yacenty

Ceny ciągników 2012

Polecane posty

wiesko    15

zmieszczę się w 250 brutto za Massey Ferguson 5440 z ładowaczem czołowym Stoll szerokie opony w wyposażeniu stan dart?????

Popytaj sie o cene ladowaczy Quicke, sa tansze a jakosc wykonania ta sama moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Hubertuss Czy ja gdzieś napisałem że przez dotację można zapłacić??

Kiedyś z dilerem rozmawiałem i mówił że normalnie gospodarz za ciągnik zapłacił w walucie euro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

@mikor ładowacz stoll kosztuje 30 tyś któryś mi kolega z forum pisał że za MF 5430 z ładowaczem z osprzętem dał 250 tyś brutto

 

nie wiedziałem że Quicke są tańsze jak tak to bardzo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    50

Forterra 140 HSX czyli forterra 137 konna z elektrohydraulicznym rewersem bedzie w sprzedazy najprawdopodobniej w drugiej polowie tego roku, niemamy jeszcze dokladego info na ten temat, cena bedzie niewiele ponad 200 000 zl brutto.

 

same iron 115 w standardzie to 78 200 euro netto.

 

kolego nie pomyliłeś się przypadkiem co do ceny Irona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

@ZETOREK135 250 tys brutto to 203 tys netto. O ile cena nie została zaokraglopna w dół. Sam piszesz, że kolega kupił mniejszy model, ty chcesz droższy o około 9 tys netto do tego szerokie opony i głupie pytania zadajesz. Skoro on dał 250 brutto. Dolicz sobie jakieś 15 - 20 tys brutto i wyjdzie ci tyle co @mikor napisał. Ten dodatkowy osprzęt to chyba szufla tylko. Bo inaczej za ta cene wierzyć mi się nie chce. No chyba, że kupił juz u korbanka iles tam maszyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

Spróbuj za ciągnik zapłacić w euro. Najlepiej przyniesionym w torbie. Zobaczysz jak ci arimr dotacje przyzna. Nawet jak weźmie się kredyt w walucie obcej to i tak do zapłaty i zaksięgowania przeliczane jest to na złotówki.

 

nie ma przeciwwskazań do realizacji płatności za maszynę w euro, oczywiście transakcja musi być bezgotówkowa, ale technicznie jest to do wykonania i może być to opłacalne, jeśli sprzedawca stosuje niekorzystny przelicznik, należy również pamiętać, iż ARiMR stosuje kurs NBP z tabeli kursów sprzedaży z dnia realizacji płatności za fakturę, a US dla potrzeb VAT uwzględnia kurs NBP z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury

 

i mam do Was prośbę - jeśli dobrze znacie ceny u Korbanków to poproszę o cenę MF 6460 z dyna6 (ale transakcyjną)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ja mam oferte [z ostatniej chwili] na masseya 5460 w podstawie za 54 .000 ojro netto to dobra cena?


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepe    1

 

kolego nie pomyliłeś się przypadkiem co do ceny Irona?

sorry rzeczywiscie, ~52000 euro netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

Mam do sprzedania Zetora 7340 2003 r pierwszy właściciel stan idealny i nie wiem za ile go wystawić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

Ceny ciągników nie biorą się z kosmosu. Te ceny wynikają z naiwności kupujacych. Fabryka ma swoją cenę w którą wkalkulowano zysk fabryki , natomiast cena ostateczna po której nabywca otrzymuje maszynę jest powiększona o różnego rodzaju narzuty, zawyżone zazwyczaj dwukrotnie. O ile klijent się nie upomni to płaci cene fabryczną plus lichwiarski narzut. Ten narzut może wynosić w skrajnych wypadkach nawet 40%, co jest związane z różnymi formami ryzyka takimi jak kurs, zamówienie w ciemno z wyprzedzeniem, zamówienie większej ilości egzemplarzy itp. Jeśli klijent akceptuje pierwszą usłyszaną cenę- znaczy głupi.Powinien spróbować się targować. Czasami nie ma wyjścia o czym świadczą Wasze uwagi. W fabryce nie kupisz, a u dowolnego sprzedawcy też nie kupisz. REJONIZACJA i to jak twierdzą -wyłącznie dla twojego dobra!!!!. Trafi ci się nędzny serwis to przegrałeś. Płacisz za jego słabość i nieudolność już na wejściu. Komu się poskarżyć? Do Bozi, tylko do Bozi.Oficjalnie fabryki to nie obchodzi bo po zamówieniu przez dealera maszyn stają się one jego własnośćią .Są jednak z tej sytuacji wyjścia których na razie nie opanowali zrejonizowani sprzedawcy. Do takich można zaliczyć różnorodność marek ciągników i możliwości małego szantażu przed ostatecznym wyborem. Niby nam nie zależy JD,Case czy NH , niby prowadzimy rozmowy z kilkoma sprzedawcami a w ostateczności i tak coś wskóramy kupując swoją wymarzoną maszynę po cenie do 15% poniżej pierwotnej ceny dealera. Pamiętajcie w kazdej maszynie można znależć rdzewiejącą śrubę, niedokręcony element i coś takiego czym dysponuje konkurencja a nie obserwowany model. Ciągnik to nie długonoga laska i nie trzeba sie od razu do niego ślinić.

 

Odnośnie mojego NH T6050 plus to przewiduję cenę w granicach 190000 netto z pisemną półroczną gwarancją.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

tak piszecie ile to dealerzy nie zarabiają na ciągniku, to powiedzcie ile złotówek należałoby zarobić na takim ciągniku który kosztuje ok 200tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

Uczciwe jest 5% wartości netto (plus koszty przygotowania ciągnika do eksploatacji)

Dla przykładu swego czasu za sprzedaż nawozów dealer otrzymywał w Policach 6%, ZAW Włocławek(dzisiejszy AnVil) 7%, ZAK Kędzierzyn 7%, HYDRO 5% . Wszystko liczone jako rabat od ceny fabrycznej. W ramach tych cen dealer wykonywał rozładunki wagonów po dostawie,przechowanie, załadunek klijentom i ewentualnie udzielano rabatów zależnych od ilości, średnio 2-3% Nie jest sztuką lecz głupotą wystawianie za ciągnik kosztujacy 200000 ceny 258000

aby bez problemu na koszt nabywcy rolnika bujać się przez pół roku. Narzuty i prowizje są piętą Achillesowa rolnictwa gdyż zakup ciągnika, nawozów, środków ochrony charakteryzują zawyżone ceny , a ceny produktów rolnych są strasznie zaniżone. Przykładem niech będzie info z TVR-u: Cena wołowiny w wieku do 24 miesięcy w skupie 11600 zł/tonę, w moim rejonie cena tej wołowiny w skupie nie przekracza 7400 zł/t. 8300zł/t płacą górale z Kabanosa lecz nadal strasznie odbiega to od normy TVR-u. Byczek rośnie u rolnika 24 miesiace przynosząc mierny zysk. Przez ręce pośrednika przewija sie trzy dni i przynosi krocie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

W gospodarce rynkowej nie ma czegoś takiego jak uczciwa marża. Marża jest taka, jaką w danym momencie da się uzyskać. Polskie rolnictwo w ostatnim czasie nadrabia zaległości dziesięcioleci komunizmu szczególnie w zakresie mechanizacji. Popyt ten został dodatkowo wspomożony pieniędzmi z ue. Więc skoro popyt jest duzy to i ceny wysokie. System sprzedaży maszyn jest zagmatwany, szczególnie tych zagranicznych i droższych. Klient nie ma możliwości porównania oficjalnych cen, bo takich nie ma. wszystko jest na gębe. Dodatkowo dochodzi rejonizacja, która w zasadzie uniemożliwia konkurencje między dealerami. Byc może kiedyś Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta się za to weźmie. Ale narazie skoro wszyscy płacą i jest ok to nikt się nie karży. Myslę, że gdyby znieśli rejonizacje ceny spadły by o jakieś 5 %. Dodatkowo tak jak ktoś pisał z rynku wypali by słabi dealerzy i słabe serwisy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

Niestety nie ma w UE gospodarki rynkowej , a w rolnictwie w szczególności. Nie ma prawa podaży i popytu , lecz wszechobecne złodziejstwo.Gospodarka rynkowa reaguje gdy towarów jest zbyt dużo lub zbyt mało anie wówczas kiedy ogłasza się nowy nabór wniosków w różnych programach. Nawozy drożeją wyprzedzająco ze względu na porę roku lub udzielanie preferencyjnych kredytów a nie ze względu na wzmożone zakupy rolników. Jezeli przemysł spożywczy zarabia niedostatecznie (wg. mniemania menagerów zakładu) to robi zakupy na Ukrainie i podnosi ceny w sklepach tłumacząc że to z winy polskiego rolnika. Przy cenie dolara 2 zł ( kiedy to było) chleb z kupionej po 100 USD/t na Ukrainie pszenicy nie potaniał w naszych sklepach. Ciagniki JD produkowane w Chinach tez nie potaniały. Dopłaty unijne w Polsce i Niemczech też się różnią podobnie jak różni się stosunek cen paliw do ogólnych zarobków w tych krajach. Życie oparte na giełdzie i spekulacji jest oszustwem i złodziejstwem a nie gospodarką rynkową, W gospodarce rynkowej nie działa też najwieksza skaza na honorze ekonomistów nazywana KREATYWNĄ KSIEGOWOŚCIĄ. Gdzie więc tu miejsce na uczciwą gospodarkę rynkową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ok cała gospodarka nie jest w pełni rynkowa. A przynajniej zabużone są relacje popytu i podaży. Ale rozpatrując to pod kątem tylko jednej relacji dealer rolnik. To działa tak jak napisałem wyżej. Gdyby kupujących było bardzo mało ceny z pewnością by spadły.Przekonacie się o tym już w krótce gdy na jakies 2 lata przerwany zostanie dopływ kasy z ue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
shrek    1

Panowie i Panie mam pytanko czy ktoś się orientuje w cenie td5030 w takiej podstawowej wersji ? i czy taka podstawowa wersja nadaje się do tura ?? czy dałoby by się kupić w granicach 120 tys brutto ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Bez pneumatyki, klimy i ze starego rocznika może byś wyrwał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michu77    0

Mam ofertę na STEYR 9085 MT w full wypasie na 183 tys.netto ile można z tego utargować?Jeszcze się zastanawiam bo rozczarowała mnie głośna kabina,ale ogólnie ciągnik ładny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

sprawdź ile kosztuje case i nh z tym samym silnikiem i wyposażeniem, moim zdaniem nie warto płacić więcej niż za konkurencję tej samej klasy, ze te pieniądze już można wybierać w serii 6x30 JD (co prawda tylko w comforcie i bez przedniego WOM)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Dla interesujących cena Lindnera Geotraca 94 (102km) w uboższym wyposażeniu to 56tyś euro netto co nieco do negocjacji. Ogólnie ciągniki robione pod zamówienie klienta.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

Dzięki że nie zapomniałeś :) za agrofarma 420 Pl około 200 tyś brutto, 420 GS około 180 tys brutto a za agrotrona k410 około 200 tys netto :) Cen dowiedziałem się na pokazie, są to ceny takie orientacyjne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Nie ma sprawy kami@. :) df zdrożały galancie... Z resztą jak każdy ciągnik.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michu77    0

Case MAXUM 100 podstawowa wersja z półbiegiem,klimą,opony 420 i 520 spawane felgi,wałek 540 i 1000,obciążniki plus inne duperele 171 tys.netto warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez NewVario
      Hej i czołem Koledzy ,
      zacznę może od najważniejszej rzeczy : ze względu na coraz to rosnące (chore ceny) maszyn i ciągników przeszła mi zajawka na modernizację ... mam podpisaną umowę od czerwca i chcę zacząć ją realizować poprzez jakieś zakupy.

      Czemu zakładam temat? Ponieważ chcę się doradzić osób, które mają jakieś doświadczenie w tym temacie. Kwota dofinansowania jest śmieszna, a potrzeby gospodarstw "milionowe".
      Mam stary główny ciągnik z 1986 r. o mocy 143 km, obecnie używam go w transporcie z przyczepą tandem 12t oraz  gruberem 2,6m, gdzie pracuję na 30-40 cm bezorkowo , ciągnik ciągnie ten agregat 6 zębowy na ciężkich ziemiach z prędkością 6-10 km / h. o ile pod pszenicę jestem zadowolony z efektu bezorki po rzepaku , o tyle po pszenicy pod rzepak bezorkowo wydaje mi się, że mam za słaby agregat (słabo miesza). Ciągnik nie psuje się często, lecz ma swoje mankamenty, nie wspominając o braku klimy; - ogólnie komfortu.
      Mam 15m opryskiwacz pilmet, bez rozwadniacza, bez komputera. o pojemności 1000l.
      Mam rozsiewacz mxl 850 z nadstawką na 2 big bagi. 
      Posiadam 12 t. tandem oraz 6t przyczepę wywrotkę.
      Pracuję na areale ponad 100 ha , 40 ha ziemii bardzo ciężkiej gliniastej oraz reszta ziemii lekkiej IVa,b-V klasa.
      Duży udział bo ok. 20-30% struktury zasiewów stanowi rzepak ozimy, 20% pszenica ozima, a 50% zboża jare.
      Ogólnie w sezonie jest problem z obsługą "na czas" oprysku w rzepaku, pszenicy ozimej, ogólnie staram się stosować najmniej jak to możliwe chemii, lecz jest to nieuniknione. Jestem młodym człowiekiem ok. 30 roku życia, mam świadomość tego, że najważniejszą maszyną w gospodarstwie powinien być opryskiwacz, ponieważ przez niego przelewa się ogrom "pieniędzy" oraz to on decyduje o naszym kontakcie z chemią ... obecnie nie jestem zadowolony z tego, że muszę stać nad beczką i "wdychać chemię" przy sporządzaniu cieczy roboczej, zamiast np. korzystać z komfortowego rozwadniacza oraz rozłączania sekcji z komputera, gdzie obecnie robię to ręcznie... musząc otwierać kabinę podczas oprysku.
      W żniwa pojawia się problem np. z odbiorem zboża, ponieważ mam za mało przyczep ...
      Uprawę bezorkową wykonuję ciągnikiem 143 km, lecz mam za słaby agregat, zresztą możliwości tego ciągnika są ograniczone i nie wiem czy pociągnąłby chociażby 3 belkowy agregat 2.5m na ciężkiej glinie .
      Ciągniki ze średnią wieku 30 lat są awaryjne. Często mnie zawodzą.
      Ścieżki modernizacji parku maszynowego swojego gospodarstwa przedstawiają się następująco:
      1. Zakup ciągnika 6 cylindrowego np. marki Massey Ferguson 7716 dyna6 , Valtra T154 , John deere 6155m za ok. 380 tyś netto lub ciągnika 6 cylindrowego t174e o mocy 177 km, gdzie na tryb eko mógłbym wgrać mapę np. 215 km z modelu t214. za ok. 410 tyś netto.
      do tego dokupiłbym agregat bezorkowy np. Agrolift 3 belkowy 8 rap 2.5m do wyżej wymienionych ciągników, bądź 3m spec hd do ciągnika t174e , lecz czy on da z nim radę jechać 12 km/h na ciężkiej glinie 30 cm głęboko nawet po podniesieniu mocy do 215km ?
      W tym wariancie, lepiej chyba dołożyć te 30 tysięcy do bardziej przyszłościowego modelu t174?
       
      2. Wariant: Zakup maszyn:
      -opryskiwacz UG 3200 l / 27m/15 m Amazone za ok. 170 - 220 tyś netto w zależności od wyposażenia. A może ze względu na krótkie okna pogodowe, lepiej kupić opryskiwacz z rękawem np. bury vento ?
      -przyczepa 14 t 2 osiowa - ok . 65-70 netto;
      - Agregat bezorkowy 2,5m agrolift 3 belkowy; ok. 25 tyś netto.
      - 5 zębowy pług dłutowy z agro liftu na zab. hydro za ok. 35 tyś netto.
      - dodatkowo myślałbym wtedy o używanym ciągniku ok . 160 km np. claas arion z 2010 r. itd.  np. za 100-120 tyś netto.
       
      Ogólnie mam 60% dofinansowania max 200 tyś . Więc najbardziej opłaca mi się zakup do 333 netto. Porządnego ciągnika 6 cyl za tę kwotę niestety nie kupię, średnio mi się widzi dokładać do 450 tyś . 
       
       
      Opisałem bardzo pokrótce moje problemy.
      Chciałbym uzyskać jakiejś rady, pomocy w którą stronę powinienem się zmodernizować. 
       
       
       
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj