Zaloguj się, aby obserwować  
tombien

Zetor 5211,7211 - pompowanie rano!!!

Polecane posty

jacek86    0

moze byc niski poziom paliwa w zbiorniku :P zalej do pełna i sprawdż czy pomogło


nie ma brzybkich dziewczyn,czasami tylko jest za malo alkoholu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Tak odnośnie nowych pompek zasilających: zapowietrzał się układ paliwowy w kombajnie, kupiliśmy nową pompke, i dalej to samo więc szukaliśmy innej przyczyny. Okazało się że to jednak była wina pompki i nowa była od razu zła- jakość części jest wspaniała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

a może cieknie przewód od pompki do pompy wtryskowej


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

właśnie zmień wężyki przelewowe. muszą być szczelne bo inaczej paliwo się cofa i kicha. też mam 7211 i nigdy nie musiałem pompować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecio    0

ja tez musze rano pompowac ale o tyle jest dobrze ze wystarczy pociagnac gora 6 razy B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cree    0

Panowie ja miałem też taki problem z pompowaniem (u większości Zetorów tak się dzieje), przyczyna: cofające się paliwo do zbiornika RECEPTA: kupuje się zaworek taki który przepuszcza w jedną stronę(w sklepie trzeba dobrać taki od czegoś innego) przecina się przewód doprowadzający pawiwo do pompki i montuje się tam taki zaworek dodatkowy, wówczas paliwo NIE MOŻE SIĘ COFAĆ!!! No i Zetorek WYLECZONY RAZ NA ZAWSZE!!! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

Właśnie ja mam teraz taki problem z zetorem i nie wiem co zrobić.Z tym zaworkiem to chyba dużo roboty jest...

Denerwujące już jest to pompowanie. :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cree    0

Z tym zaworkiem jest jakieś 30min. roboty, tak jak powiedziałem: kup taki, który przepuszcza w jedną stronę (napewno w sklepie dobierzesz taki, ja nie pamiętam od czego jest ten u mnie) no i do tego dwa zaciski na przewód... Przecinasz przewód zasilający zakładasz z jednej i drugiej strony, no i wężyk zacistami ściskasz I JAZDA!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

mam zamontowany i dalej trzeba pompowac.a sprawdzilem wszystko inne z tego forum i nic


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomro    0

miałem taki problem w zetorku5211 zmieniałem też pompkę zaworek i dalej... aż w końcu zmieniłem wszystkie przewody gumowe, uszczelki pod filtrami i podkładki miedziane.. pomogło.. aha nie zapomnij zmienić przewodów doprowadzających ze zbiornika. jeśli chcesz także oszczędzić można w miejsca przewodów zaciśniętych "maszynowo" użyć zwykłych węży o średnicy 6 albo 5(zbyt duże węże ''zjeżdżają'' i zastosować zwykłe opaski zaciskowe (używałem czarnych zbrojonych węży- nie tych przezroczystych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

z tego wszystkiego to pozostalo mi tylko zmienic ciagnik ;)


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W pompie powinien być zaworek utrzymujący stałe ciśnienie i to raczej on przepuszcza.

 

Nie cytujemy poprzedniego posta!-mod

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MACGYVER    0

Ja pompuje tylko zimą jak jest większy mróz żeby dostał że tak powiem więcej paliwa i łatwiej odpalał ale tak co dziennie nie pompuje nie mam takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Z tym zaworkiem zwrotnym nie ma dużo roboty, dosłownie 15-20 min. Masz go na dole pod ręczną pompką do paliwa. Pompki nie musisz odkręcać, bo do zaworka na dole masz dużą śrubę na śrubokręt. Odkręcasz, wymienisz taki tłoczek ze sprężynką, zakładasz, zakręcasz i w pole

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian93r    0

U mnie też tak jest :angry: i to nie jest takie pare razy. Ale to ten tyo tak ma-wszystkie tak mają <_< po prostu bak jest nisko...My sobie z tym poradzilismy:

Wzielismy banke 30 litrów do ciągnika(umocowalismy po lewej stronie-obok kierownicy)...dwie dziurki w korku, przełożyc wezyki i powinno byc ok <_<

Może brzydko wygląda ale jest ok...Spróbój sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endru    6

Po założeniu zaworka już nie muszę pompować rano. Warunek jest taki że przez pompka ręczna, odstojnik i filtry muszą być szczelne. Odpływ już nie koniecznie. Dzięki za pomysł w końcu za każdym razem z rana nie muszę mieć rąk w ropie przed wsiadaniem do zetorka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj