vitoma

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
vitoma    52

Stara kabina sprzedala sie juz z miesiac temu (podobnie zreszta jak tylne blotniki). Z konieczności ciągnik już nawet rozdrabniał gałęzie w sadzie bez kabiny i bez błotników :ph34r: .

 

@HondaMtx - jasne, wrzucaj zdjecia najlepiej do tego tematu, bardzo chetnie zobacze twoj patent (i inni pewnie tez) :).

 

Wczorajsza praca:

 

84458948.jpg

 

Mycie - woda 90*C + roztwór DIMERa.

 

36103783.jpg

 

72404682.jpg

 

98081724.jpg

 

65990063.jpg

 

37289597.jpg

 

54323324.jpg

 

Potem zaczalem juz finalne rozbiórki przed malowaniem.

 

57226411.jpg

 

Troche sie badziewka nazbierało pod akumulatorami :blink: . Ale to wiekszosc z ostatniego rozdrabniania gałęzi, praca była juz bez kabiny .

 

88574285.jpg

 

Potem znowu mycie, tym razem juz ostateczne. 160 barów i woda 110*C, wiec ta farba ktora slabo sie trzymała juz odeszla. Teraz zostało tylko oszlifowac miejsca zardzewiałe, na szczęście dużo ich nie ma.

 

81523331.jpg

 

75546353.jpg

 

Wiele drobnych elementów pojdzie także do srutowania, oraz do malowania proszkowego.

 

64194968.jpg

 

Przyszla paczka z WESEMu :).

 

99668206.jpg

 

37708757.jpg

 

Lampy robocze LKR maja wylaczniki - byl to towar wykonany na zamowienie, dlatego czekałem na przesyłke ponad tydzien. B)

 

64141455.jpg

 

Dzis byłem zmuszony zajac sie czym innym ale wieczorem zaczalem przerabiac grill pod przednie lampy (mijania + drogowe + postojowe)- WESEM PES1.

 

60927707.jpg

 

72684032.jpg

 

71681123.jpg

 

Jutro malowanie korpusu podkladem epoksydowym.

 

Mam jeszcze pytanie - korpus bedzie jasno szary, a koła beżowe (jak w orginale). Czy kratka chłodnicy w orginale do takiego zestawienia kolorów wychodziła beżowa czy szara ? Bo mi sie wydaje że beżowa czyli w kolorze kół, ale pewności nie mam.

 

pozdrawiam

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam ,muszę powiedzieć ,że bardzo fachowo i dokładnie przykładasz się do tego remontu,chyba jesteś lakiernikiem bo nawet takie pomieszczenia masz??

Mam pytanie czy ten podkład epoksydowy z Novol-u jest jakiś lepszy niż zwykły inny podkład? Tam na obrazku są dwa o ile dobrze widze te epoksydowe podkłady 1 i 3 puszka , malujesz obiema po jednej warstwie?

 

Co do kratki w masce to oryginalnie była w kolorze felg czyli kość słoniowa.

 

Ten twój ciagnik wyglądał jeszcze super przed remontem a teraz jak położyłeś mu piękny lakier to bedzie wyglądał lepiej niż nie jeden samochód.

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Na obrazku jest podkład+utwardzacz+rozcieńczalnik.

Podkład epoksydowy to na dzień dzisiejszy najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne oprócz oczywiście ocynku.

Gril oryginalnie był w kolorze felg,najlepszy chyba będzie RAL 1015.

 

Które lampy robiłeś na zamówienie,u nas takie są w lokalnym sklepie Made in Wesem?

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Oczywiscie ze nie jestem lakiernikiem ;) a pomieszczenie jest, fakt, tzn. "pracowania" bo u nas ciagle jest cos do zrobienia ;).

 

Co do podkladu to mieszasz podklad z utwardzaczem (1 i 2 puszka od lewej) w proporcjach 1:1 - wychodzi rzadki plyn, gotowy do malowania- malujesz 1-2 warstwy. Czekasz 12 godzin i mozna klasc na to lakier. Rozcienczalnik (puszka z prawej) tylko do mycia pistoletu bedzie uzywany.

 

@asharot : Moze i sa od reki, ale bez wlacznika - a wlasnie na wlaczniku na kazdej lampie mi zalezalo. Bez wlacznikow mialbym w 2 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Witam pytam czysto informacyjnie czy do tej kabiny jest podłoga obudowa na podnośnik tylny most i skrzynię biegów. Szukam kabiny do swojej 60-*tki ale chodzi mi o taką jak napisałem. Chcę się oddzielić od hałasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Nie ma obudowy na skrzynie ani podlogi. Przynajmniej w mojej nie ma, moze w opcji to wystepuje.

 

Sprawdziłem - zaplacilem 3350zl brutto, ale to chyba jakas super promocja byla, bo chyba teraz juz nie da rady kupic tej kabiny z blotnikami za tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Zrobiłem zdjecia tych halogenow tylko sorki za jakośc i zetroche ciemno ale nie chciało mi sie juz z garazu wyjezdzac:D

 

 

http://www.freeimagehosting.net/zjrob

http://www.freeimagehosting.net/j6awb

http://www.freeimagehosting.net/s96gx

http://www.freeimagehosting.net/6yvfx

 

Jeszcze trzeba pomalowac podstawki od halogenow i bedzie git :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    189

mam takie pytanie z innej beczki wiem że to temat o malowaniu c-360 i że na AF jest już taki temat ale pozwólcie że napisze i ktoś mi może doradzi coś , czy jak założę do 360 2 halogeny dalekosiężne na przód i 2 halogeny rozpraszające na tył czy takie oświetlenie nie będzie jakoś zbytnio obciążało akumulatora i alternatora bo chodzi mi o to czy alternator da rade przy włączonych światłach naładować akumulator , jeśli coś nie tak napisałem to mnie poprawcie bo zbyt dobrze się na tym nie znam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Czy to siedzenie które posiadasz ma regulację przód - tył

 

Oczywiscie ze tak :).

 

A pytanie o alternator jest bardzo dobre, gdyż sam sie nad tym troche zastanawiam :unsure: . A u mnie oprocz 2 lamp roboczych na zarowki H3 na gorze kabiny, beda jeszcze lampy drogowe z zarowkami H4. No i standartowe lampy postojowe, obrysowe, i tylne lampy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Tez sie zastanawialem nad tym czy doladuje akumulator ale popatrzcie Panowie na to z drugiej strony. Jakbynie bylo to altek np u mnie jest od poldzia a przeciez tam mamy normalnie swiatla postojowe, siwatla mijania i swaitła drogowe a na dodatek jeszcze dwa halogeny przeciwmgielne i jeszcze dwa swiatla wstczne i oswietlenie kabiny wewnatrz

takze halogeny na dachu nie powinny robic na altku duzego wrazenia, a poza tym przeciez w polu mozna wyłaczyc swiatła ktore sa zamontowane w masce i pracowac tylko an halogenach i siwatłach postojowych :)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Ja mam alternator z Namysłowa dedykowany do C360, ale nie wiem ile ma amperów, musze poszukac.

 

Wlasnie chodzi mi o to zeby nie bylo koniecznosci "ograniczania" sie i gaszenia niektorych swiatel, chodzi o to zeby mozna bylo jezdzic jak sie chce na wlaczonych 4 swiatlach roboczych, swiatlach postojowych i swiatlach mijania na raz. A to jest razem 360W jesli dobrze licze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Alternator 55Amperowy taki z FSO spokojnie pociągnie 10 żarówek o mocy 55Watt i jeszcze wystarczy na ładowanie akumulatora.

Tylko trzeba to odpowiednio podłączyć,głównie chodzi o przekrój kabli.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Ja jak poszedłem kupić kabel ten co idzie od alternatora do automatu to chcialem 6mm a gosciu mi powiedzial ze 4mm spokojnie wystarczy :) i tu sie zgodze z nim bo kuzynowi elektryk podłączał alternator tez do c-360 i mu zolozylna 4mm kablu.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Alternator 55Amperowy taki z FSO spokojnie pociągnie 10 żarówek o mocy 55Watt i jeszcze wystarczy na ładowanie akumulatora.

Tylko trzeba to odpowiednio podłączyć,głównie chodzi o przekrój kabli.

 

Tzn co masz dokladnie na mysli ? Gdzie trzeba dać grube przewody ? Z elektryki nie jestem zbyt mocny ;). Planowalem podlaczyc wszystko na orginalnej nowej instalacji, a do lamp roboczych drobic instalacje i puscic je przed 2 odrebne bezpieczniki , kogut takze na dodanym bezpieczniku, czyli w sumie beda 3 dodatkowe bezpieczniki. Przewody planowalem dac do tych dodatkowych lamp 1,5mm2, chyba spokojnie wystarcza, prawda ?

 

HondaMtx - z przodu do czego zamontowales te halogeny - chyba nie do dachu, co ? Strasznie mało widac na tych zdjeciach co wkleiles :(. Przewody ktoredy pusciles ? Ja planowalem puscic w profilach kabiny, ale nie wiem czy sie to uda zrealizowac...

 

15611097.jpg

 

Lampy dopasowane, grill idzie do srutowania zeby usunac ta fabryczna farbe ochronna ktora do niczego sie nie nadaje.

 

24162618.jpg

 

Naprawilem pekniety wspornik podestu.

 

80031752.jpg

 

Niezly syf :).

 

84354376.jpg

 

99158909.jpg

 

85911487.jpg

 

Planuje usunac wszystkie przednie obciazniki (razem 132 kg). TUR i tak niezle dociazy przod.

 

19294905.jpg

 

Gwinty poprawione.

 

99782691.jpg

 

Pompe wody pomaluje.

 

50191147.jpg

 

Czyszczenie szlo wszystkim co bylo pod reka ;).

 

74146137.jpg

 

88750752.jpg

 

20576436.jpg

 

12650747.jpg

 

Po odtluszczeniu i zabezpieczeniu tego co mialo nie byc pomalowane- mozna leciec z podkladem.

 

78029911.jpg

 

Kalamitki tez warto wykrecic.

 

12356157.jpg

 

94859380.jpg

 

90069282.jpg

 

80789242.jpg

 

19126107.jpg

 

To tylko podklad. Od spodu takze pomalowalem ciagnik. Poszedl w sumie caly 1kpl. w sumie 1,6l gotowego podkladu epoksydu.

 

Szary docelowy lakier planuje dac w macie lub pol-macie, w koncu korpus nie powinien miec takiego samego połysku jak oblachowanie ;).

 

Nie wiem dlaczego imageshack sam przekreca niektore zdjecia, bez sensu, ale nie wiem jak temu zaradzic.

 

Życze wszystkim miłej niedzieli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Postaram sie w poniedzialek zrobic lepsze fotki. a te halogeny zamontowalem do profilu kabiny. przewiercilem dziury i nagwintowalem je, a kable nie da sie poscic w wsrodku profilu ;/ jedynie mozesz pozcic je od tylu dachu do przodu w srodku profilu, a na dol juz sie nei da je wposic bo jest w srodku prfil na laczeniu i lipa;/ a kabel przodnich halogenow poscilem w uszczelce idealnei sie miesci kabel 1.5mm :)

 

Wiem ze kazdy ma inny gust ale mogłbyś zostawić te obciazniki przodnie bo beznadziejnie bedzie wygladac ;/


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Ja wiem czy tak beznadziejnie ? widzialem juz tu na agrofoto c360 ze zdjetymi obciaznikami i lipy wielkiej nie bylo . A ma to znaczenie czysto praktycznie- przy zaladowanym turze nie kreci sie kierownica bez wspomagania delikanie mowiac zbyt lekko. A juz te 130kg mniej moze cos znaczyc. Zreszta w razie czego zalozyc te obciaznik z powrotem to pewnie z 30min pracy bedzie.

 

Recz jasna zaczep przedni zostaje na swoim miejscu ;).

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

No w praktyce to na pewno Ci bedzie lżej kręcic :) a poza tym zgodze sie ze zawsze zalozyc mozna;D

nie boisz sie ze sie farba na kolektorze wydechowym zapali?? Sasiadowi przez takie cos maska sie poszła bujać ;/


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Kolektora oczywiscie nie malowalem specjalnie, jedynie tyle co na niego polecialo, a juz stwierdzilem ze bez sensu go oklejac (powod podany ponizej). Farby jest cieniutka warstwa wiec co najwyzej pojdzie troche smrodu.

 

Zreszta- kolektor jak i tlumik i tak planuje pomalowac grubo czarna farba zaroodporna do 900*C :).

 

Potrzebuje dokupic kilka drobnych czesci i nie wiem zupelnie gdzie je moge kupic- pytalem w lokalnym sklepie i nie ma szans :(. Czy ktos zna jakis sklep internetowy gdzie moge zdobyc cos z tych czesci ??

 

img7707o.jpg

 

Przepust dzwigni gazu recznego.

 

img7713z.jpg

 

Bolec odciagów bocznych wieszaków tylnych (od strony kola).

 

img7714jr.jpg

 

Sruba tablicy zegarów.

 

img7716p.jpg

 

Odbój gumowy pod grill przedni.

 

img7718n.jpg

 

Trzpien zawiasów maski.

 

img7886a.jpg

 

Blaszka z opisem funkcji podnosnika.

 

img7887an.jpg

 

Uszczelki pod zegary ,

 

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    189

Alternator 55Amperowy taki z FSO spokojnie pociągnie 10 żarówek o mocy 55Watt i jeszcze wystarczy na ładowanie akumulatora.

Tylko trzeba to odpowiednio podłączyć,głównie chodzi o przekrój kabli.

 

a jaką grubość przewodu byś proponował ??? przypadkiem nie wiesz ile Amperowy jest alternator do 360 kupiony w sklepie ???pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian0218    17

Mechanik mi mówił, że najlepiej spisują się markowe alternatory tj. Bosch, na pewno łatwo dostępne są na Auto-złomach ;)

Bo w planach był altek od poloneza - elmot? ale chyba bd kupował Boscha z jakieś Audi albo VW wyciągnę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Co do tłumika to zainwestuj 60zł w emaliowany.

Przepust dźwigni ręcznego to mają w sklepach elektrycznych.

Odbój do griia chyba jest taki sam jak odbój do klapy,dostępny w każdym sklepie.

O śrubki też trzeba pytać w sklepie żelaznym,czasami można takie znaleźć "z dużym łbem"

Sworzeń do zawiasów to nit stalowy fi5mm zaklepywany tylko trzeba dziurę na zawleczkę przewiercić

Tych uszczelek pod zegary to chyba oddzielnie się nie kupi,ewentualnie jakiś płaski oring dopasować.

Etykiety na tarczę podnośnika można dorobić z foli samoprzylepnej i zalaminować

residerIM_repqxsq.JPG

 

Przewód do pojedynczej żarówki 55Watt wystarczy 1,5mm2.

Główny przewód zasilający do czterech halogenów można poprowadzić bezpośrednio od klemy obok pedału gazu,niema potrzeby podpinania się pod elektromagnes rozrusznika.Średnica na 4 lampy musi być minimum 4mm?.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

@vitoma nizej podaje link do strony na ktorej prawdopodobnie znajdziesz wyszstkie potrzebne czesci :)

 

http://www.nokaut.pl/szukaj/maszyny-rolnicze-i-czesci-do-maszyn/ursus-c-360.html

 

i jeszcze jeden link w ktorym jest (chyba) odboj gumowy do grilla maski

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/21483?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-04&utm_content=21483#nclid=44c934853248532460da97e0baa869ee


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj