Skocz do zawartości




Reklama



Zdjęcie

silnik MF255


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
68 odpowiedzi na ten temat

#1 rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • 45962039
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 03 listopad 2007 - 18:46

silnik MF255 Jak myslicie,kiedy ferdek bierze olej wystarczyla by tylko wymiana pierscieni i tulei?? Ma zrobione ponad 5500 mth. Cisnienie oleju jest dobre wiec raczej walu nie potrzeba ruszac :D no moze glowica bedzie troszke "zniszczona" Dodam ze czasem jak caly dzien dostaje po kosciach to trzeba nawet dolac 0,5l :angry:
  • 0

#2 andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 9330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 03 listopad 2007 - 18:54

silnik MF255 a nie kapie ci z okolicy sprzęgła?? takim otworem z zawleczko.
  • 0
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. :D

#3 rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • 45962039
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 03 listopad 2007 - 18:56

silnik MF255 nic nie kapie. Przy wymianie sprzegla zalozylem "dobry" uszczelniacz i jest sucho :D
  • 0

#4 nasil90

nasil90

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 1055 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Węgrów, Siedlce, Mińsk Maz wszędzie daleko :D

Napisany 03 listopad 2007 - 18:58

silnik MF255 mój ferdek miał remont silnika rok temu bo brał olej ale nie w takich ilościach miał wymienone tłoki tuleje szlif wału i chyba głowica była planowana
  • 0
Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
Technik Węgrów solidna firma polecam.!!

#5 andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 9330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 03 listopad 2007 - 19:08

silnik MF255 5500mth?? to u mnie by trzeba by było za 2 lata robić remont :D ale wątpię żeby była taka potrzeba :). U mnie leci na tym symeringu. Mam już odpowiedni do założenia ale nie ma kiedy sie za to zabrać.
Skoro bierze silnik to pozostaje tylko remont generalny. Najlepiej by było dać do Iławy.
Znajomy jak robił remont to najpierw pożałował kasy i zał do zwykłego mechanika. silnik po niecałych 2 latach wymagał ponownego remontu. Tym razem dał do Iławy. Silnik jest jakieś 5 lat po remoncie i chodzi prawie jak nowy.
Chciwy dwa razy traci ! ! !
  • 0
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. :D

#6 rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • 45962039
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 03 listopad 2007 - 19:12

silnik MF255 Ja raczej remont bede sam robil,tylko zawioze blok do pewnego goscia zeby wcisnal tuleje :D Tylko czy juz trzeba robic mu remont??? sile jeszcze ma,tyle ze ten olej mnie wkurza :angry:
  • 0

#7 Mariusz x

Mariusz x

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1905 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorskie

Napisany 03 listopad 2007 - 19:22

silnik MF255 Jak bierze olej a ciśnienie jest w porządku to trzeba wymieni tłoki+ pierścienie+ tuleje. Wymiana samych pierścieni nie pomaga. Komplet naprawczy firmy Mahle kosztuje ok 140-150zł. Wymienisz jeszcze tulejki korbowodów i będzie dobrze. Ja w swoim wciskałem tuleje razem z ojcem i poszło bez problemów, ale jak byś dał do zakładu to warto jeszcze splanować blok.
  • 0

#8 prezesmax

prezesmax

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • 9462246
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzbie
  • Zainteresowania:lubie wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 03 listopad 2007 - 19:29

silnik MF255 Jak bierze olej to wystarczyło by tylko wymienić tuleje pierścionki i tłoki no i głowice i by starczyło ale jak już wymieniasz te podzespoły to bym zrobił kapitalny bo za 2 lata Ci może olej nie trzymać i co, będziesz rozbierał jeszcze raz. Jak robić to robić wszystko ja jak u siebie robiłem w 235 to koleś mi tak ładnie spasował tłoki że po 150 mth to śmigałem na pierwszym biegu z 3 skibami i kolczatką na ziemi 3b i nie stęk. Było to w roku 1996 i bez remontu wytrwał do zeszłego roku a w zimę mu zobiłem kapitalny i 150 mth na dotarciu i śmiga jak nie wiem co sąsiedzi mi się dziwili od czego ja żem tam silnik wsadził myśleli że od 4512 hee a tam od mf 235.

Edytowany przez andrzej2110, 07 listopad 2007 - 20:37.
różne błędy

  • 0
Zetor i tylko Zetor

#9 rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • 45962039
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 03 listopad 2007 - 19:45

silnik MF255 Ja wlasnie zastanawiam sie czy zrobic kapitalke,czy jak to sie potocznie mowi sama "gore" tzn. tloki,tuleje i pierscienie no i glowice,no ale jesli wal jest dobry to wydaje mi sie ze nie potrzeba go szlifowac,co najwyzej zalowyc nowe panewki. No bo moc jest ale to ze pije olej mnie denerwuje...
  • 0

#10 jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1211 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 28 listopad 2007 - 19:20

silnik MF255 mam pytanie z jaka sila dokreca sie glowice w tym silniku
  • 0

#11 sidrobert

sidrobert

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 29 listopad 2007 - 11:00

silnik MF255 MF 255 ma ten problem że żeby w silniku coś zrobić to trzeba go rozpołowić,
a jeżeli już go rozpołowisz wymienisz te pierścienie tłoki i tuleje i jak planujesz wymienić panewki na wale i główce korbowodu to popełnisz duży błąd nie robiąc szlifu wału.
a pozatym aby ocenić czy masz dobre ciśnienie na wale to wykręć czujnik ciśnienia oleju i urzyj zegara do pomiaru ciśnienia oleju i wtedy będziesz widział jakie te ciśnienie jest rzeczywiście, bo podejrzewam że te ciśnienie nie jest wcale zadowalające i jest tylko tyle go że gaśnie ci kontrolka smarowania, a to nic nie znaczy jeszcze,
a jak nie zrobisz tego wału to za rok lub dwa bedziesz musiał i tak go znów rozbierać,
a tak zrobisz kapitał i będziesz ganiał nim kupe lat.
nie zapomnij jeszcze o zaworach , prowadnicach zaworów i gniazdach zaworowych bo podejrzewam że są trochę powypalane.

mamy u siebie MF255 już po drugim kapitalnym remoncie silnika, i naprawdę dostał trochę w d..pe, sprzęt naprawdę sprytny i nie do zdarcia.
  • 0

#12 wodzu

wodzu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 347 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze / Powiat Człuchów

Napisany 29 listopad 2007 - 11:53

silnik MF255 Jak już zdecydujesz się na większy remont silnika to kup tłoki z dodatkowymi pierścieniami zgarniającymi, wtedy będziesz miał spokój na długie lata, a oleju ci nie będzie brał ;) Pod pompą wodną załóż podwójną uszczelkę lub z jakiegoś odpornego na ścieranie tworzywa, żeby ci pokrywy nie wytarło, bo olej pójdzie do wody..
  • 0

#13 Kamyk514

Kamyk514

    Rolnik Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/ Parczew

Napisany 29 listopad 2007 - 12:33

silnik MF255 Ja na swoim 3512 mam na stukane 6tys mtg i silnik chodzi jak rakieta trafił się nam bardzo dobry oleju prawie wcale nie bierze a u znajomego ursus 2812 ten sam rocznik i mniej mtg i już bierze dużo oleju. W moim się trafiła wadliwa kabina i opona ale silnik jest wspaniały
  • 0

#14 rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 postów
  • 45962039
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 29 listopad 2007 - 17:02

silnik MF255

MF 255 ma ten problem że żeby w silniku coś zrobić to trzeba go rozpołowić,
a jeżeli już go rozpołowisz wymienisz te pierścienie tłoki i tuleje i jak planujesz wymienić panewki na wale i główce korbowodu to popełnisz duży błąd nie robiąc szlifu wału.
a pozatym aby ocenić czy masz dobre ciśnienie na wale to wykręć czujnik ciśnienia oleju i urzyj zegara do pomiaru ciśnienia oleju i wtedy będziesz widział jakie te ciśnienie jest rzeczywiście, bo podejrzewam że te ciśnienie nie jest wcale zadowalające i jest tylko tyle go że gaśnie ci kontrolka smarowania, a to nic nie znaczy jeszcze,
a jak nie zrobisz tego wału to za rok lub dwa bedziesz musiał i tak go znów rozbierać,
a tak zrobisz kapitał i będziesz ganiał nim kupe lat.
nie zapomnij jeszcze o zaworach , prowadnicach zaworów i gniazdach zaworowych bo podejrzewam że są trochę powypalane.

mamy u siebie MF255 już po drugim kapitalnym remoncie silnika, i naprawdę dostał trochę w d..pe, sprzęt naprawdę sprytny i nie do zdarcia.

Skoro napisalem ze mma dobre cisnienie oleju to raczej nie wyssalem sobie tego z palca ;)
  • 0

#15 sidrobert

sidrobert

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 30 listopad 2007 - 10:23

silnik MF255 nie pisałeś że robiłeś konkretne pomiary ciśnieniomierzem oleju,
forum ma służyć poradą, nie ma co się unosić.
stwierdziłeś że - "Ciśnienie oleju jest dobre" - w pierwszym poście i nic więcej.

pozdrawiam - udanego remontu
  • 0

#16 andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • 9330 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 30 listopad 2007 - 10:30

silnik MF255

Ja na swoim 3512 mam na stukane 6tys mtg i silnik chodzi jak rakieta trafił się nam bardzo dobry oleju prawie wcale nie bierze a u znajomego ursus 2812 ten sam rocznik i mniej mtg i już bierze dużo oleju. W moim się trafiła wadliwa kabina i opona ale silnik jest wspaniały

z dwojga złego wole gorszą kabinę niż silnik ;)
  • 0
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. :D

#17 MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • 2954 postów
  • 6011417
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 30 listopad 2007 - 11:08

silnik MF255

Ja na swoim 3512 mam na stukane 6tys mtg i silnik chodzi jak rakieta trafił się nam bardzo dobry oleju prawie wcale nie bierze a u znajomego ursus 2812 ten sam rocznik i mniej mtg i już bierze dużo oleju. W moim się trafiła wadliwa kabina i opona ale silnik jest wspaniały


Co masz wadliwego w kabinie, jeśli można wiedzieć..?? ;)

POZDRAWIAM... :)
  • 0

#18 Kamyk514

Kamyk514

    Rolnik Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/ Parczew

Napisany 30 listopad 2007 - 14:42

silnik MF255 Nieszczelna, jedne drzwi były za wysokie i wogule nie dochodziły do uszczelek, Dach już był spawany wiele razy bo pękał w rogach i jak jedziesz to cała się trzęsie jak by miała się rozlecieć
  • 0

#19 riki

riki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów

Napisany 30 listopad 2007 - 17:54

silnik MF255 może olej bieże sprężarka miałem taki przypadek w 3p mój kolega też to samo miał poprostu silnik był po remoncie a olej nadal się tracił.jak silnik bieże olej to kopci na niebiesko sprawdz czy w odolejaczu powietrza a nawet w zbirniku powietrza nieznajduje się olej ,o ile co wiem w mf 255 sprężarka pracuje cały czas tak jak w 3p i to właśnie ona pożera nawet do 1 litra na 1 dzień jak jest wypracowana
  • 0

Google AgroFoto Ads silnik MF255

  • Reklama google
Dzisiaj, 14:45
  •  

#20 sidrobert

sidrobert

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 30 listopad 2007 - 19:26

silnik MF255 potwierdzam - istnieje takie prawdopodobieństwo że może to być sprężarką. ale ten olej musiał by znalęźć się w butli powietrza, bo z tamtąd nie ma gdzie wyparować, i musi być go tam sporo aby potwierdziś tą tezę.
  • 0





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: %s