mrcase85

problem z silnikiem mtz82

Polecane posty

mrcase85    1

Witam. od jakiegoś czasu zauwarzyłem, że dzieje się coś złego z silnikiem z moim mtz a mianowicie w tamte zniwa spadło mu ciśnienie oleju z 3.0 na 0.3 (na małych obrotach i po rozgrzaniu). Zauwarzyłem również ze zaczyna przybywać oleju miałem na miarce między jedną a drugą kreska a teraz juz brakuje miarki :wacko: . pompa paliwowa została zregenorowana 2 lata temu a 6 lat temu miał kapitalny remont silnika??? Pomocy koledzy bo się siewy zbliżają. Dziekuje za każdą odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To ciśmnienie spada bo rozrzedza się olej. Znajdz przyczynę przybywania oleju, usuń, wymień go na świeży i pewnie wszystko wróci do normy. Na poczatek sprawdz pompke zasilającom bo to ona najczęściej puszcza paliwo do oleju. Jeśli to nie ona pozostają wtryski lub sekcje pompy.

 

He he racja. Dzięki Marcin.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Margoy    0

Przyczyną spadku ciśnienia jest paliwo w oleju które jest rzadkie i zmniejszyło jego gęstość i lepkość nie jest to dobre dla silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

No i podałeś przyczynę przybywania oleju w misce, i tym samym spadku ciśnienia. Wtryski Ci leja i to porządnie, Na niebiesko dymi silnik, gdy ma za dużo paliwa do spalenia podawanego przez wadliwy wtryskiwacz. Wymień końcówki i wyreguluj ciśnienie wtrysku.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

No i podałeś przyczynę przybywania oleju w misce, i tym samym spadku ciśnienia. Wtryski Ci leja i to porządnie, Na niebiesko dymi silnik, gdy ma za dużo paliwa do spalenia podawanego przez wadliwy wtryskiwacz. Wymień końcówki i wyreguluj ciśnienie wtrysku.

 

 

I co najwazniejsze wymień olej a jak ćiśnienie nie wzrośnie to podkręć je trochę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

a co może być przyczyną niebieskiego dymu z tłumnika

To że bierze olej, czyli góra silnika do remontu (pierścienie zapieczone, gniazda zaworowe w głowicy do regeneracji) itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

To że bierze olej, czyli góra silnika do remontu (pierścienie zapieczone, gniazda zaworowe w głowicy do regeneracji) itd.

 

Kolego nie zawsze niebieskie dymienie oznacza zuzycie silnika,może tak jak ktoś wcześniej napisał byc przyczyną zlego rozpylania wtryskiwaczy co jest w tym przypadku potwierdzone przybywaniem stanu oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj