yacenty

Ceny ciągników 2012

Polecane posty

Prezes1352    14

Zależy ile masz ha. Jak masz ze 20ha to bierz forterre. A jak mniej to bierz proxime.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milkor    0

Massey Ferguson 5440 w podstawie - 43 500 euro

Styer 4110 na bezpośrednim wtrysku i z AdBlue w podstawie - 200 tys zł

 

ceny netto na kwiecień 2012

Edytowano przez milkor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

@ milkor massey ferguson to cena jeszcze do negocjacji ??? i skąd to cena jest ???

Edytowano przez ZETOREK135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Mi za 5440 po negocjacji cena wyszła 42tyś euro netto. I oferte dostałem od Korbanków.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milkor    0

cena za MF 5440 przed negocjacjami była około 45 tys, ostateczna to 43 500 euro netto bez możliwości negocjacji. Dealer jest tylko jeden, korbanek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milkor    0

racja, całe korbankowo wrzuciłem do jednego wora:)

Massey ma bardzo drogie opcje, np resorowanie kabiny to 1,500 euro netto do ceny, szersze opony 1000 euro, o cenę miękkiej przedniej osi nie miałem już śmiałości pytać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

No mi cenę 42tyś euro powiedzili w podstawie na oponach bodajże 580tył 480 przód.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Korbanek jest jeden ale dealerów wielu. U kżdego inna cena, amortyzowana oś jest w modelach 6 cylindrowych i 5470 i 5480.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jaki kurs euro Korbanek liczy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Kurs liczy się w dniu wystawienia faktury po kursie sprzedaży nbp. Nie tylko korbanek to robi ale praktycznie wszyscy dealerzy. Może być jakaś promocja jak np u jd 3,7, df też jakieś grosze odejmuje. Korbanek nie ma żadnych promocji kursowych. W piątek było to 4,22 zł za jedno euro.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

Witam! Chciałbym uzyskac info za ile można nabyć NH T7.185 RC Side Winder II z dodatkami: przód amortyzowany,przedni TUZ bez WOM,pneumatyka dwuobwodowa,obciążnik przedni żeliwny , skrzynia ECO 19. Ponieważ tak jak poprzednio wspomnieliście , ceny są kreowane nie przez fabrykę ale przez sprzedawcę więc chciałbym sprawdzić ile trzeba wydać na takie cudo. Czy 280.000 netto wystarczy? Są to nowemodele o których nie wszystko jeszcze wiadomo. Trzymam się jednej marki dlatego upieram sie przy NH z których jestem zadowolony. W związku z planowanym zakupem będę miał do sprzedaży na koniec roku NH 6050 plus z takim samym wyposażeniem

lecz bez przedniego TUZ-a, z 2009 roku , z przebiegiem 1100mth (wszystkie przeglądy serwisowe) stan idealny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

.....Ponieważ tak jak poprzednio wspomnieliście , ceny są kreowane nie przez fabrykę ale przez sprzedawcę więc chciałbym sprawdzić ile trzeba wydać na takie cudo.....

A ciekaw skad sprzedawca bierze cenę? z kosmosu? przecież to fabryka ustala ceną po jakiej dealer od nich kupuje i dokleja swoją marżę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepe    1

 

 

ma pracowac z ladowaczem czolowym....ale bedzie to jedyny ciagnik w gospodarstwie

 

brać forterre, większe możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

@ZETOREK135 walutą obowiązującą w Polsce jest złoty polski. W euro to możesz sobie zapłacić jak się z sąsiadem będziesz rozliczał. Pozatym programy ue wymagają przelewu bankowego a nie pieniędzy w torbie.

@qazi fabryka to może ustalać dla kazdego inną cenę. Kilka lat tem zrobiono badania w ue. Cena vw golfa w identycznym wyposażeniu na terenie całej ue rózniła się o 10 tys euro. Nawet w ramach jednej marki i jednego importera jakim jest korbanek np. Ceny jednego modelu różnią się o 1 czy 2 tys euro. Zalezy kogo się zapyta.System sprzedaży maszyn jest bardzo zagmatwany i działa na zasadzie. Złupić z kilenta ile się da i wszystko. Ciagnik to nie piwo, gdzie na puszce piszą sugerowaną cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donwasyl1    0

Witam. Czy cena 66.000 EURO za MF 6475 z przednim tuzem bez wałka jest dobra czy można jeszcze powalczyć.

Dodam że kabina bez amortyzacji i przednia oś sztywna. reszta jak w specyfikacji.

 

Liczę na podpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@ZETOREK135 walutą obowiązującą w Polsce jest złoty polski. W euro to możesz sobie zapłacić jak się z sąsiadem będziesz rozliczał. Pozatym programy ue wymagają przelewu bankowego a nie pieniędzy w torbie.

@qazi fabryka to może ustalać dla kazdego inną cenę. Kilka lat tem zrobiono badania w ue. Cena vw golfa w identycznym wyposażeniu na terenie całej ue rózniła się o 10 tys euro. Nawet w ramach jednej marki i jednego importera jakim jest korbanek np. Ceny jednego modelu różnią się o 1 czy 2 tys euro. Zalezy kogo się zapyta.System sprzedaży maszyn jest bardzo zagmatwany i działa na zasadzie. Złupić z kilenta ile się da i wszystko. Ciagnik to nie piwo, gdzie na puszce piszą sugerowaną cenę.

 

 

Co nie znaczy że nie można płacić inną walutą.

 

PS: Popraw błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pelo111    23

W związku z planowanym zakupem będę miał do sprzedaży na koniec roku NH 6050 plus z takim samym wyposażeniem

lecz bez przedniego TUZ-a, z 2009 roku , z przebiegiem 1100mth (wszystkie przeglądy serwisowe) stan idealny.

 

Za jaką cenę chcesz go sprzedać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

zmieszczę się w 250 brutto za Massey Ferguson 5440 z ładowaczem czołowym Stoll szerokie opony w wyposażeniu stan dart?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milkor    0

@ZETOREK135- raczej będzie trudno... massey 5440 to około 180 tys + szerokie opony około 4 tys + ładowacz około 40 tys co daje 224 tys zł netto + VAT to wyjdzie około 275 tys zł...

 

pod koniec ubiegłego roku znajomy kupił 5435 z ładowaczem bez dodatkowych opon i dał około 270 tys brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653
Napisano (edytowany)

Możesz wybrać tańszy ładowacz np hydramet cz yjakoś tak. Co do szerokich opon trzeba konkretnie z dealerem pogadać. Cena zależy od tego co mają na placu. Tak wogóle co dzień wypytujesz o cenę tego mf a. Pojedź do dealera to ci dokładnie powie co i jak.

@guzik007 po co takie głupie wtrącenia? Spróbuj za ciągnik zapłacić w euro. Najlepiej przyniesionym w torbie. Zobaczysz jak ci arimr dotacje przyzna. Nawet jak weźmie się kredyt w walucie obcej to i tak do zapłaty i zaksięgowania przeliczane jest to na złotówki.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez NewVario
      Hej i czołem Koledzy ,
      zacznę może od najważniejszej rzeczy : ze względu na coraz to rosnące (chore ceny) maszyn i ciągników przeszła mi zajawka na modernizację ... mam podpisaną umowę od czerwca i chcę zacząć ją realizować poprzez jakieś zakupy.

      Czemu zakładam temat? Ponieważ chcę się doradzić osób, które mają jakieś doświadczenie w tym temacie. Kwota dofinansowania jest śmieszna, a potrzeby gospodarstw "milionowe".
      Mam stary główny ciągnik z 1986 r. o mocy 143 km, obecnie używam go w transporcie z przyczepą tandem 12t oraz  gruberem 2,6m, gdzie pracuję na 30-40 cm bezorkowo , ciągnik ciągnie ten agregat 6 zębowy na ciężkich ziemiach z prędkością 6-10 km / h. o ile pod pszenicę jestem zadowolony z efektu bezorki po rzepaku , o tyle po pszenicy pod rzepak bezorkowo wydaje mi się, że mam za słaby agregat (słabo miesza). Ciągnik nie psuje się często, lecz ma swoje mankamenty, nie wspominając o braku klimy; - ogólnie komfortu.
      Mam 15m opryskiwacz pilmet, bez rozwadniacza, bez komputera. o pojemności 1000l.
      Mam rozsiewacz mxl 850 z nadstawką na 2 big bagi. 
      Posiadam 12 t. tandem oraz 6t przyczepę wywrotkę.
      Pracuję na areale ponad 100 ha , 40 ha ziemii bardzo ciężkiej gliniastej oraz reszta ziemii lekkiej IVa,b-V klasa.
      Duży udział bo ok. 20-30% struktury zasiewów stanowi rzepak ozimy, 20% pszenica ozima, a 50% zboża jare.
      Ogólnie w sezonie jest problem z obsługą "na czas" oprysku w rzepaku, pszenicy ozimej, ogólnie staram się stosować najmniej jak to możliwe chemii, lecz jest to nieuniknione. Jestem młodym człowiekiem ok. 30 roku życia, mam świadomość tego, że najważniejszą maszyną w gospodarstwie powinien być opryskiwacz, ponieważ przez niego przelewa się ogrom "pieniędzy" oraz to on decyduje o naszym kontakcie z chemią ... obecnie nie jestem zadowolony z tego, że muszę stać nad beczką i "wdychać chemię" przy sporządzaniu cieczy roboczej, zamiast np. korzystać z komfortowego rozwadniacza oraz rozłączania sekcji z komputera, gdzie obecnie robię to ręcznie... musząc otwierać kabinę podczas oprysku.
      W żniwa pojawia się problem np. z odbiorem zboża, ponieważ mam za mało przyczep ...
      Uprawę bezorkową wykonuję ciągnikiem 143 km, lecz mam za słaby agregat, zresztą możliwości tego ciągnika są ograniczone i nie wiem czy pociągnąłby chociażby 3 belkowy agregat 2.5m na ciężkiej glinie .
      Ciągniki ze średnią wieku 30 lat są awaryjne. Często mnie zawodzą.
      Ścieżki modernizacji parku maszynowego swojego gospodarstwa przedstawiają się następująco:
      1. Zakup ciągnika 6 cylindrowego np. marki Massey Ferguson 7716 dyna6 , Valtra T154 , John deere 6155m za ok. 380 tyś netto lub ciągnika 6 cylindrowego t174e o mocy 177 km, gdzie na tryb eko mógłbym wgrać mapę np. 215 km z modelu t214. za ok. 410 tyś netto.
      do tego dokupiłbym agregat bezorkowy np. Agrolift 3 belkowy 8 rap 2.5m do wyżej wymienionych ciągników, bądź 3m spec hd do ciągnika t174e , lecz czy on da z nim radę jechać 12 km/h na ciężkiej glinie 30 cm głęboko nawet po podniesieniu mocy do 215km ?
      W tym wariancie, lepiej chyba dołożyć te 30 tysięcy do bardziej przyszłościowego modelu t174?
       
      2. Wariant: Zakup maszyn:
      -opryskiwacz UG 3200 l / 27m/15 m Amazone za ok. 170 - 220 tyś netto w zależności od wyposażenia. A może ze względu na krótkie okna pogodowe, lepiej kupić opryskiwacz z rękawem np. bury vento ?
      -przyczepa 14 t 2 osiowa - ok . 65-70 netto;
      - Agregat bezorkowy 2,5m agrolift 3 belkowy; ok. 25 tyś netto.
      - 5 zębowy pług dłutowy z agro liftu na zab. hydro za ok. 35 tyś netto.
      - dodatkowo myślałbym wtedy o używanym ciągniku ok . 160 km np. claas arion z 2010 r. itd.  np. za 100-120 tyś netto.
       
      Ogólnie mam 60% dofinansowania max 200 tyś . Więc najbardziej opłaca mi się zakup do 333 netto. Porządnego ciągnika 6 cyl za tę kwotę niestety nie kupię, średnio mi się widzi dokładać do 450 tyś . 
       
       
      Opisałem bardzo pokrótce moje problemy.
      Chciałbym uzyskać jakiejś rady, pomocy w którą stronę powinienem się zmodernizować. 
       
       
       
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj