yacenty

Ceny ciągników 2012

Polecane posty

junior1981    0

Byłem na rozmowie u dilera, i deutz agrofarm 410 rewers elektrohydrauliczny, półbiegi, klima, szyber dach, bez obciążników, komplet zaczepów, radio, wycenili na 155000 netto po rabacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek29    24

Mam info że New holland produkuje serie TD5000 tylko do wyczerpania silników. Później ma wejść nowa seria TD5.xxx Będzie to seria identyczna do tej TD5000 tylko wyglądać będzie jak te nowsze NH np serii T4 a w środku wszystko będzie to samo co teraz zresztą zdjęcia tej serii są już w necie. A propos postu wyżej to tego modelu już się nie da zamówić.

Edytowano przez krzysiek29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Premium już dawno nie dostępne, a Comfort to nieliczne egzemplarze na placach u dealerów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aiva   
Gość aiva

Gdzieś czytałem że nowa seria 6M ma być od 105km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuki88    0

Ile kosztuje nowy ursus 11024 z maksymalnym wyposażeniem. :(

 

 

11024 póki co nie ma za bardzo wyboru wyposażenia dodatkowego. Bez klimatyzacji obecnie kosztuje chyba 154 tys. brutto według cennika producenta, ale od tej ceny są jeszcze spore upusty. W tym salonie firmowym z tego co się orientuję to najtaniej nie wyrwiesz. Z jakich okolic jesteś? Bo mogę Ci podrzucić kontakt do jakiegoś dealera, który da Ci dobrą cenę. Jak coś to pisz na priv.

 

panowie może wiecie ile kosztuje Case JX60/JX70? Full wersja

 

 

JX 60 w full opcji u nas chodzi za około 100 tys. netto

JX 70 w takim samym wyposarzeniu jest około 6-7 tys. doroższy.

 

Czy za ursusa 9014h 127100zł to dobra cena?

 

Chyba niezła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek29    24

Zetor Proxima 90, rewers, belka do przyczep, obciążniki przód zewnętrzne sterowanie TUZ w cenie 132000zł brutto + klima 6tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Mam info że New holland produkuje serie TD5000 tylko do wyczerpania silników. Później ma wejść nowa seria TD5.xxx Będzie to seria identyczna do tej TD5000 tylko wyglądać będzie jak te nowsze NH np serii T4 a w środku wszystko będzie to samo co teraz zresztą zdjęcia tej serii są już w necie. A propos postu wyżej to tego modelu już się nie da zamówić.

 

Coś mi się wydaje, że Cię wprowadzono w błąd, w nowej serii TD zostają przecież te same silniki 3200 i 4500. Tych silników używa też kilku innych producentów ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek29    24

To jest ze strony NH:

Wytrzymałe i wydajne silniki mechaniczne: moc sięgająca 113 KM, zapewniająca doskonałą wydajność i efektywność

Oferta silników została specjalnie dostosowana nie tylko do gamy TD5, ale również do poszczególnych modeli w zależności od ich specyficznych profili zastosowań. Podstawowe modele TD5.65 i TD5.75 wyposażone są w mocne, trójcylindrowe silniki o mocy sięgającej 72 KM, co zapewnia niezawodność i oszczędność paliwa. Model TD5.85 wyposażony jest w silnik F5C marki FPT, a trzy najbardziej prestiżowe modele TD5.95 – TD5.115 wyposażone są w silniki Nef o pojemności 4,5 litra zrealizowane przez firmę FPT Industrial, umożliwiające osiągnięcie maksymalnego momentu obrotowego 445 Nm nawet przy najbardziej wymagających zastosowaniach. Silniki te posiadają turbodoładowanie i chłodnicę międzystopniową, zapewniające ekonomiczną, niezawodną pracę oraz dużą oszczędność paliwa, w połączeniu z długim okresem między-przeglądowym, sięgającym nawet 600 godzin, co oznacza, że użytkownik spędza więcej pracy w pracy, a mniej - konserwując maszynę w gospodarstwie. Ponadto wszystkie modele są dostosowane do zasilania standardowym paliwem i B100, 100 % biopaliwem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Zna ktoś cenę po negocjacjach Case IH JX90 z klimą, pneumatyką i kompletem obciążników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek29    24

Valtra n82 188000zł netto full wypas bez przedniego tuz i wom

 

Oczywiście cena po negocjacjach

 

 

Edytowano przez krzysiek29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek29    24

Amortyzacja osi, kabiny; klima; ehr; rewers bez sprzęgłowy eh;klima; obciążniki przód i tył; automatyczny zaczep, max wyjść hydraulicznych; sterowanie tuz i wom z błotników; tyle pamiętam

Edytowano przez krzysiek29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Lamborghini R3.85 EVO, skrzynia mechaniczna 20x20, klima, obciążniki - 131 000 netto na dzień dobry, chyba sporo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo686    0

Jak może być sensowna cena za case'a JX70 (4x4, obciążniki, klima) w zeszłym miesiącu dealer zaproponował 131600 zł brutto, jak myślicie ile można jeszcze urwać??...jeszcze jedno jakaś alternatywa w podobnej cenie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Może ursus serii h, silnik perkins i układ napędowy od valtry A... Ja za 92km płace 127tys brutto z klimą i radiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez NewVario
      Hej i czołem Koledzy ,
      zacznę może od najważniejszej rzeczy : ze względu na coraz to rosnące (chore ceny) maszyn i ciągników przeszła mi zajawka na modernizację ... mam podpisaną umowę od czerwca i chcę zacząć ją realizować poprzez jakieś zakupy.

      Czemu zakładam temat? Ponieważ chcę się doradzić osób, które mają jakieś doświadczenie w tym temacie. Kwota dofinansowania jest śmieszna, a potrzeby gospodarstw "milionowe".
      Mam stary główny ciągnik z 1986 r. o mocy 143 km, obecnie używam go w transporcie z przyczepą tandem 12t oraz  gruberem 2,6m, gdzie pracuję na 30-40 cm bezorkowo , ciągnik ciągnie ten agregat 6 zębowy na ciężkich ziemiach z prędkością 6-10 km / h. o ile pod pszenicę jestem zadowolony z efektu bezorki po rzepaku , o tyle po pszenicy pod rzepak bezorkowo wydaje mi się, że mam za słaby agregat (słabo miesza). Ciągnik nie psuje się często, lecz ma swoje mankamenty, nie wspominając o braku klimy; - ogólnie komfortu.
      Mam 15m opryskiwacz pilmet, bez rozwadniacza, bez komputera. o pojemności 1000l.
      Mam rozsiewacz mxl 850 z nadstawką na 2 big bagi. 
      Posiadam 12 t. tandem oraz 6t przyczepę wywrotkę.
      Pracuję na areale ponad 100 ha , 40 ha ziemii bardzo ciężkiej gliniastej oraz reszta ziemii lekkiej IVa,b-V klasa.
      Duży udział bo ok. 20-30% struktury zasiewów stanowi rzepak ozimy, 20% pszenica ozima, a 50% zboża jare.
      Ogólnie w sezonie jest problem z obsługą "na czas" oprysku w rzepaku, pszenicy ozimej, ogólnie staram się stosować najmniej jak to możliwe chemii, lecz jest to nieuniknione. Jestem młodym człowiekiem ok. 30 roku życia, mam świadomość tego, że najważniejszą maszyną w gospodarstwie powinien być opryskiwacz, ponieważ przez niego przelewa się ogrom "pieniędzy" oraz to on decyduje o naszym kontakcie z chemią ... obecnie nie jestem zadowolony z tego, że muszę stać nad beczką i "wdychać chemię" przy sporządzaniu cieczy roboczej, zamiast np. korzystać z komfortowego rozwadniacza oraz rozłączania sekcji z komputera, gdzie obecnie robię to ręcznie... musząc otwierać kabinę podczas oprysku.
      W żniwa pojawia się problem np. z odbiorem zboża, ponieważ mam za mało przyczep ...
      Uprawę bezorkową wykonuję ciągnikiem 143 km, lecz mam za słaby agregat, zresztą możliwości tego ciągnika są ograniczone i nie wiem czy pociągnąłby chociażby 3 belkowy agregat 2.5m na ciężkiej glinie .
      Ciągniki ze średnią wieku 30 lat są awaryjne. Często mnie zawodzą.
      Ścieżki modernizacji parku maszynowego swojego gospodarstwa przedstawiają się następująco:
      1. Zakup ciągnika 6 cylindrowego np. marki Massey Ferguson 7716 dyna6 , Valtra T154 , John deere 6155m za ok. 380 tyś netto lub ciągnika 6 cylindrowego t174e o mocy 177 km, gdzie na tryb eko mógłbym wgrać mapę np. 215 km z modelu t214. za ok. 410 tyś netto.
      do tego dokupiłbym agregat bezorkowy np. Agrolift 3 belkowy 8 rap 2.5m do wyżej wymienionych ciągników, bądź 3m spec hd do ciągnika t174e , lecz czy on da z nim radę jechać 12 km/h na ciężkiej glinie 30 cm głęboko nawet po podniesieniu mocy do 215km ?
      W tym wariancie, lepiej chyba dołożyć te 30 tysięcy do bardziej przyszłościowego modelu t174?
       
      2. Wariant: Zakup maszyn:
      -opryskiwacz UG 3200 l / 27m/15 m Amazone za ok. 170 - 220 tyś netto w zależności od wyposażenia. A może ze względu na krótkie okna pogodowe, lepiej kupić opryskiwacz z rękawem np. bury vento ?
      -przyczepa 14 t 2 osiowa - ok . 65-70 netto;
      - Agregat bezorkowy 2,5m agrolift 3 belkowy; ok. 25 tyś netto.
      - 5 zębowy pług dłutowy z agro liftu na zab. hydro za ok. 35 tyś netto.
      - dodatkowo myślałbym wtedy o używanym ciągniku ok . 160 km np. claas arion z 2010 r. itd.  np. za 100-120 tyś netto.
       
      Ogólnie mam 60% dofinansowania max 200 tyś . Więc najbardziej opłaca mi się zakup do 333 netto. Porządnego ciągnika 6 cyl za tę kwotę niestety nie kupię, średnio mi się widzi dokładać do 450 tyś . 
       
       
      Opisałem bardzo pokrótce moje problemy.
      Chciałbym uzyskać jakiejś rady, pomocy w którą stronę powinienem się zmodernizować. 
       
       
       
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj