Zaloguj się, aby obserwować  
bartek345

Zużycie paliwa T5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartek345    0

Witam. Posiadam ciągnik T5050 o przebiegu 170mth. Ciagnik ten, w pracach manewrowych, zużywa 10,2 l/mth ON. Natomiast w orce na 28cm głebokości- klasa gleby: 1-3 pali 12,8 l/mth ON. Na zaoranie jednego hektara pola wychodzi 25-27 l ON. Czy to jest standard?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

12.8l pali a na zaoranie ha 25l to co ty 2godziny orzesz ha takim ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

W godzinę to ja orzę ha ursusem 4512 4-skibowym na 4-5 klasie ziemi


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ale chyba na sporawym polu-ja np. mam sporo małych działek i na wykończenia trzeba tam tyle czasu co na orkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Witam. Posiadam ciągnik T5050 o przebiegu 170mth. Ciagnik ten, w pracach manewrowych, zużywa 10,2 l/mth ON. Natomiast w orce na 28cm głebokości- klasa gleby: 1-3 pali 12,8 l/mth ON. Na zaoranie jednego hektara pola wychodzi 25-27 l ON. Czy to jest standard?

Pali masakryczne dużo, dzwoń do serwisu już jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek345    0

No już zgłaszałem. Serwis naprawił pompe wtryskowa bo niby byla zla, ale po zamotnowaniu nadal to samo. Teraz mowia ze chca wysłac hamownie do sprawdzenia silnika i juz odrazu strasza kosztami do zaplacenia jezeli wszystko bedzie sie zgadzalo. Czy ktoś z was korzystał kiedyś z takiej usługi?

Odnośnie orania: mogę używać maksymalnie 2 bieg, 2 zakres, 5-6km/h max, inaczej już zaczyna się dusic. Nie wiem czy silnik nie jest przypadkiem za slaby. A serwis juz zaczyna sie wykrecac. Macie moze jakis kontakt do biura New Hollanda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

Ja podałem czas bez wykończenia,odorania od miedzy-samo zaoranie na długim kawałku ok 500m 1 godz-1ha


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

No już zgłaszałem. Serwis naprawił pompe wtryskowa bo niby byla zla, ale po zamotnowaniu nadal to samo. Teraz mowia ze chca wysłac hamownie do sprawdzenia silnika i juz odrazu strasza kosztami do zaplacenia jezeli wszystko bedzie sie zgadzalo. Czy ktoś z was korzystał kiedyś z takiej usługi?

Odnośnie orania: mogę używać maksymalnie 2 bieg, 2 zakres, 5-6km/h max, inaczej już zaczyna się dusic. Nie wiem czy silnik nie jest przypadkiem za slaby. A serwis juz zaczyna sie wykrecac. Macie moze jakis kontakt do biura New Hollanda?

Silnik jest przypadkiem za słaby :) Spalanie masz masakryczne, w pługu jak to w pługu mogą Ci wciskać, że ziemie takie albo inne, a to że pług masz Unii, albo że źle ustawiony... ale w lekkich pracach to powinien Ci spalać połowę tego co napisałeś.

A w tym pługu to powinieneś 10 km/h osiągać, gdybyś chciał :)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek345    0

A słyszałeś coś o tym teście silnika na hamowni? Czy rzeczywiście oni to rzetelnie sprawdza, czy stwierdza, że nie ma idelanych warunkow, jakie sa podane w instrukcji, i dlatego on tyle spala? Jak wygladają wogole moje możliwości reklamacji jeżeli potwierdzi się moja wersja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

W homologacji ciągnika masz podana moc maksymalna moc ciągnika na WOM, w twoim przypadku powinna ona wynosić jakieś 88KM.

Ciągnik musi mieć moc taka z jaka został homologowany. Pamiętaj o wpisach w książce serwisowej odnośnie napraw pompy

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja mam t 5060 mam 260 mth. Na początku byłem wkurzony bardzo bo dużo palił, nie mierzyłem ale zmierzyłem przy sianiu rzepaku spalił mi ponad 5 litrów na hektar a w godzinę zasiałem 3-4 ha.Czyli kolo 15- 20 na godzinę. MTZ 82 to połowę tego spalał.

Po przekroczeniu 150 mth spalanie spadło. Teraz niedawno liczyłem to wyszło 5,4 na mth. Ale użytkuję go tylko w transporcie i koło domu. Niekiedy miał co ciągać bo i po 20 parę ton na przyczepach targał. A i gazu już nie żałuję.

Też myślałem o hamowni ale spalanie na razie spada.

Ale ogólnie co do spalania to nie jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Jeśli pali 5,4 na mth to nie jest dużo, pewnie chciałbyś żeby palił 2 litry :lol:


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

"Ja mam t 5060 mam 260 mth. Na początku byłem wkurzony bardzo bo dużo palił, nie mierzyłem ale zmierzyłem przy sianiu rzepaku spalił mi ponad 5 litrów na hektar a w godzinę zasiałem 3-4 ha.Czyli kolo 15- 20 na godzinę"

 

3-4 hektary na godzine?? Czym ty to siales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

http://allegro.pl/si...2196893830.html

Accord 4 metry talerzowy. Nim siałem. Teraz do sprzedania. Rzepak idzie. Ponad 5 litrow to już nie źle, ale na początku byłem przerażony jego spalaniem.

Gorzej z pszenicą. Ale MTZ posiałem pszenicy nim 35 hektarów za dzień w 11 kawałkach. Spalił nie cały zbiornik, coś ponad 100 litrów.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dekan03    0

Witam

Niebawem stanę się posiadaczem NH 5050. Ma pracować m in z 4 skibowym pługiem obrotowym Unia IBIS. Czy ma ktoś taki zestaw? Jeśli tak to jakie macie spalanie? Dodam że mam tereny raczej płaskie, grunty IVa, IVb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

t 5060 w pługu obrotowym kverneland s150 (3 KIBY) SPALIŁ 90 LITRÓW NA 3 HA więc nie tak mało -ciągnik kolegi, mój t 50 60 pług sukov downhil kv-09 obrotowa 4 spalił 25 litrów na ha więc te ciagniki do oszczędnych nie należą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

U mnie spalanie w T5050 (220 mth) wygląda nastepująco:

-prasa zwijajająca z włączoną klimatyzacją 6,7 L/h

-prasa zwijająca bez klimy 6,4 L/h

-gruber 2,6m prędkość 8,5-9 kmh - 12l/h (ok 6-7 l/ha)

-orka pługiem rozstawionym na 170cm, bieg II 2 zając, 6-6,5kmh, 25cm 16l/ha (1ha=1g10min)

-orka pługiem na 160cm, bieg II 3 żółw, ok 8,5 kmh, 22cm, 14l/ha (1ha=55min)

 

I z tego czego nie jestem zadowolony <_< :

-transport 2xHL 15-16 ton - z pełnymi nawet do 15l na h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerluki    0

Użytkuje T5050 od marca 2012 i zrobiłem 1750 mth. Ziemie mam średnie do bardzo ciężkich (gliniasty iłi góry). mam pług unia TUR B 40 zagonowy i powiem , że czasem jęczy z czterema skibami. Jedną muszę odkręcić. Z czterema skibami na równym polu I II klasa nie mogę przekroczyć 6 km/k , z trzema skibami dochodzi do 8.5 km/h (dodam, że nie przekraczam 1800 obr/min) Moim zdaniem pług bardzo cięzko chodzi albo nie umię ustawić choć próbowałem na różne sposoby. Co do spalania to w orce nie powiem natomiast w mierzyłem kiedyś w ładowaczu jak woził bele na pryzmę. 10 godz nie był gaszony. 9 godzin ładował bele na platfomę i woził do 500m na brodło i na koniec ciągnął platformę z 26 kulkami 50 min na pełnym gazie. Spalił 53 litry za 10 godzin. wydaje mi się że nie żle. ja też mam takie spostrzeżenia że na początku więcej palił. do tego czasu nie było poważnych awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Ja tylo dla porównania powiem że mam TD5050 mechaniczy odpowiednik T5050.

W orce (ziemia kalsa 3) 4 skibowym AB100 - 15l/ha( czas 1godz 30 min jak dobrze idzie przy normalnych warunkach)

Agregat talerzowy 3m:. 5l/ha

Siewnik pneumatyczny: 7l/ha

Brona ciężka 5m : 5-6 l/ha

Transport: 10l/godz

 

ps: Chociaż miałem takie akcję że przy ciężkiej orce spalanie wychodzi ok. 25l/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No bo myślałem że z niego nie wysiadasz.

Mi średnia w 5060 na 600 godzin wyszła 4,9 l/h, ale praktycznie ciężkich robót nie widzi. W transporcie dużo wychodzi, ale obroty ponad 2 tyś przeważnie.

W podorywce talerzówką 3 metry spalanie wyszło 18 litrów na godzinę, robił 3 hektary na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj