Skocz do zawartości

Zdjęcie

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma


682 odpowiedzi na ten temat

#61 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 17 kwiecień 2012 - 00:16

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Dodany obrazek

Dzisiaj kozystajac z beznadziejnej deszczowej pogody umyłem koła przed ich malowaniem. Lecz wyschnac nie zdazyly ...wiec cd. pracy nad kołami w środe.

Dodany obrazek

Umyłem także do konca juz wszystko co było do umycia :). Ten syf co widzicie na kostce pochodził tylko z chłodnicy .

Dodany obrazek

W sobote odwiedził mnie moj dobry kolega ktory lubi wytykac mi wszystkie potkniecia i niedoróbki -_- . Zapewne to czyta i wie ze o nim pisze (nawiasem mowiac to czekam z niecierpliwoscia az zaczniesz malowac swoja c330 :P ).
No i oczywiscie zwrocil uwage na to co widac powyzej :ph34r: .

Nie wiem czy kazda C360 tak ma czy jak ? Blacha była krzywa, a ze nie pamietam historii tego ciagnika od poczatku jego istnienia (gdzy jest starszy odemnie) to myslalem ze ktos to w przeszlosci niechcacy skrzywił. Kupiłem nowy wspornik, zalozylem - to samo - jak widac na zdjeciach tez musial byc wygiety. jeden przewod jest za krotki, drugi za dlugi. Zgiac ich sie nie da zbyt latwo gdyz sa strasznie twarde. Wiec juz postanowilem ze trudno, musi tak byc.

Ale teraz znowu postanowilem ze trzeba cos z tym zrobic. Dzis w sklepie mierzylem nawet nowiutkie te przewody i to samo - identyczne jak te co mam ...wiec nie wiem co jest grane. Plan jest nastepujacy : zakuc gumowe przewody z koncowkami jak te metalowe i zapomniec o tym "problemie" wizualnym ;).

Kupiłem juz dzis kolejny wspornik do tych gniazd i przyspawalem do niego te plaskowniki od dołu.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Jeden z przegubów kulowych był wyrobiony i obspawany dookola drutem. Stwierdzilem ze tak nie moze byc wiec kupiłem nowa koncowke. Wymiana jest bajecznie latwa, wiec nie wiem po co wogole bawic sie w jakies obspawywanie drutu, wiecej sie z tym zejdzie jak z wspawaniem calej nowej. A koszt cos kolo 15zl ;).

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Prysnałem także drobniejsze elementy epoksydem. Rzecz jasna to jeszcze nie wszystkie.

Teraz czekam na 2 zestawy puzzli, czyli dodatki uprzyjemniajace prace C360, sprzedawane w gotowych zestawach typu "rolniku, zamontuj to sam" ;) . Troche tego nie planowaliśmy wczesniej, ale coż ...tak bywa ze apetyt rośnie w miare jedzenia B) .

Jesli chce ktos kupić praktycznie nowe oponki 6.00-16 Petlas na przod wraz z detkami to zapraszam do zakupu: http://allegro.pl/2s....html?source=oo

Edytowany przez vitoma, 17 kwiecień 2012 - 00:20.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Dzisiaj, 23:41
  •  

#62 Share Tomi89

Tomi89

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 17 kwiecień 2012 - 11:08

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Widzę, że moje wytknięcie ruszyło Cie i zrobisz tak jak powiedziałem tzn, zakujesz gumowe przewody:) Projekt bardzo mi sie podoba i jestem pod wrazeniem tak dokładnego remontu z malowaniem. Podsumowując ten ciągnik po Twojej ingerencji bedzie lepiej wyglądał jak z "fabryki". A malowania swojej 330 też się niemoge doczekac(liczę też trochę na Twoją pomoc) bo u mnie jest dużo więcej do zrobienia:)

#63 Share HondaMtx

HondaMtx

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 745 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradzice, gmina Kazimierza Wielka, woj Swietokrzyskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, off-road, motoryzacja, motocross

Napisany 17 kwiecień 2012 - 18:57

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma @vitoma po skonczonym remoncie chetnie bym sie chcial dowiedziec ile Cie to wszystko kosztowalo :P
Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

#64 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 18 kwiecień 2012 - 01:33

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma No zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieje ze efekt koncowy bedzie fajny :).
A co do nowki to przyznam sie szczerze ze dokopałem sie do miejsc gdzie fabrycznie ciagnik nie był pomalowany - a teraz tam bedzie ;). Widac to nawet na niektorych zdjeciach (np. za koszami akumulatorów).

Gentlemani o pieniadzach nie rozmawiaja, hehe ;). Jednak widze ze czesc osob na tym forum interesuje kwestia kosztów. Spisuje wszystkie koszty zwiazane z remontem C360 z tolerancja do 1 zł i myśle ze jak skoncze to podam koncowa sume.

Doszlo jeszcze troche czesci:

Dodany obrazek

Stare zegary niby były OK....ale były jakies takie nie swieze, wiec stwierdziłem ze po remoncie moga nie pasowac do reszty. Wiec sprzedałem je na allegro za połowe ceny i kupiłem nowe orginały.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Okazało się ze z mechaniki jeszcze jedna rzecz jest do zrobienia -przednia tulejka wahliwa przedniej osi jest wybita - wiec zakupiłem nowy zestaw.

Dodany obrazek

I kilka(nascie) drobniejszych czesci. Stary typ zbiorniczka na płyn hamulcowy podoba mi sie bardziej.

#65 Share sebo1986

sebo1986

    Staram się byś lepszym..

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:Sport motoryzacja i po trochu wszystkiego

Napisany 18 kwiecień 2012 - 11:36

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Robisz wszystko bardzo, Bardzo dokładnie, bedzie lepiej niż z fabryki ;)koszt pewnie nie będzie mały ale Tobie na pieniądzach chyba nie zależy tylko bardziej na efekcie końcowym :) Powodzenia i czekam na efekt końcowy :)
..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

#66 Share KrzysiekBienkowski

KrzysiekBienkowski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zapiecki 6
  • Zainteresowania:rolnictwo oczywiście :-P

Napisany 18 kwiecień 2012 - 13:37

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma a nie myślałeś nad kupnem trój-wskaźnika (o ile da się go zamontować do 360) http://farmekspert.p...rodukt2078.aspx
koszt jest większy ale wydaje mi się że fajniej wygląda, ale to tylko moje zdanie

#67 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3431 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 18 kwiecień 2012 - 15:13

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma ten trojwskaznik jest dedykowany do 30, przewod czujnika temperatury jest krotszy
a mi bardziej podoba sie zegary jak w 3p, co do tej ramki od zlacz to w naszej jest dosc prosta,

Polska B

 


#68 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 18 kwiecień 2012 - 16:21

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Sprzedawałeś kabinę ? za ile taką kabinę sprzedałeś?

#69 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 18 kwiecień 2012 - 23:11

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma

a nie myślałeś nad kupnem trój-wskaźnika (o ile da się go zamontować do 360) http://farmekspert.p...rodukt2078.aspx
koszt jest większy ale wydaje mi się że fajniej wygląda, ale to tylko moje zdanie


No fajny jest ten wskaznik :). Tyle tylko ze rzeczywiscie wystepuje tylko z kapilara do czujnika temperatury o dlugosci 880mm (jak do C330) wiec do C360 bedzie za krotki :(. A przedluzyc tej kapilary sie nie da bo jest wypelniona gazem. Dodatkowo jak juz zdarzylem sie dowiedziec oczywiscie nie jest on elektryczny, wiec trzeba by fizycznie doprowadzic olej do wskaznika, wiec trzeba by kombinowac jakies przejsciowki pod org. czujnik cisnienia w bloku i ciagnac przewod do wskaznika. Ale to by jeszcze bylo do zrobienia, za to kapilara juz nie :(.

Wskazniki z 3P odpadaja, nie podoba mi sie układ- 2 duze wskazniki wygladaja wg mnie lepiej.

@PIOTREK44: kabina poszla za 430 zl (nie miała drzwi bocznych).

Pomalowana pompa wody:

Dodany obrazek

Wziąłem się za koła:

Dodany obrazek

Zacieki z fabrycznego malowania :(.

Dodany obrazek

[img]http://img855.imageshack.us/img855/465/66642500.jpg

Troche je zneutralizowałem ;) .

[img]http://img546.imageshack.us/img546/2825/41389907.jpg[/img]

[img]http://img196.imageshack.us/img196/3976/68440244.jpg[/img]

[img]http://img844.imageshack.us/img844/4619/83948477.jpg[/img]

[img]http://img444.imageshack.us/img444/3839/68213114.jpg[/img]

No i znowu epoksydowy podkład na wszystko.

[img]http://img201.imageshack.us/img201/9060/25220436.jpg[/img]

Rozrobiłem troche za dużo podkładu więc pomalowałem jeszcze kilka innych części.

[img]http://img337.imageshack.us/img337/5007/29090929.jpg[/img]

Na koniec dnia zdjąłem kierownice i umylem ja dokładnie przy okazji matując ja włóknina. Odswieze ja lakierem do plastiku (tylko wewnetrzna cześć oczywiście).

Edytowany przez milanreal1, 19 kwiecień 2012 - 14:53.


#70 Share HondaMtx

HondaMtx

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 745 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradzice, gmina Kazimierza Wielka, woj Swietokrzyskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, off-road, motoryzacja, motocross

Napisany 19 kwiecień 2012 - 18:48

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Mogłeś jeszcze zmienić łańcuch belki na nowy bo widac ze jeden zaspawany:)
Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Dzisiaj, 23:41
  •  

#71 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 19 kwiecień 2012 - 19:48

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Przyspawane sa oczka lancuchów na obu wieszakach - zapewne odkrecaly sie nakretki i ojciec postanowil to przyspawac. Jednak same oczka ani lancuchy nie sa spawane. Poprawiłem troche te spawy i jest jak dla mnie OK :).

#72 Share KrzysiekBienkowski

KrzysiekBienkowski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zapiecki 6
  • Zainteresowania:rolnictwo oczywiście :-P

Napisany 19 kwiecień 2012 - 20:47

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma co się stało ze starym obrotomierzem??? nie chcesz mieć oryginalnego przebiegu??? :P

#73 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 20 kwiecień 2012 - 00:51

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Pewnie ze chcialbym miec org. "przebieg" na liczniku, ale te 2650Mtg i tak nie było orginalne- licznik juz kiedys byl wymieniany - orginalnemu kiedys odpadła wskazówka.

Także teraz bedzie musiało być 0001 Mtg . I tak wszystko jest spisywane w ksiażce "serwisowej"- co wymieniane, kiedy i ile Mtg. Wymiane licznika oczywiscie wpisałem .

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Pomalowana kierownica :).

Dodany obrazek

Kogut - nic innego sensownego nie udało mi sie znaleźć w internecie. Zadnej Helli itp itd :(. To byl jedyny kogut na allegro ktory miał w opisie "made in Italy". Szukałem czegos co by nie było chinskie ;).

Dodany obrazek

Felgi przed malowaniem. Do przemywania tuz przed malowaniem polecam uzywac zmywaczy silikonowych zamiast nitra.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

No i lecimy z koxem :). Kolor dobrany na oko z małej próbki na papierze, z palety kolorów agro - ten konkretnie pochodzi z grupy Same, Deutz-Fahr .

Jakby ktoś chciał sobie sprawić troche lepszy pistolet lakierniczy to szczerze polecam Air Gunsa AZ3 HTE2 :) - sam nie wiem co takiego w nim jest ale osobiscie maluje mi sie nim znacznie lepiej jak chinczykami do 100zl (ktorych wczesniej miałem kilka). Z pewnością "miotła" jest znacznie szersza jak w chinczykach, ale ja i tak oczywiscie nie wykorzystuje w pełni możliwości tego pistoletu. Trzeba tylko o niego dbać i bardzo ale to bardzo dokladnie go myć po każdym użyciu.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Jak dla mnie pasuje całkiem dobrze - lepiej jak autorenolak "piaskowa-tufo" ktorym wczesniej byly pomalowane koła (tamten był zbyt ostry i zbyt mocno wpadał w zółty moim zdaniem).

Dodany obrazek

Solidne oswietlenie to przy malowaniu podstawa.



Dodany obrazek

Znowu wybrałem sie po czesci - tym razem przywiozłem wszystkie potrzebne nowe sruby, opaski i simering wału korbowego :).

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wygrzebałem kanał ogrzewania i rure ktora była dodana do kabiny KOJA - i jestem bardzo nie miło zaskoczony jakoscia wykonania tego elementu :(. Tragedia - wogole nie wyrowanany odlew z wlokna szklanego. Ten ktory jest do kupienia w sklepach za ok. 90zl tez tak kiepsko wyglada ? Jesli tak to nie wiem co tu ma byc warte te 90zl :huh: :ph34r: ???

Dodany obrazek

Poszpachlowałem troche to dziadostwo.

Dodany obrazek

Na koniec dnia prysnałem kapy wentyli kół tylnych.... ;) .

Edytowany przez vitoma, 21 kwiecień 2012 - 00:36.


#74 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 20 kwiecień 2012 - 13:25

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Napiszę tak:
Ludzie patrzcie i uczcie się jak powinien wyglądać remont ciągnika!!!
Z niecierpliwością czekam końca projektu.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#75 Share robert812

robert812

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 626 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 kwiecień 2012 - 15:23

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Szacunek...

#76 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 20 kwiecień 2012 - 22:00

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Szacun .....
Cały czas obserwuje twój temat i jestem pod wielkim wrażeniem, jak można dbać i kochać to co się lubi :)

Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#77 Share KrzysiekBienkowski

KrzysiekBienkowski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zapiecki 6
  • Zainteresowania:rolnictwo oczywiście :-P

Napisany 20 kwiecień 2012 - 23:09

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma aż mnie korci żeby Cie odwiedzić i zobaczyć na własne oczy to dzieło

#78 Share Damian0218

Damian0218

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany 20 kwiecień 2012 - 23:45

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Wracając do oryginałów - czerwonych: http://allegro.pl/ci...2283334201.html

#79 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 21 kwiecień 2012 - 01:09

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Dziękuje wszystkim za miłe komentarze. Ciesze się ze się wam podoba :) .

Przebieg jednak okazał się byc orginalny. W C360 jednak zegary nie byly nigdy zmieniane (to w C-330 urwala sie wskazowka). Jedynie co to przez 2 sezony nie działał licznik, bo koncowka linki była obrobiona. Także ciagnik ma przepracowane jakies 2800-2900 Mtg od nowości - remontu silnika oczywiscie nie przechodził nigdy :).

A o kolor sie pytałem, bo ojciec twierdzi ze do czerwonych blach by znacznie lepiej pasował czarny korpus i silnik - za to dla mnie takie polaczenie to po prostu dno, czarny korpus kojarzy mi sie z bitexem i generalnie jakos nie za dobrze wg mnie pasuje. Takze wg mnie znacznie lepiej wyglada czerwony + szary , niz czerwony + czarny, a wg Was ?

Krzysiek - jak chcesz zobaczyc to zapraszam, np. w niedziele. Ale uprzedzam ze zadne dzieło to nie jest . ;) :ph34r: Mysle ze jak juz zaczne to składać po malowaniu to zacznie sie robić fajniej.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Rozkleiłem kołeczka po malowaniu.

Dodany obrazek

Koła pasowe wału korbowego i pompy wody beda czerwone, ot tak sobie to wymysliłem.

Dodany obrazek

Przyszedł pierwszy, mniejszy zestaw puzzli - swieca płomieniowa. Drugi zestaw spodziewany jest w srode-czwartek :D .

Dodany obrazek

Kanał troche wyprowadziłem. Jutro trysne go na czarno APP Bumper Paint.

Dodany obrazek

Przewodzik pneumatyczny...

Dodany obrazek

Jak sie okazało miał dziurke..

Dodany obrazek

Ale juz nie ma B) .

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Troche czesci juz powróciło ze srutowania - ale to jeszcze nie wszystkie.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wyczyściłem i pomalowałem epoksydem drobne elementy.

Dodany obrazek

I troche wieksze takze ^^ .

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Nakretki do kół także wpadły do śrutownicy. Dzis pomyslałem sobie czemu by ich nie pocynkować ? Miałem plan pomalować je, ale raczej farba by zeszla juz przy przykrecaniu od klucza. Tylko jest problem z cynkowanie tutaj u nas w okolicy, choc slyszalem o jednym zakładzie. Obadam temat w przyszlym tygodniu. Mam nadzieje ze sie uda :) .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Dzisiaj, 23:41
  •  

#80 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 21 kwiecień 2012 - 06:43

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma Mam pytanie gdzie śrutowałeś i ile płaciłeś? Może być na PW
Skąd jesteś?
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Podobne tematy