Zaloguj się, aby obserwować  
BUSTED

buja ciągnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BUSTED    63

mam mały problem z moimi ursusami c385 jeden kupiony w tym roku a drugi trzy lata temu. Chodzi oto że jak jadę szosą to strasznie nimi buja i nie wiem co jest opony są równo pozakładane i nie starte czego to może być przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Wydaje mi sie że jednak nie sa równo pozakładane. Może od wewnątrz gdzieś dobrze nie doszła albo jakieś wady mają. Najlepiej podnieś jedna strone do góry odpal ciagnik i włącz jakis bieg żeby sie koło obracało w miare szybko wtedy skup sie na jednym punkcie ramy(błotnika) i patrz czy opona zbliża sie i oddala od punktu (jak masz odwage to możesz przylozyć jakąs listewkę ale uwaga na ręce i tak oba koła

Będziesz miał jako taki pogląd na stan opon czy nie ma żadnych wybrzuszeń itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Od jak dawna to mają?

A jak długo stały nie ruszane?

Ja ciągnik trochę postoi to się opony tak odkształcają. Jak pojeździsz to wrócą do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

ja mam podobny przypadek ale ja wiem na 100% ze to wina opon bo przełożyłem opony lewa na prawą stronę i prawa na lewą i jadąc szosą buja. A może masz obciążniki nierówno przykręcone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumada    7

Sprawdź kolego czy nie masz przypadkiem luzów na łożyskach,tylko unieś ciągnik ,bo na ziemi trudno wyczuć szczególnie w tylnych kołach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

no ciągniki stały po jakimś miesiącu.

obciążników to ja nie mam.

luzów też nie bo patrzyłem.

w tej co mam ją dłużej to jak się więcej pojeździ po asfalcie to powoli to zanika. Jak się jedzie szybko czyli gaz w podłogę to nie buja a jak trochę wolniej to już buja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

zawsze tak mam po zimie w większych ciągnikach. pojeździj trochę to powinno przejść.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

A może masz wode w oponach, oponie i ci się zamarzła i buja?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj