adamnew86

Silnik Ford

Polecane posty

Witam

Silnik zostal wyjety, chce wyjac wal i wymienic te uszczelniacze czesci juz zamowione lecz trafilem na kolejny problem. Nie moge odkrecic kola pasowego od strony rozrzadu. Probowalem w lewo i w prawo i nic a nie chce uszkodzic czegos. Ktos wie w ktora strone to sie odkreca?
 

http://zapodaj.net/4015ba0827b00.jpg.html

 

http://zapodaj.net/66fbb1fcf6c1c.jpg.html

 

http://zapodaj.net/3cf573c208fa1.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Odkręca się normalnie w lewo. Tylko jak to ze śrubami na wale duży moment i loctite ktoś pewnie nie żałował :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel12342    0

Jest tam uszczelnienie ze sznurka o przekroju kwadratowym jeśli dobrze pamiętam. Dużo części można dostać w rębertowie sklep wysyłkowy na terenie starej jednostki wojskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie z jakim momentem dokrecacie panewki korbowodowe?? niestety urwala mi sie jedna sruba wiec pewnie przesadzilem. chcialbym ustawic odpowiedni moment na kluczu dynamometrycznym lecz nie wiem jaki moment mam ustawic?? podpowie ktos ??

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewek    8

Dla korbowodów skręcanych śrubą z nakrętką:

- z podkładka zabezpieczającą 115-122Nm

- dla nakrętek samokontrujących 75-82 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

Czy dostanę gdzieś od ręki obudowę termostatu do NH 8050 z silnikiem 2723E?

Patrząc teraz wątpię że przetrzyma te żniwa.

Jeśli nie nową to chociaż używaną.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jaki ma być poczętek kąta wtrysku w silniku Ford 2715?

Może by ktoś sprawdził jak ma u siebie bo widać skalę przez otwór kontrolny....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    368

Witam, Ile oleju należy wlać do silnika Ford 2715e?

 

Jeżeli ktoś ma jakieś rady, co do sprawdzenia przed sezonem to byłbym wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1866

Lej do stanu między mini a max na skali wskaźnika bagnetowego, nowego oleju wlejesz 11-11,5 L

Wskazane sprawdzenie szczeliny na zaworach, warto wymienić filtry paliwa i pasek klinowy od pompy wodnej, a i lepiej sprawdzić czy są luzy na łożyskach pompy wodnej, w razie potrzeby wymień całą pompę. O sprawdzaniu ilości płynu w chłodnicy chyba nie warto przypominać jak i o czystości szczelin żeber w chłodnicy. Reszta wedle potrzeby lub konieczności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    368

Czyli dobrze sądziłem, że 10l to jakoś za mało się wydaje. Tyle mówił wlewać znajomy z takim silnikiem w New hollandzie 1540. Możliwe że to już nowsza generacja? Albo sam do końca nie wie jaki ma silnik :) Sam nie sprawdze szczeliny na zaworach niestety i tak. Filtry i oleje na pewno pójdą wszystkie do wymiany zapobiegawcza. Dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Witam,podpowiedzcie jakie luzy powinny być na zaworach w tym silniku i czy zasada regulacji jest taka sama jak w większości silników 6cyl tzn.mijanka na 6cyl regulacja 1 itd.
w moim silniku obecnie luz na pierwszym cyl to 0.9mm chyba trochę za dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

luzy są już wiadome ale ta tabelka-sposób ich kolejności regulacji to czarna magia

Six cylinder-

Valves Open
I and 4
8 and 10
2 and 6
9 and 12
3 and 5
7 and 11
Valves to Adjust
9 In. and 12 Ex.
3 Ex. and 5 In.
7In. and 11Ex.
1Ex. and 4 In.
8 In. and 10 Ex.
2 Ex. and 6 In.
 

Edytowano przez KOSTEK12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

In. to ssący a Ex. to wydechowy zawór, czyli gdy jest wciśnięty 1 i 4 to ustawiasz luz na 9(ssącym) i 12(wydechowym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

ok.dzięki już wiem o co chodzi,ale dlaczego 1 i 2 są ex czyli wydechowe przecież nie mogą być dwa takie same na jednym tłoku- to samo 5 i 6 ssące,7 i 8ssące,11 i 12wydech,w tym się właśnie nie mogłem połapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

czy też tak macie ustawione pompy wtryskowe w silniku Ford,

 

wiem że jest teraz sporo roboty, ale czy nikt nie znajdzie chwilki na odpowiedź

post-33176-0-37740600-1500580515_thumb.jpg

Edytowano przez KOSTEK12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek5477    2

Witam,

Czy ktoś w ostatnim czasie remontował silnik forda 2712e lub podobny z tej rodziny. Gdzie można dostać części typu tłoki, tuleje, panewki. Na internecie coś wyskakuje ale mało dlatego poszukuje kontaktu do jakiegoś konkretnego sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Windziu
      Cześć!
      Mam problem z NH TX68. Kombajn na wbitym biegu a na joysticku ustawionym na N pełznie powoli do przodu. Potencjometr wymieniony, wyregulowany że na N swiecą trzy diody (żółta, zielona i czerwona) czyli elektrycznie powinno być OK. Czy dobrze myślę, że trzeba byłoby wyregulować zerową pozycję na hydrostacie (pompie, silniku czy skrzyni-nie moge dojść gdzie może być regulacja)? Ktoś przerabiał temat?
      Czy ktoś poratowałby instrukcją serwisową do w/w TX'a? 
    • Przez ENDURAK91
      Czym się różni wersja Elevation od zwykłego CX6080?
    • Przez Sztoss
      Witam 
      Mam problem ze skrzynia power command w new holland TM150.
      Podczas kalibracji na biegu F2 wyskakuje błąd u37.
      Co może być przyczyną i jak to naprawić?
    • Przez niewinski1
      Chciałbym zapytać, o opinie na temat kombajnu New Holland TX 32 lub 34 z silnikiem mercedesa. Czy polecacie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj