Zaloguj się, aby obserwować  
pawlo1525

mtz brak ładowania na akumulatory

Polecane posty

pawlo1525    0

w mtz 82 z 99r nie mam ładowania na akumulatory tylko jest ładowanie na światła, kontrolki, zegary i na inne urządzenia. Na woltomierzu mam 16V (za duże bo nie ma ładowania na akumulatory) i czego to wina. W dodatku chciałbym dodać do tego tematu że nie mogę odpalić ze stacyjki (gdy przekrecam kluczykiem to dochodze do naciągania sprężynki gdy powinien palić to jest pykanie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rav    0

tam pod maska jest taki przekaznik może to on nie działa i tak będzie się działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas00    0

miałem to samo i mi padł regulator on sie znajduje kołło przekaznika 12/24 przy wlewie oleju do hydrauliki a jak nie to to jak kolega wyzej pisał przełacznik ten 12/24 cos szfankuje

 

jeszce dodam kolego jak masz takie objawy to kup sobie naj lepiej odrazu ten przełacznik 12/24 i bedzie maszyna palic szkoda zachodu w robienie tego bo tam styki tylko sie podpalił ale jak nawt je podczyscisz to i tak nie na długo to nie zda egzaminu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    116

Przedmówca ma rację. Na pewno uszkodzony jest przekaźnik rozruchowy 12/24 V. Przez niego przechodzi prąd do ładowania akumulatorów. Są w nim zestyki, które rozączają obwód ładowania na czas pracy rozrusznika 24V. Jak znasz się nieco na prądzie to go rozbierz sprawdź i ewentualnie wyczyść styki. Jeśli nie są spalone to będzie działał dalej.

Jak nie czujesz się mocny, kup po prostu nowy i wymień - koszt chyba niewielki np na allegro 160 zł http://allegro.pl/przelacznik-przekaznik-12-24v-mala-puszka-i2150363047.html


Witold zdjął lekkim płaszczem jorurt z

 drzewka...
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo1525    0

nie mogę znależć tego przekażnika 12\24 .Patrzyłem na allegro to takich przekażników nie mam u siebie. Moge mieć inne bo mojego składał pronar narew a jak słyszałem to nie które rzeczy są inne niż w tych składanych na białorusi np. sprzegło u mie jest inne niż w orginalnych beralusach. Może musze poszukać od pronara to może znajde.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    116

Ja do swojego pronara zamawiam części w większości u producenta w Narwi. Dzwiń do nich i pytaj, ale z tego co wiem to i pronary i mtz mają tez same przełączniki 12/24.


Witold zdjął lekkim płaszczem jorurt z

 drzewka...
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj