Zaloguj się, aby obserwować  
Basiutka20

wybór sieczkarni


Polecane posty

Basiutka20    2

mam prośbe do was - a w szczególności do uzytkowników takowego sprzętu - znajomy ma 17 ha kukurydzy do zbioru i 12 ha łąk - jest zainteresowany zakupem sieczkarni samobieznej - w miare taniej i prostej w obsłudze i budowie - zastanawia się nad Z-350 lub E-281 lub Toron i ma dylemat którego kupić - chodzi mi o małe porównanie tych trzech maszyn - głownie pod względem jakosci pracy, awaryjnosci, kosztów (spalanie, częsci) - stąd mała sonda

 

pozdrawiam Marek :D

 

PS - wiem ze jest kilka podobnych tematów ale nie poruszano w nich kwestii porównania tych trzech maszyn


Żeby człowiek był syty musi bardzo dużo miesa jeść - ale mnie sie robic nie chce bo do miasta wyjechała cała wieś - więc ja protestuje, wiecej nic nie wychoduję !!! - ja jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik sam w dolynie !!! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

Ja bym proponował E-281 , bo moze się czasem psują ale w moich stronach to z częściami nie ma problemu a jeśli się dokładnie naprawia i poświęca się troche uwagi to potrafi sie odwdzięczyć stabilną pracą i jakością sieczki.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basiutka20    2
A co to jest za sieczkarnia Toron?

 

toron to czeska sieczkarnia - bardzo podobna do sieczkarni mars również czeskiej - róznia się w zasadzie szczegółami

 

http://www.allegro.pl/item264516262_sieczk...mars_050_1.html


Żeby człowiek był syty musi bardzo dużo miesa jeść - ale mnie sie robic nie chce bo do miasta wyjechała cała wieś - więc ja protestuje, wiecej nic nie wychoduję !!! - ja jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik sam w dolynie !!! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wział nasza Z350/3 ( 89 rok z dodatkowym wentylatorem- ładny sprzęt!!) a dlaczego?? Kilka argumentów: