tdk147

Jaką wybrać firme do wyposażenia obory

Polecane posty

tdk147    0

Jestem młodym rolnikiem z okolic siedlec i mam zamiar wybudować obore uwięziową na ok 60DPJ. Jaką wybrać firme do swietlika, dojarni, wygrodzen,zgarniacza hydraulicznego, nowy schładzalnik żeby mieć w miare dobrą jakość za rozsądne pieniądze??

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rmiecz8   
Gość rmiecz8

do wygrodzeń, świetlika i konstrukcji to bierz Rol- stal, a do dojarni, zbiornika i zgarniaczy to polecam GEA (westfalia surge)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tdk147    0

Jesli chodzi o rolstal do dostałem dobrą oferte na wygrodzenia i konstrukcjie bo zgarniacze i świetliki to mają podobno nie za ciekawe widziałem u jednego gościa któremu wszystko rolstal robił to mówił że wygrodzenia ok ale reszta to masakra. A GEA wysoko cenowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rmiecz8   
Gość rmiecz8

Ja posiadam z gea zgarniacze, halę, pompę do gnojowicy i mimo że było to drogie nie żałuję. A z rolstal to mam konstrukcje i wygrodzenia. Nie było żadnych problemów z zamontowaniem i dość tanio. Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tdk147    0

jeśli chodzi o zgarniacz to prawdopodobnie zamówię od pana Grądzkiego z Broku bo to solidny sprzęt i jest kilka niedaleko mnie które chodzą ponad 10 lat bez problemu a w innych to albo z prasa cos nie tak albo ze zgarniaczką tylko troche drozsz od innych . A GEA jak mi powiedzila cene za wyposazenie to szczeka w dol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rmiecz8   
Gość rmiecz8

Nie znam tej firmy, ale jeśli mówisz że dobra i nie jest zbyt droga to kupuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JoHnyD    3

Jaką wybrać firme do: