kamilc360

Silniczek wycieraczki w c-360

Polecane posty

kamilc360    12

Chce podłączyć przednią wycieraczkę w c-360 3p. Wycieraczka już w nim kiedyś była bo jest silniczek i resztki przewodów przy kabinie. Teraz mam takie 2 pytania: Jak podłączyć ten silniczek? Przy silniczku jak go rozebrałem urwał sie kabelek przylutowany do takiej blaszki. Czy moge go przykleić zwykłym klejem np super glue bo nie mam lutownicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

najlepsza by była lutownicza, klejem jak przyklejasz to może nie trzymać albo nie łączyć zależy jaki kabel i czy ta blaszka styka się z obudową tego silniczka czy jest odłączny nie styka się z niczym , tam są dwa kable jeden idzie do masy a drugi do + klejem ciężko będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1168    0

Ja w swoim traktorze podłączylem tylko plus (+) bo masa idzie prawdopodobnie przez ten kabelek co jest podlaczony do obudowy przez kabine . Podłącz tylko plus chyba do prawego konektora (tego wytyka przy silniczku) a masa już powinna być . Jak nie będzie działało to kup kabelek i pociągnij mase . Wtedy jak silniczek sprawny będzie działać. A ten kabelek musisz przylutować lub przykręcic klej nie załatwi sprawy

Edytowano przez bartek1168

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Najpierw sprawdź czy będzie chodził a później dorabiaj kabelki ponieważ na końcu okaże się że silniczek nie chodzi i wszystka robota pójdzie na marne, jak masz starty akumulator na 12 v to zrób tak jeden kabelek podłącz pod jedno wyjście z akumulatora i to wyjścia w silniczku drugi kabel podłącz pod drugie wyjście z akumulatora i podłącz pod urwaną blaszkę następnie włącz silniczek wycieraczek i powinien chodzić, ja tak bym zrobił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mars10    190

Witam. Posiadam od kolegi silniczek do wycieraczek do c-360 i jak moge sprawdzić czy jest dobry? Podłączyłem go w miejsce tego co teraz mam i nie działał.

A w razie jak by był popsuty to można by go było w jakiś sposób naprawic czy cos w tym rodzaju? Prosze o odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

A jak kolega dawał to działał?. Wiesz w nich pada w środku plastikowy tryb napędowy często i szczotki zabrudzają się i brak przewodzenia. Zdejmij obudowe, rozbierz go na cześći, przemyj i wirnik wyczyszc oraz gniazdo i szczotki. I przed sprawdz czy szczotki nie zurzyte bo muszą dotykać wirnika. Na koniec ja WD smarowałem tryb i mechanizm lub olejem. Ja chcąc naprawić jeden musiałem drugi niesprawny wziąść jako dawce organów i narazie lata. No podepnij do akumulatora lub w miejsce silniczka. U mnie + jak dobrze mówie to dolna wsówka (mając silnik ze wsówkami po lewej stronie) a minus kabina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mars10    190

Dał mi kolega i powiedział ze jak mi bedzie działał to dobrze a jak nie to trudo, to wziąłem bo mi za darmo dał dzieki za odp jutro go rozbiore i zobacze co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

Witam !

 

Mam pytanie, mianowicie czy silniczek wycieraczki wystarczy tylko podłączyć pod + i - akumolatora i bedzie dobrze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Plus pod np. gniazdo w desce a minus do obudowy gdzie kolwiek byle był pewny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja podłączyłem do akumulatora i było dobrze tylko sprężyne musiałem troche rożciągnąć bo silniczek był za słaby i teraz jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

ok plus do gniazda lampy przenosnej, a minus do kabiny. Aha i jak sie nazywa taka wtyczka ? bo nie posiadam takowej ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

ja w 3p mam podłączone pod 3 bezpiecznik licząc od góry, a - idzie po śrubie od silniczka do ramy kabiny i wszystko działa jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeżeli żaden z pinów nie jest podłączony do obudowy silniczka to nie ma to znaczenia. Ale jeśli jeden z nich jest podłączony do obudowy to on będzie minusem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beczka57    86

Ja mam kable od wycieraczki puszczone pod bezpiecznik, tylko nie pamiętam który od góry. Ale podłączałem pod ten co trzeba wcisnąć kluczyk żeby działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

witam

 

mam pytanie do kogoś co rozbierał i widział działający siłownik wycieraczki c360.

 

1. czy on jest jednobiegowy czy dwubiegowy?

2. czy istnieje możliwość po rozebraniu wyprowadzenia przewodów na zewnątrz od zacisków tak żeby sterować nim przy pomocy wyłącznika a nie tego pstryczka na siłowniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No biorąc pod uwagę ilość kabin (a w tym wycieraczek) do sześćdziesiątki  to bardzo "mądre" pytanie . Co do drugiego punktu - to da się nawet na pilota . :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

Pytam o ten oryginalny silnik(a nie jakies z poloneza itp) czy jest on 1 czy 2 biegowy.

Da sie dolutowac cos do zaciskow tego malego pstryczka czy nie ma tam dostepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj