Zaloguj się, aby obserwować  
krzysztofcvb

Kolejność dokrecania śrub głowicy w mf 590 ????

Polecane posty

Jak w temacie jaka jest kolejność dokręcania śrub w mf 590 z jaką siłą i jak ustawić zawory ??


MASSEY FERGUSON 590
URSUS C330 M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal18    0

hey dokręcasz śruby od środka głowicy i w koło jesli się nie myle to 120 na dynamometrże tylko najpierw 100 puzniej 110 a na koncu 120 możęsz ciut wiencej nawet a zawory o ile się nie myle to na szczelinomieżu mają być 25 na zimnym a 30 na cieplym silniku powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Z tymi luzami na zaworach to chyba odwrotnie jest, poza tym zapewne jest 0.3 na wydechowym a 0.25 na ssącym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

t_momenty_188.gif

Moment dokecania 132-137 Nm

Dokręcaj w 3 etapach i będzie ok.

Luz. 0,25mm na ciepłym i 0,3mm na zimnym - ssący i wydechowy tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj