kendzior15

renault ares 610 rx -problemy

Polecane posty

kendzior15    87

witam

kupiłem niedawno renault ares 610 rx i mam 2 problemy

pierwszy, nie weim od czego jest kontrolka która świeci sie nad kontrolką od paliwa

2 problem przeciek po lewej stronie pod maską jak go uszczelnić? jest to chyba przeciek od płynu chłodniczego co z tym zrobić? ;)

Edytowano przez kendzior15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kendzior15    87

ten drugi to musisz zmienic uszczelniacze kolo termostatu tam jest taka laczaca rurka i na niej sa dwa uszczelniacze

dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

witam uzytkownikow ares 610 mam rowniesz problem dotyczy on podnosnika po 1 podcas jady z plugiem czy agregatem [podnisionym] podnosnik podryguje tak jakby robil korekcje po2 podczas uprawy czy orki jest w stanie samoczynnie pod niesc sie kilka lub kilkanascie cm dogory po3 wczoraj podczas uprawy zawiesil sie podnosnik i nic nieszlo zrobic odblokowal sie dopiero gdyruszylem wajhami od hydrauliki nastepna sprawa na postoju z podpitom maszynom z wylaczonym silnikiem podnosnik tez opuszcza moze to rozdzielacz czy ktos ma jakis pomysl prosze orade pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

kolega miał to samo w renault temis 610Z no i pompa poszła do wymiany:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

co z tym zrobic uzywany rozdzielacz kosztuje kupe kasy nie wspominajac o nowym podobno sa jakies czujniki od podnosnika bydzmoze one sa powodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Czujnik wysokości podnoszenia jest w tylnym boku troche po skosie ale jeśli jest ciągnik zgaszony i stacyjka wyłączona to nie działa.Rozdzielacz spróbuj zregenerować,nie wim skąd jesteś,zapytaj w Hydrotor Tuchola, dużo tam regenerują,wysłają ,adres www.hydrotor.com.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

Jeżeli opada na wyłączonym silniku, a niema nigdzie przecieków to tylko zużty rozdzielacz, tak samo zacięcie podnośnika ta sama przyczyna, gdyż mikro opiłek wcisnoł się między tłoczek a korpus rozdzielacza-gdy jest zużyty tak się dzieje.Rozdzielacz od podnośnika jest przy gniazdach szybkozłączy jako ostatni po lewej.

 

Czujnik wysokości podnoszenia jest w tylnym boku troche po skosie ale jeśli jest ciągnik zgaszony i stacyjka wyłączona to nie działa.Rozdzielacz spróbuj zregenerować,nie wim skąd jesteś,zapytaj w Hydrotor Tuchola, dużo tam regenerują,wysłają ,adres www.hydrotor.com.pl/

 

witam ponownie mieszkam wpold. wlkp byl dzisiaj umnie mehanik elektro chydraulik i stwierdzil ze na 90 procent to rozdzielacz i proponuje mi jakis nowy rozdzielacz od inego ciagnika z tym ze 2 sekcje mowil cos o ominieciu elektro zaworow czy cos takiego koszt ok 3 tys z robociznom czekam jeszcze na jednego goscia ktory pracowal wclasie serwis co otym myslisz jezeli mozez podaj mi tel oto moj 660 381 565 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Zmień mechanika. Rozdzielacz jest złożony z kilku sekcji np;dwie lub trzy od szybkozłączy+jedna od podnośnika i są skręcone szpilkami.Wystarczy naprawić jedną od podnośnika-różni się tym że ma elektrozawory a do pozostałych są podłączone linki.Rozdzielacz jest taki sam w MF-ach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

Witam .nie chciałem zakładać nowego tematu więc się podpiąłem, od niedawna jestem posiadaczem aresa 630 i nie bardzo się oriętuję jak się ustawia EHR do orki tak żeby płynnie móc zmieniać głębokość, wiem że to troche banalne ale pierwszy raz mam ciągnik z ehr. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jeżeli dobrze rozumiem to chcesz przód pługa trzymać na podnośniku i regulować głębokość,należy ustawić dzwignię na opuszczanie a następnie strzałkami(góra, dół) regulować wysokość, dobrze jeżeli przy pługu jest podłużny otwór wtedy tył można ustawić na kole a przód na podnośniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WielkiBrat9    1

dzięki za informację :) a w takim razie na którym otworze trzymać śrubę centralną przy ciągniku i czy tam jest jakiś czujnik czy tylko na ramionach podnośnika ? no bo tak jak przy tradycyjnym podnośniku jak jest dźwignia to wiadomo na który otwór, a tu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

witam uzytkownikow ares 610 mam rowniesz problem dotyczy on podnosnika po 1 podcas jady z plugiem czy agregatem [podnisionym] podnosnik podryguje tak jakby robil korekcje po2 podczas uprawy czy orki jest w stanie samoczynnie pod niesc sie kilka lub kilkanascie cm dogory po3 wczoraj podczas uprawy zawiesil sie podnosnik i nic nieszlo zrobic odblokowal sie dopiero gdyruszylem wajhami od hydrauliki nastepna sprawa na postoju z podpitom maszynom z wylaczonym silnikiem podnosnik tez opuszcza moze to rozdzielacz czy ktos ma jakis pomysl prosze orade pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

nexeqadore słuchaj po 1 musisz wymienić uszczelniacz na tłoczysku podnośnika -po 2 raczej cię czeka wymiana oleju w skrzyni i pompie -po 3 rozdzielacz za niego zabierz się na końcu -po 4 podrywanie pługa może być złym ustawieniem regulacji siłowej pracy narzędzia lub cięgna środkowego nie wydawaj pochopnie kasy ja miałem to samo a remont wyszedł całkiem tani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nexeqadore    117

kolego misiek z tym podrywaniem w koncu doszlismy do ladu uszkodzony byl czujnik wysokosci lecz kolejny raz poszla pompa od chydrauliki napoprzedniej zrobil gdzies tylko 80 godzin orki i uprawy niemam juz sil ani kasy do tej renowki poprzednio bylo wszystko zmienione olej filtry pompa i co znow pompa mechanik twierdzi ze wajhy od rozdzielaczy sie nierozlaczaly i ten czujnik od wysokosci tez niby dodatkowe cisnienie i obciazenie pompy ale sam niewiem teraz po wymianie juz w pole nieszedl zobacze co bedzie na wiosne co otym myslisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

trzeba pamiętać że przy takich ciągnikach z elektroniką (ferguson renia johny holand) bardzo ważny jest prąd nie lubią one słabych akumulatorów czyli skoków napięcia przy rozruchu a nie wszyscy wiedzą że nieraz zanim trafią do nas stoją w komisach po parę lat aż cena będzie dobra dla handlarza i to wtedy nieraz wychodzi w praniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrMazur    2
Dnia 30.03.2012 o 21:50, ptaszyna napisał:

Zmień mechanika. Rozdzielacz jest złożony z kilku sekcji np;dwie lub trzy od szybkozłączy+jedna od podnośnika i są skręcone szpilkami.Wystarczy naprawić jedną od podnośnika-różni się tym że ma elektrozawory a do pozostałych są podłączone linki.Rozdzielacz jest taki sam w MF-ach.

Wiem że odkopuje temat ale na pewno sekcją ehr jest podobna w aresie jak w mf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj