ociec82

cięzkie odpalnie MTZ

Polecane posty

ociec82    1

MAM PROBLEM Z ODPALENIEM TEGO CIĄGNIKA :unsure: RAZ ZAŁAPIE A ZAŚ ZNOWU KRĘCI OBRÓCI KILKA RAZY I NIE ODPALI CZY TO WINA AKUMULATORA??? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Miałem podobne objawy to była wina pompy paliwowej wymontuj daj do sprawdzenia zobaczysz odnieni sie a przy okazji sprawdz wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ociec82    1

Miałem podobne objawy to była wina pompy paliwowej wymontuj daj do sprawdzenia zobaczysz odnieni sie a przy okazji sprawdz wtryski

 

przepraszam pomyliłem się z ta odp wtryski już wymieniłem jet trochę lepiej :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, mam problem z mtz-82. Bardzo ciężko odpala w plusowych temperaturach. Rozrusznik szybkoobrotowy, nowy akumulator. Przy odpalaniu z tłumika wydobywa się biały dym. Co może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zacznij od tego co wymaga najmniejszych kosztów i nakładu finansowego. Zaory, wtryski, kąt wtrysku pompy, drożność filtra powietrza, itd. jak to załatwisz a nic się nie zmieni to trzeba szukać przyczyny dalej. W sumie zostanie pompa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek2    0

Ciężko pali z rozrusznika,a jak pali na popych?U mnie z rozrusznika nie chciał palić a z górki to palił dobrze i winą była pompa paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na popych nie sprawdzałem, ale wczoraj wyciągnąłem wtryski i trochę słabo pylą, a ciśnienie otwarcia wynosi 150atm. Mam pytanie czy sprawny wtryskiwacz powinien wydawać jakiś dźwięk przy rozpylaniu tzn. taki hurgot?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ociec82    1

mój pali na pociągnecie bardzo dobrze aby na rozrusznik cięzko :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo21    0

witam koledzy jamialem podobnie rozrusznik szybkoobrotowy i krecil jak szalony a nie odpalal nie zawsze ale przewaznie i z komina tez bialy dymek sie pokazywal na zaciag wystarczylo 1 metr pociagnoc i odpalal .. problem zniknoł po regeneracji pompy wtryskowej i wtrysków terazx ciagniek jest nie ten sam az milo psosłuchac jak pracuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel125d    2

Witam, mam problem z mtz-82. Bardzo ciężko odpala w plusowych temperaturach. Rozrusznik szybkoobrotowy, nowy akumulator. Przy odpalaniu z tłumika wydobywa się biały dym. Co może być przyczyna?

 

zapłon jest regulacja taki dekielek z przodu na 3 śruby i jedna na środku jak to nie pomorze to pompa po za tym przyczyn morze być wiele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak ustawić ten zapłon? To tylko tamtędy się pompę obraca? Bo mój też ciężko odpala jak postoi trzeba trochę pokręcić i biały dym leci jak odpali to pali od strzała 

Edytowano przez darekchmiel1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Napewno to MTZ 82 bez świec żarowych?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to jest ltz z silnikiem mmz d-240 już trochę poczytałem i pooglądałem muszę kupić przewód wtryskiwacza żeby zrobić kapilarke i sprawdzę zapłon bo czuję że jest źle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
14 godzin temu, darekchmiel1991 napisał:

Dokładnie to jest ltz z silnikiem mmz d-240 już trochę poczytałem i pooglądałem muszę kupić przewód wtryskiwacza żeby zrobić kapilarke i sprawdzę zapłon bo czuję że jest źle 

zrób foto silnika to będzie wiadomo czy to 100% D240 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj