piotreek070

Jaki rocznik silnika w c-360?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotreek070    0

Witam,

Byłem dziś ogłądać c-360. Wszystko glanc, odpala od sztycha, kabina, nowe gumy 4, tylko jedno mnie dziwi. Dowodu nie sprawdzalem bo to tak tylko po drodze do pracy sie obrucilem. A dziwi mnie to ze rocznik 1982 ciagnika, a silnik z 1970. Może mi powiedzieć ktoś czy to mozliwe fabrycznie takie cos? Czy to juz cos bylo kombinowane z tym cos? To ten ciągnik http://allegro.pl/ursus-c360-i2200354463.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreek070    0

A czy ten z 1970 rozni sie czyms z tego co prawdopodobnie byl wczesniej czyli 1982 ?

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreek070    0

Skoro 1970 to ten z c-355? A tam jest slabszy przez inny rozrząd? Według wikipedii tak jest

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zblesiu    14

nawet jak był wymieniony to lepiej moim zdaniem...:P

dobrze, że nie naprawiał starego bo może dupnie by złożył lub coś :(

ale też narzuca się pytanie co on nim robił, że musiał wymienić cały silnik niż naprawić stary ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Silnik z 355 jest słabszy od 7 KM (60 ma 52).Może gdześ uszkodzili silnik np. Tak jak u mnie korbowód się odkręcił i pukał w blok. Blok pękł ale na szczęście dało się pospawać.Lub może ten ciągnik jest składakiem-kiedyś składali ciągniki ale szły do prywatnych właścicieli jako nowe i nie trzeba było tyle czekać na niego.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbizon    37

a może ten ciągnik jest z PGR-u albo czegoś podobnego :P

Jeśli chodzi dobrze to ja proponował bym kupić ten ciągnik.


Pozdrawiam wszystkich użytkowników af.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Skoro 1970 to ten z c-355? A tam jest slabszy przez inny rozrząd? Według wikipedii tak jest

Zgadza się, tylko niewiadomą jest czy z tego roku jest cały silnik czy tylko blok.Filtr oleju jest nowego typu (oczywiście może być zmieniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silniki kiedyś się wymieniało, zdawałeś do remontu a brałeś po naprawie i jak ktoś nie miał pojęcia co ma to mu wciskali od 355 to jeszcze pół biedy ale wciskali i od 4011 i ten z linku trochę słabo widać ale najprawdopodobniej ma od 4011, miska jest od 40-tki a filtr olejowy PP zdaję mi się że jest zakręcona przystawka na laszy.

Jeżeli ma tabliczkę na bloku to S4001 - 4011, S4002 - 355, S4003 - 360. Na bloku też powinno być wybite ale na wszystkich nie było.

Od 355 jeżeli był filtr odśrodkowy zmieniony na ten od 60-tki PP to wizualnie niczym się nie różni, ale od 40-tki zamiana na filtr PP zawsze będzie widoczna bo ażeby go przykręcić - musi być zakręcona specjalna lasza.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przystawkę filtrów 4011 miał większą i otwory na śruby były w innym miejscu niż ta od 60-tki i bezpośrednio nie pasuje dlatego przykręca się taką jak by grubą blachę {lasze} nazywa się to fachowo - korpus filtra oleju http://www.farmexpert.pl/korpus_filtra_oleju_do_ursus_c_4011_produkt33.aspx pasującą na tamte otwory, a do niej dopiero przystawkę od 60-tki.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

MAT912 na 99% będziesz miał rację co do tej 40, pod farbą słabo widać ale tam były te podwójne filtry od 40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Słabo trochę widać, ale widać że na czymś tam przystawka PP jest zakręcona, jak by był silnik od 355 i miał {bąka} to przystawka PP pasuje bez żadnych przeróbek a jeżeli jest coś zakręcone miedzy blokiem a przystawką to na 100% jest silnik S4001 z resztą z 1970 roku to co innego można się spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

silnik-raczej blok silnika jest częścią wymienną-(kiedyś było gorzej w sprawach rejestracyjnych)-dużo się mogło dziać przez 30 lat-mógł być nawet rozmrożony.

 

bardziej bym zwracał uwagę na stan obecny-niż jaka część z którego roku-nawet jak jest ciągnik 82 roku -to i tak jest 30 letni.

 

z mocą to w bajki nie wierzcie-zwróćcie uwagę jak jest podane: 355-45km-przy 2000 -360-52km-przy 2200-obroty swoje zrobiły.

 

inny rozrząd?-przecież nr.katalogowe są te same-to gdzie inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na pewno pamiętasz tamte czasy jak silniki po naprawie leżały na półkach w każdym POM-ie i mało kto się bawił samemu w naprawy, bo i z częściami też nie było wesoło, wziął od 40-tki na wymianę i tyle. Ciągnik 30 letni, ale blok 42 letni. :lol: Z silnikiem od 40-tki można zbić cenę. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@MAT912-coś tam pamiętam-części były prawie niedostępne(jeżeli już to i tak w POMie i to przez znajomego-każdy mechanik coś tam w szafce miał-można było pozbierać)-z reguły na brak czasu silniki wymieniano,czekało się do tygodnia,można było zlecić naprawę,ale to już był większy koszt i czas oczekiwania co najmniej 3 tygodni-jeżeli nie dłużej.

wymiana na "jedynkę" była od ręki,"dwójki" już tak na półkach nie leżały.

 

to były bardzo fajne,ciekawe czasy-każdy coś tam miał,każdy brał,każdy żeby dać-miał.

a teraz-wszystko jest na półkach-zakup już tak nie cieszy. finansowo chyba bardziej niedostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Silniki rozrywali, zacierali, katowali, z kilku robili jeden nie wspominając o czasach gdy były przydziały. To była era składaków. Po kółkach leżały skrzynie biegów, mosty, kabiny. Trudno powiedzieć czemu silnik był wymieniony i nie przejmował bym się tym specjalnie. 60-ka to nie jest ciągnik przy którym liczy się rocznik czy pochodzenie części. Ogólnie im jest starszy a w oryginale to lepszy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jedynki były od ręki, dlatego co nie którzy je po brali do 355 i 360, za wymianą jeszcze przemawiała jaka tam by nie była, ale zawsze gwarancja.

 

Ogólnie im jest starszy a w oryginale to lepszy.

I WINO się nazywa. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Leśny dzban albo Mamrot na przykład :wacko:

 

Nie tyczy silnika bo te już wwszystkie po remontach. Totolotek jak diabli czasem lepiej do generalki było by kupić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreek070    0

No właśnie coraz bardziej mi kurcze odchodzi ochota zeby kupic ladny. Bo kazdy cos kombinuje. A jakiegos zetorka? Tylko w cenie 12-14tys lub mniej, moc cos ponad 40 km, czesci zeby byly dostepne.

A co do tego z tej aukcji to bylo tak, gostek mowil ze go kupil rok temu ale nie bedzie gospodarzyl. Podejzewam ze sam sie wpakowal. Na silniku tabliczka zamalowana, widac jedynie 1970, typu nie widac bo jest niedobite.

Jakby ktos mial jakas ORYGINALNA c-360 obojetnie jaki stan tylko z rejestracja to ja jestem chetny, lub tak jak pisalem zetorka. W rozsadnej cenie.

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Z tej rodziny ciągników najlepszy wybór to chyba C 355,tak mi się wydaje.

Jakość o wiele lepsza niż w C 360 i ładniejsza wizualnie i z lepszym układem kierowniczym niż C 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj