grzechu5465

problem z paleniem renault 8514

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rami    18

jak kopci to wtryski do sprawdzenia albo pompa się rozregulowała lub filtr powietrza wiesz wyjmij filtr i ją od pał wtedy zobaczysz czy kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Dawno mne tutaj nie było , ja też mam taką samą i powiem ci :szybciutko ustaw wtryski na 220 i nie szukaj dziury w pompie.Wtedy zobaczysz jak silniczek pyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

U mnie jest tak, że jak temperatura spada poniżej zera to ciągnik(ceres z silnikiem JD) wolno kręci, ale jak zacznie szybciej kręcić( po podłączeniu drugiego akumulatora prosto do rozrusznika) bez problemu odpala. Wiecie czy coś jest nie tak czy po prostu ten typ tak ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Jak go kupiłem miał akumulator 66Ah, także na pewno za mały ale zakładaliśmy od drugiego ciągnika taki 125Ah 850A (bez markowy, ma ze 2,5 roku) było lepiej, ale dalej nie tak jak powinno dopiero jak podłączy się któryś( zależy który jest wolny) bezpośredni do rozrusznika to kręci jak powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Warto byłoby sprawdzić, przeczyścić połączenia przewodu na masę, mocowanie klem. W przypadku jakichkolwiek podejrzeń wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Klemy zostały wymienione na nowe, ale sprawdzenie dalszych odcinków przewodu do dobry pomysł (w weekend się zobaczy), jak będę miał więcej czasu to może poproszę jakiegoś elektryka, aby zbadał czy nie ma jakiś spadków w wiązce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

a rozrusznik czysciłes?

 

bo jak ja u siebie wyczysciłem to kreci o wiele lepiej

 

filt wyjmowalem i na wyjętym to samo w poniedzialek jestem umówiony z pompą i wtryskami

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Rozrusznik to był nasz pierwszy trop zawieźliśmy do gościa, który się tym zajmuje: pomierzył, rozebrał, złożył i powiedział, że jest ok. Ale dzięki za chęci!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

obok to masz dwie od hydrauliki a za tą od podnośnika w tył to jest od regulacji wyskości czy coś w tym stylu ja tego nie używam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

za dźwignią od podnośnika jest dźwignia od ustawiania głębokości pracy narzędzia zawieszonego na tuz (tzw głębokość orki). obok dźwigni od podnośnika i głębokości są dźwignie od hydrauliki (tak jak koledzy wspomnieli wcześniej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

ja od hydrauliki mam przy kierownicy tylko mam z tylu po prawej 3 dzwignie jedna wyciągana to hyba od blokady druga od podnosnika i trzecia moze byc tak jak piszecie ale to sprawdze jak pompe zamontuje bo dzisiaj po nią jade gosciu wtryski sprawdzał zadzwonił i powiedział ze te wtryski są tak jak w c360-3p wstawione i zamowi wtryski oryginalne do mwm bo przez te wtryski mogl kopcic bo lały po sciankach a w pompie wysiadła pompka przetłaczająca gosciu daje rok gwarancji czyli musi byc pewny swojej roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

na które znaki ustawiac pompe bo na kole od pompy hydraulicznej mam 0 0 na kole od pompy wtryskowej 2/4 3/6 czy są jeszcze jakies znaki jesli nie jak ustawic ja z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj