Skocz do zawartości

Zdjęcie

385/902 blokowanie koła


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 09 kwiecień 2012 - 18:51

385/902 blokowanie koła Witam. Mam ogromny problem z moim 902, blokuje mi się koło tylne prawe a sam ciągnik podskakuje do góry do przodu itp podczas jakiej kol wiek jazdy Rozebrałem zwolnice bo myślałem że jest to wina tego ale niestety nie, rozpołowiłem ciągnik za skrzynią żeby sprawdzić "atak" tam wszystko w porządku i skończyły mi się pomysły. Miał ktoś coś takiego??

Kilka uwag:
- występuje to na każdym biegu i do przodu jak i do tyłu
- blokuje koło
- zachowuj się jak by nie mógł się za zębić tryb a słychać to bez większego problemu
- skrzynia biegów na pewno oki bo to z okolic prawej zwolnicy
- na "luzie" gdy holowałem ciągnik do domu problem nie występował
- atak jest oki

Mam ten ciągnik tyle lat i jeszcze z czymś takim się nie spotkałem:/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
385/902 blokowanie koła Dzisiaj, 07:00
  •  

#2 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3930 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 09 kwiecień 2012 - 20:30

385/902 blokowanie koła Do ataku dostaniesz się zdejmując pokrywę podnośnika, zobaczysz ale nic chyba nie zrobisz. A hamulec nie blokuje, te podskakiwanie nie jest spowodowane wadą opony ?

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#3 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2012 - 21:31

385/902 blokowanie koła Skoro przy holowaniu nie dzieje się to oponę można wykluczyć.
Uszkodzone łożysko półosi przy zwolnicy albo wieloklin półosi w mechanizmie różnicowym.

#4 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 10 kwiecień 2012 - 20:10

385/902 blokowanie koła Niestety stało się coś czego się nie spodziewałem.. rozleciała się zwolnica lewa, ta która naprawiałem w tamtym roku. Wycięło tryby satelit, urwane są 2 śruby trzymające zwolnice ... nie mam jeszcze pojęcia jak je wykrecić:/ szkoda tylko ze wcześniej tego nie sprawdziłem. Przy okazji dekiel ściągnąłem, wymienię rozdzielacz jedyny plus.

Poszukuje zwolnicy kompletnej lewej .. lokalizacja Mazowsze okolice Płock Gostynin Sochaczew Ciechanów... pilnie :(

Pozdrawiam. Jak znajdę chwilkę to jutro wrzucę fotki tego co się stało.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
385/902 blokowanie koła Dzisiaj, 07:00
  •  

#5 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3930 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 10 kwiecień 2012 - 20:18

385/902 blokowanie koła Pytaj tu okolice Ciechanowa : http://allegro.pl/li...?us_id=16060669 lub tu : http://allegro.pl/li...p?us_id=5263123

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#6 Share MichalP

MichalP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sochaczew
  • Zainteresowania:Kompy i rolnictwo :-)

Napisany 10 kwiecień 2012 - 22:19

385/902 blokowanie koła Ten spod Przasnysza chce tylko 1000zł
Ale znalazłem zwolnice od zetora o połowę taniej ale jest problem, czym rożni się zwolnica starego typu od nowego typu?? Bo niestety przejrzałem katalogi które mam ale nie znalazłem różnic. (katalogi z 1983r oraz kupiony nie dawno najnowszy jaki był)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
385/902 blokowanie koła Dzisiaj, 07:00
  •  

#7 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 11 kwiecień 2012 - 07:37

385/902 blokowanie koła Nie jestem pewny ale powinna pasować. Z tego co pamiętam to w starym typie dekielek z uszczelniaczem odkręcało się od tarczy koła przez otwory w tarczy. Tarcza to to co koło się przykręca z szpilkami. W nowym tego nie było, Odkręcało się śrubę w środku na pół osi i wszystko rozbierało się.
Tyle wiem bo u teściu raz rozbierał i dziwił się że ja jak rozbierałem to ten dekiel nie zmieniałem, a ja tego dekla wcale nie miałem. A jego trza zniszczyć żeby łożysko ściągnąć.
Teściu ma z 81 r a ja miałem z 84r.
Między 385 a 1212 jest różnica w grubości przekładni planetarnej. Te koło z zębami w środku jest grubsze około 1 cm.

Edytowany przez Marcin91, 11 kwiecień 2012 - 20:14.


Podobne tematy