grzechu5465

problem z paleniem renault 8514

Polecane posty

grzechu5465    0

problem jest taki ze na zimnym przy plusowej temperaturze trzeba dlugo krecic zawory byly ustawione wtryski sa dobre i trzeba gdzies ze 3 razy dluzej krecic zeby zapalil leci bialawy dymek prosze o pomoc potem jak sie rozgrzeje jest dobrze tyle ze kopci ale oleju nie bierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

wygląda na to że pompa wtryskowa nie daje odpowiedniego cisnienia ale ja bym sprawdził jeszcze raz wtryski i ustawił na ciut niższe cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

a jak te wtryski sie tam ustawia?

 

bo slyszalem ze podkladkami sie reguluje czy inaczej

 

i tak jakby za duzo paliła tyle ze niewiem ile dokladnie bo jeszcze w polu nie była

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

A jak ustawiłeś zawory????? Wtryski robiłeś czyli co nowe są??? Czy stare dałeś gdzieś do zakładu żeby sprawdzili, i pompę też radziłbym zrobić skoro jest taki problem. Mi w zakładzie wtryski ustawili na 180 nie wiem czy przypadkiem nie za mało bo troszkę sobie kopci na niebiesko, chociaż z drugiej strony paliwo miałem do du** i mogłem je juz załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

masz kolego rację ale zapłon sam sie nieprzestawił a autor postu nic nie mówi czy tosie zrobiło nagle czy taki kupił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

zapłon nie byl ruszany przedtem swieca płomieniowa niemiała zasilania zrobiłem to i palił juz owiele lepiej teraz ma i akumulator mocniejszy jeszcze rozrusznik sprawdze moze trzeba oczyscic jesli to nie pomoze trzeba będzie do pompy zajrzec i teraz pali tak jak bez swiecy przedtem na wodzie jezdził a teraz jest zalany płynem niewiem czy to ma cos do tego a i ten bialy dym to tylko przy paleniu a potem na wolnych obrotach taki niebieski i to dosyc sporo

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

troche ale chlodnica jest troche mokra i przewody musialem wymienic ale przed zmianą z wody na plyn kopcił i oporny w paleniu był na obroty ładnie wchodzi

 

zobacze jak będzie po sprawdzeniu rozrusznika

 

tyle ze te kopcenie jest wkurzajace

 

a czy moze miec za duzą dawke paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

mozliwe bo na farbie niema sladu zeby była odkrecana moze nawet oryginał siedziec a we francji to na opałówce jezdzą to moze to zaszkodziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

no ja też kupiłem renie we francji i był pełny zbiornik paliwa bardzo mnie to ucieszyło ale przelałem to do 60tki bo tak jak piszesz podobne do opału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

to jest pierwsza renia w wiosce wiec niewiadomo co i jak

a pompa podobna jak w perkinsie music byc dobre paliwo a takie same do samochodu do mazdy sie leje i jezdzi elegancko

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

jak odpalilem dzisiaj i jak dotknąc wtryskow to jeden bardziej pyka a reszty prawie nieczuc moze ktorys ma cisnienie za duze ustawione i pompa nie przebija

Edytowano przez grzechu5465

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

w srode jade i powiem zeby ustawili tak aby nie lały te wtryski i sie zobaczy a jak nie pomoże to z pompą bendzie trzeba jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

wez odrazu i pompe do sprawdzenia

 

ktos kto ustawiał ci wtryski to ustawił na jednakowe cisnienie tylko pompa na jeden lepiej daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

tak kolego @tomek77 najlepiej niech sprawdzą wtryski i pompe razem, jeśli zapłon nie ruszany to myślę że kiedyś ktoś pchał palce do pompy i ustawił złą dawkę paliwa, zły stosunek powietrza do oleju napędowego i temu kopci. a mam jeszcze jedno pytanie jak odpalasz ciągnik to ciężko kręci czy po prostu lekko kręci a nie może załapać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu5465    0

letko kreci i po dluzszym czasie zalapuje przyjrzalem sie i tak jakby plomba była naderwana na pompie jak te ustawienie wtryskow nie pomoze to do bialegostoku z pompą i wtryskami wtedy ustawią to i to jak trzeba

 

a i na wysokich obrotach niekopci tak bardzo

 

z tymi wtryskami po drodze bende mial bo cos musze zalatwic a pompy oni nie sprawdzą ogolnie to tanio wzieli za ustawienie zaworów i sprawdzenie wtrysków bo tylko 150zł zawory ustawial to wygladało na to ze sie w pełni nie otwierały po ustawieniu juz byla inna praca silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

a to ja mam pytanie, wymieniales filtry, wina moze byc czesciowo po stronie pompki zasilajacej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

gdyby samo cięzko zapalanie to bym sie zgodził ze filtry ze pompka ale to kopcenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

właśnie ja przy swojej jak wymieniłem filtr powietrzny to efekt niesamowity i zaraz oszczędniejsza się zrobiła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj