vitoma

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma

Polecane posty

@vitoma- w moim zestawie wszystko było jak widać na fotce, łącznie z opaskami, niczego nie dokupowałem. Rura była solidna, z jakiegoś metalu. Pytałem o połączenie z kabiną, bo w mojej kabinie był już króciec z systemem przestawiania kierunku nawiewu- teraz jednak luknąłem na fotki Twojej nowej kabiny i widzę, że masz tam wlot gotowy.

Ogrzewanie załóż, zawsze szyby mniej parują nawet w chłodne poranki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

61254211.jpg

 

Ten ekwipunek moze oznaczac tylko jedno ... :ph34r:

 

13373829.jpg

 

Kabelkologia rozpoczeta. Robote polegajaca na rozgryzieniu tego wszystkiego, nie ma co ukrywać- wykonał za mnie moj kolega Jarek, za co mu serdecznie dziekuje. Popodłączał wszystko co nie było podłączone do skrzynki bezpieczników, bo wiele rzeczy było nie podpiete (a instalacja rzekomo była "łączona"). Dodalismy przewód 1,5mm2 do swiecy płomieniowej. Do mnie jakos te schematy elektryczne nie trafiaja ...on ogarnał wszystko dosyc szybko.

 

Główny przewód zasilajacy do stacyjki w tej instalcji był 2,5 mm2 !!! Producent troche z tym popłynał. Mysle ze przewod bylby przytopiony po 1 wieczorze pracy z pełnym oswietleniem. Wyciagnelismy ten przewod ze starej orginalnej instalcji - w orginale był 4 mm2. Akurat nie miałem takiego nowego przewodu wiec musiała pojsc uzywka ;).

 

Całość jest juz w zasadzie rozgryziona, zostało podłączyć wszystkie "odnogi" instalacji.

 

Plusem tej instalacji sa izolacje - rzekomo silikonowe, wiec nie powinny pekać z czasem. Sa rzeczywiscie miekkie, grube i solidne.

 

39433444.jpg

 

Maska jest, pokrywa silnika jeszcze nie. Ale jutro powinno się to zmienić.

 

60274781.jpg

 

38360222.jpg

 

63917827.jpg

 

53128871.jpg

 

Orginalne rozejscie na 2 reflektory - ale ja nie ufam wsuwkom. Jak nie musze wole ich nie uzywac.

 

56027757.jpg

 

Wiec usunałem te polaczenia na wsuwki, polutowałem i jest jak dla mnie znacznie pewniej :) .

 

85964315.jpg

 

Jarek sugerował mi ze najlepiej zrobic samemu całą instalcje - moze i tak ale zajełoby to chyba ze 3 dni !Kazda wsuwke zalutowuje - nie ufam wszystkim polaczeniom zaciskanym, skrecanym czy wtykanym. Lut jest jak dla mnie w 100% pewny. Udało mi sie kupić na warszawskim popularnym Wolumenie oslonki na pojedyncze wsuwki z plastiku, takie jak sa czesto stosowane w Polskich sprzetach, a szukałem tego długo, więc bardzo mnie to ucieszyło.

 

88229288.jpg

 

58998836.jpg

 

39386480.jpg

 

Kostki do zarowek H4 takze trzeba kupic- w zestawie z lampami LKR Wesemu ich nie ma ! Podobnie kostke na 2 wsuwki do zarowek W5W swiateł postojowych. Wszystko kupiłem na Wolumenie. Jest tam taki jeden dobrze zaoopatrzony w takie rzeczy sklepik :P .

 

87851244.jpg

 

62216944.jpg

 

Jeszcze troche zostało do podłączenia.

 

51630279.jpg

 

Nowe, dorobione naklejki na nowego TUR'a B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Tak mam Tura 3b z hydrametu. Ja miałem na początku drugą podpórkę dorobioną, lecz po roku czasu pękła. Oryginalnej podpórki niema co przerabiać, bo jak ją zegniesz to robi się krótsza, i automatycznie tur przekrzywia się.

Ja miałem tak - w 0:35 widać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Przewód elektryczny do świecy chyba trochę za cieńki.Ile kosztowało dorobienie naklejek na tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52
Napisano (edytowany)

Do swiecy idzie przewod 1,5mm2, wiec nie wydaje mi sie aby byl za cienki. Wiekszosc przewodów w orginalnej wiazce to 1,0mm2. W zasadzie chyba wszystkie ...

 

Naklejki na tura dorabiał mi szwagier (przyszly ;) ). Wiec poki co nie placiłem nic. Zobaczymy jak mnie podliczy :P .

 

UrsusC385 - przeslij mi prosze jak najwiecej zdjec tej przerobionej podporki tak jak to miałes co sie złamało i jak najwiecej zdjec ukazujacych jak masz teraz silownik zamocowany rownolegle do osi. Ten silownik rownolegle do osi to przerobiony silownik z zestawu agricoli ?? Chodzi mi juz konkretnie o metode montazu tego silownika pod osia. e-mail: piotrek_wis@poczta.onet.pl . z gory dziekuje.

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7
Napisano (edytowany)

O żaluzji chłodnicy mozesz pomyslec i lince (z łańcuszkiem na koncu) do niej przy desce

Edytowano przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta

[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Jutro postaram się porobić fotki i wieczorkiem ci prześle ;)

Siłownik kupowałem od Bizona, ponieważ oryginalny z agricoli bym musiał skracać, a tego nie chciałem robić, w razie jakby coś nie wypaliło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

to zalezy jak kto ciagnika uzywa ! Wiadomo ze to nie jest czolg i nie mozna wjezdzac wszedzie.

No nie wiem :) mój sąsiad ma c 360 i wjeżdża nią wszędzie, nie mówiąc co się dzieje w lesie, jak wjedzie jeszcze po flaszcze to wszystkie drzewa wywala. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52
Napisano (edytowany)

Jutro postaram się porobić fotki i wieczorkiem ci prześle ;)

Siłownik kupowałem od Bizona, ponieważ oryginalny z agricoli bym musiał skracać, a tego nie chciałem robić, w razie jakby coś nie wypaliło ;)

 

To prosze porob jak najwiecej dobrych zdjec - bede wdzieczny ! A silownik jakbys gdzies miał dane czy dowod zakupu jaki dokladnie kupowałes to takze by bylo swietnie. Rozumiem ze po przeniesieniu pod os nie bylo problemów ze silownik sie urywał , cos sie gieło, itp problemów brak ?

 

Ta czesc z wystajacym ramieniem do zalozenia silownika na dole zwrotnicy to od czego jest ?

 

edit: Ktory to dokladnie siłownik z bizona ??

 

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=silownik+bizon

 

No nie wiem :) mój sąsiad ma c 360 i wjeżdża nią wszędzie, nie mówiąc co się dzieje w lesie, jak wjedzie jeszcze po flaszcze to wszystkie drzewa wywala. :D

 

Pogratuluj mu głupoty. Nie ma sie zupełnie czym chwalić.

 

O żaluzji chłodnicy mozesz pomyslec i lince (z łańcuszkiem na koncu) do niej przy desce

 

Myslalem, ale nie bede jej montowac. Po pierwsze - ciagnik raczej wogole nie bedzie jezdzi zima. Po drugie- mysle ze mycie myjka, kur i syf z pola szybko by spowodowaly ze wygladalaby jak sciera do podlogi, trzymałaby wilgoc itp. syf.

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52
Napisano (edytowany)

Dzieki. Juz widze teraz ze to ramie to dodana prawa obejma zwrotnicy. Musze Ci powiedziec ze bardzo sprytnie to zrobiłeś :). Falis czy Agricola mysle ze niedlugo zerzna ten pomysł, bo chyba jest najbardziej optymalny jesli chodzi o montaż silownika. Co do proponuje Falis to juz wogole jakies nieporozumienie- wspornik do silownika jest montowany z jednej strony do wspornika osi przedniej, tam gdzie sie przykreca rame do kazdego tura. Dno.

 

Powiedz mi jeszcze sworznie do przykrecenia tego silownika dotaczałeś czy sa to jakies sruby ? Jesli tak to jakie ?

 

Wspornik ten dospawany do osi to tez jakas czesc z bizona czy innej maszyny czy samorobka ?

 

Tak czy siak, czekam na dokladne zdjecia :).

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Wspornik przyspawany do osi dorabiał mi mechanik - porobię zdjęcia to będziesz wiedział co i jak

Sworzeń w ramieniu zwrotnicy jest też od Bizona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Zmierz jeszcze prosze jaka jest odległość od lewego konca osi do srodka wewnetrznego sworznia silownika.

 

A link do tego sworznia silownika bys miał ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

O ten sworzeń pisałem już do nich na e-mail bo nigdzie nie mogłem go dostać - przysłali od razu z siłownikiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

Czytając wasze wpisy o siłowniku to byłbym bardziej za tym żeby zamiast od bizona to założyć siłownik od wspomagania od Raka bo on idealnie pasuje ze skokiem bo ma 21 cm a od bizona ma 20 cm różnica niby nie wielka ale zawsze jest a jak się używa ciągnik w sadzie to każdy centymetr z promienia skrętu się liczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Ja stwierdziłem ze jak bede to wogole przerabiać to przerobie ten orginalny silownik z zestawu agricoli - to bede chyba prostsze i lepsze niz adaptacja silownika od bizona (bo na koncach sa przeguby kulowe). On takze ma 200mm skoku i to wystarcza zeby zrealizowac skret praktycznie od ogranicznika do ogranicznika wiec po co kombinowac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

no to teraz dowiedziałem sie o następnym fakcie ze agricola ma 20 cm a jak dzwoniłem to się chwalili ze mają idealnie 21,5 cm żeby dochodziło do ograniczników ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

przeczytałem cały temat i powiem tak... W ubiegłym roku również robiłem totalne malowanie mojej "sześćdziesiątki" , też miałem go rozkręconego na części pierwsze i po skończonej robocie byłem dumny z mojej pracy...:) Ale patrząc na to co Ty robisz to moje malowanie było niczym nakładanie farby wałkiem na 5mm powłokę rdzy!:)

Naprawde SZACUNEK!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Mam pytanie do kolegi @vitoma ile kosztował 1litr farby na ciągnik chodzi mi o ten popielaty i ile go wyszło na cały ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81
Napisano (edytowany)

vitoma, zaciskarkę do kontektorów masz z Yato? Jak się sprawuje?

 

A tak w ogóle to przewód od altka do rozrusznika jest chyba zbyt cienki, ile on ma?

Edytowano przez SipmaZ224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Pogratuluj mu głupoty. Nie ma sie zupełnie czym chwalić.

 

Chyba każdy już mu gratulował, zwłaszcza jak go ktoś wyciągał z rowów lub stawiał przewróconego, tylko akurat mam takiego sąsiada to mówie jacy są niektórzy riderzy :)

A wracając do tematu juz nie mogę sie doczekać efektu końcowego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Mam pytanie. Czy koledze vitoma sprawiłoby duży problem żeby wstawić kilka fotek pod traktorem? pod skrzynią i tylnym mostem? Chodzi mi czy koledze udało się uporać z brudem pod spodem bo byłem swoim c355 na myjce na ciepłą wodę ale wszędzie się nie udało pozbyć brudu. Za fotki z góry wielkie dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj