kwiatek

Zetor Proxima Power 90 sygnalizacja usterki skrzyni biegów

Polecane posty

kwiatek    3

Witam

Dzisiaj przyprowadziłem nowego Zetora Proxime Power 90 z Turem 220. Podjeżdżając pod pryzmę obornika, nakładając na krokodyla obornik, ciągnik obrócił kołami i pojawił się problem. Mianowicie zaświetliła się kontrolka C nad włączaniem świateł i zaczęła piszczeć, ale po wyłączeniu biegu przestała. Zdarzyło się tak dwa razy. W instrukcji wyczytałem że to ,,sygnalizacja usterki skrzyni biegów (w przypadku wystąpienia tej usterki należy dojechać do domu, odstawić ciągnik i wezwać serwis)". Ciągnik nowy zaledwie 3 mth. I moje pytanie brzmi czy jest się tym przejmować, czy wzywać serwis? Po tym jeździłem i już się ta kontrolka nie zapaliła.

Na zdjęciu pokazana jest ta kontrolka .

post-8254-0-56430900-1332787120_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

jesli jest na gwarancji to nie wiem nad czym sie zastanawiac. zadzwonic powiedziec co jest i po zmartwieniu iz za np 2lat(czyt. po gwarancji) skrzynka biegów bedzie do kapitalki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możesz mieć jakąś wadę w skrzyni. Lepiej postąp tak jak mówi instrukcja i koledzy wyżej nie ma na co czekać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

Kolego a czasem nie przytrzymałeś go na tzw. pół sprzęgle i przy gazowałeś?

jeśli tak to będzie piszczeć

bo w instrukcji wyraźnie pisze ze nie trzymać nawet nogi na pedale sprzęgła jak przekraczasz 1000obr bo zaraz się uaktywni alarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kwiatek    3

Kolego a czasem nie przytrzymałeś go na tzw. pół sprzęgle i przy gazowałeś?

jeśli tak to będzie piszczeć

bo w instrukcji wyraźnie pisze ze nie trzymać nawet nogi na pedale sprzęgła jak przekraczasz 1000obr bo zaraz się uaktywni alarm

 

 

Właśnie masz rację, tak zrobiłem gdyż przy ładowaniu obornika ciągnik miał ciężko i na pół sprzęgle . Ale teraz będę pamiętał. A czy mogło się coś od tego popsuć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

raczej nie, to tylko takie zabezpieczenie

radze poczytać jeszcze instrukcję, tam jest wszystko opisane co do tych alarmów

fajnie ze mogłem coś pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1259999    0

Witam . posiadam zetor proxima pawer 85 i mam problem z siłownikiem sprzegłą chciałem podregulowac sprzegło bo brało u samego dołu nie wiem czy tak ma byc dosłownie 2 cm od sroby ograniczajcej juz brało :( i zaczołem krecic ciegiełkeim skracac i wydłuzac ale efektu nie było i teraz piszczy lamka C... prosze o pomoc,,,!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj