..... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadek5228    132

Ja na swoją ładuję 8 sianokiszoki i 10 słomy,bo jest lżejsza,ale z 10-cioma sianokiszonki to już bał bym, się o burtę,żeby się nie wygieła.Burtę podwiązuję na łańcuszkach na równo z podłogą u przyczepy lub lekko wyżej żeby belki leżały stabilniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

A jakie masz w niej opony? Balonówki czy duże? Bo jak duże to spokojnie 10 sianokiszonki możesz włożyć tylko mocne burty i jazda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz95    5

Balonówki są trochę słabe ale za to nie siadają tak szybko w łące. Ale jak chcesz otwierać burtę i ją zawieszać to myślę że to wszystko zależy od burty czy wytrzyma. I balonówka też jest stabilniejsza od przyczepy z dużymi kołami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

A co ma do tego czy opona jest balonówką czyli 10-15 lub 11,5-15 albo czy jest dużym kołem czyli 750-20 lub 825-20 większej bajki nie słyszałem. O wytrzymałości opony świadczy ilość powrózków czyli płócien na oponie pisze np. Mitas 10-15 (14PR) to PR świadczy o ilości płócien i po tym rozpoznajemy czy opona jest mocna czy słaba a nie to czy jest balonówką czy wysokim kołem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Z tym że balonówki bardziej się grzeją od tych 20'cali przy transporcie i często strzelają, mowa o 10, ponoć 11,5 są dużo wytrzymalsze i się tak mocno nie grzeją na asfalcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Balonówki to tylko w pole. Jak się trochę w transport jedzie to tylko 20", Ja zmieniałem z balonówek na 20" Po asfalcie dużo lżej idą, jak bym jechał z jedną mniej przyczepą. I nie szczelają tak jak balonówki, z używkami nie ma problemu kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jak takie bajki słyszę że balonówki się bardziej grzeją niż wysokie to mnie coś trafia. Skąd wy ludzie bierzecie te wymysły? Jeśli przy samochodzie np. golf2 założy się opony 195/50/R14 albo 165/60/14 to czy te szersze bedą się bardziej grzały? Wytrzymałość opony jest zależna od ilości płócien a nie od wysokośći.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

@ ursus55 Golf to nie przyczepa załadowana ładunkiem :D ,to do ilości pr masz racje.Balonówki są dobre pod racjonalny ładunek,podczas jazdy na dużą odległość z dosyć dużym ciężarem długo nie wytrzymują.Taka akcja zazwyczaj kończy się małym boom.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Parę dni temu wiozłem blok kamienia. Ponad 9 ton, na przyczepie HL 8011. Opony z tira porządne, 385/80/20" i po 9 bar w każdej. Po 15 km dwie były dość ciepłe. Z kamieniem nie jest tak jak z zbożem czy żwirem, że ciężar rozkłada się równomiernie. Też bałem się żeby nie wyszczeliło któreś koło.

A koła z samochodu osobowego to nie ma co porównywać.Raz do golfa 1 założyłem koła 205 i to była jazda. Ale 2 litry więcej palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

15 nie nadaja sie do transportu bo sa szerokie i niskie, przez to sie grzeja i detka robi bum, oczywiscie wraz z opona

te opony 22.5 sa bezdetkowe wiec nie ma az takiego ryzyka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Jeśli na tirach czy autobusach wytrzymują dużo większe prędkości i ładowności to w przyczepach rolniczych powinny być prawie wieczne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakie numery opona miała?

Nawet nie napisałeś o jaki typ rozrzutnika Ci chodzi, podaj jakieś dane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Sąsiad z terenowego 15" zakłada.Ma falgi skręcane do końca nie wejdą bo rolnicza ma 15,3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj