Skocz do zawartości

Zdjęcie

Koło zamachowe C-330


21 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Podkarpacie

Podkarpacie

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Dębicy

Napisany 06 marzec 2012 - 20:44

Koło zamachowe C-330 Koło dokręca się momentem 100-120 Nm ale w starych silnikach raczej na wyczucie sie dokręca kup nowe śruby koła zamachowego ( moja tylko sugestia )

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Koło zamachowe C-330 Dzisiaj, 18:19
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Koło zamachowe C-330 Dzisiaj, 18:19
  •  

#22 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 06 marzec 2012 - 22:56

Koło zamachowe C-330 Dokręciłem 120Nm dosyć mocna siła myślałem, że śruby pourywam tym momentem.
Kupiłem nowe śruby ale jak na nie popatrzyłem to założyłem stare, nowe śruby miały delikatnie i niepotrzebnie zestożkowane końce żeby łatwiej trafić w otwory chyba i przez to miały gdzieś dwa zwoje gwintu mniej i dlatego założyłem stare. Poza tym stare nie maiły gwintu(ale o średnicy właściwej nie jak rowki w gwincie) na centymetrze od strony łebka więc też na plus dla starych śrub.
Takie czasy, że nowe nie znaczy lepsze...
Jeśli chodzi o mit że dobry mechanik nie potrzebuje klucza dynamometrycznego do brednie są, niech weźmie klucz do ręki to będzie mógł się przekonać jakim momentem dokręca i mieć pewność 100%-wą, a jeśli jest taki pewny siebie niech się nie sugeruje klikiem klucza i dalej ciągnie za klucz, tylko później taki naciągnięty gwint nie jest za dobry.
W moim przypadku bez klucza dynamo... tych śrub nie dokręcił bym tak mocno jak należy.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Podobne tematy po zmianie silnika z raka