Polecane posty

malorolny    0

Jak masz klucz to zawsze lepiej kluczem. a jak nie i nie masz skąd pożyczyć no to tak ale dokręcać po skosie i mniej więcej z jednakowa siłą mój mechanik składając ciapka dokręcał wszystko kluczem dynamometrycznym i niech każdy robi jak mu pasuje ale zerwać gwint w wale korbowym to potem dobry wał można sobie na złom wywalić

A w jaki sposób dokręca się po " skosie " ? owszem na krzyż to wiem jak :rolleyes: ale po skosie ? :blink: i jak to jest z tą mniej więcej jednakową siłą ? Ona jest mniej czy więcej jednakowa?

 

Roki ma racje dobry mechanik klucza dynammometrycznego nie potrzebuje.Sam zawsze głowice na raz dokręcam i inne podzespoły i nigdy nie było mowy o poluzowaniu.Z kluczem dynamometrycznym to można się pobawić jak się nie ma co do roboty a nie w mechanice pojazdowej , sąsiad dokręcał kluczem dynamometrycznym według książki głowice i korbowody , to po 4 mc kawałki bloku po polu zbierał.Jak to się mówi RAZ a PORZĄDNIE.

Ciekawe po co w instrukcji napraw podają momenty dokręcania poszczególnych elementów ? Może klucz nie był skalowany w Nm i ktos nie potrafił przeliczyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Mam problem z symeringiem na wale, a dokładnie już dwa założyłem i wszystkie puszczają. Teraz znowu muszę rozkręcić na pól i pytanie, czy pomoże skrócenie sprężynki w uszczelniaczu zeby mocniej ściskał??Bo tam lekki rowek się od niego zrobił.Czy macie jakieś inne propozycje?


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

sciagniecie spreżtnki nic wiecej nie zrobisz albo wał do regeneracji napawanie wału cos około 60 zl


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Witam. Dziś zauważyłem że lecą mi kropelki oleju z bloku pod silnkiem. Nie wiem skąd się to bierze , czyśćiłem , przypatrywałem się i nadal nie wiem skąd to leci kropelkami. Proszę o poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

hmm no nie wiem jak mamy ci niby pomoc

musisz sam zdiagnozowc z kad leci czy gdzies z pod pokrywy czy z pod miski albo filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Z, tego co piszesz to wygląda to na uszczelniacz na skrzyni biegów. Pewnie kapie (po rozgrzaniu oleju w skrzyni biegów) z takiej "dziury" pod spodem, pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów. Tam jest otwór odpylania sprzęgła.

A, nie ślizga Ci się sprzęgło?

Nie ubywa Ci oleju w skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

simering na wale za ołem zamachowym albo simering na skrzyni i tak i tak trzeba rozpoławiac


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Mandieta określ dokładnie skąd leci ten olej , wklej jakieś foto to uszczelnimy z kolegami twój wyciek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Witajcie. Szukałem w tym dziale i nic podobnego nie znalazłem więc chciałbym zasięgnąć porady tutaj.

Więc tak sączy mi się olej z pod kolanka tłumika z pierwszego wylotu od kierownicy. Dzieje się tylko tak kiedy dostanie po mocniej garach czyli np.orka. Nie wiem co z tym zrobić miał ktoś kiedyś coś takiego w swoim ciapku?

Edytowano przez Tanco96

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sel    0

Możliwe usterki to: pierścienie tłokowe, głowica - luzy między trzonkiem zaworu a prowadnicą. Konieczny demontaż ii weryfikacja części, bo mogło złapać pierścienie choć rzadko się to zdarza. Czyli niewielki remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Jeśli dobrze rozumiem sączy się między głowicą, a kolektorem na drugim cylindrze od strony kierowcy??

Jeśli tak to sprawdź szpilki wkręcone w głowicę, tam gdzie przykręcasz kolektor, otwór tam jest przelotowy i potrafi tam puszczać po gwincie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Sączy się z pierwszego cylindra od strony kierowcy

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

może pierścienie ci załapało z lekka..? jak wyrywałeś nim te korzenie to go nie żałowałeś <_< ale czy tak czy tak musisz zrobić mały remoncik :lol:


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniu    2

Co do tego saczenia, to wystarczy szpilki od mocowania kolektora wkrecic na dobrym silikonie i bedzie ok.

Sam mialem taki przypadek i po zastosowaniu uszczelnienia jest sucho.

Roki212 ma racje olej potrafi saczyc po gwincie bo otwory są tam przelotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

Dzięki wszystkim za odpowiedzi zrobiłem tak jak pisaliście o tym silikonie żeby go wpakować i szpilkę wkręcić. I efekt pozytywny suchuteńko.


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez ursusc335m
      Witam kupię Ursusa C 330 z opłatami zarejestrowanego. Cena jaka mnie interesuje +-10000 zł. Rocznik obojętnie. Województwo podlaskie okolice Augustowa. 
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj