Kulik

Problem z wymianą uszczelniaczy siłownika C-100

Polecane posty

grzepo    32

Zdjąć nie ma problemu (śrubokręt płaski)- pewnie przy zdejmowaniu popękają bo jak sam zmieniałem to zauważyłem że zrobiły się sztywne i takie suche. A nowe trzeba tam wcisnąć z użyciem siły- też myślałem że popękają, ale okazało się że są bardziej elastyczne od starych. Tak sobie myślę teraz że jakby je włożyć do gorącej wody to może jeszcze łatwiej by weszły (byłby jeszcze bardziej elastyczne)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Oj chyba się wymienia, bo kupiłem uszczelniacze z tymi "plastikami" to raczej się wymienia bo niby po co by je dali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasekk    0

Noo nie wiem, u mnie stare już ze starości zaczęły przepuszczać olej. Noo i stare zdjęliśmy bez problemu a z nowymi to chyba poł dnia my się męczyli. Jedną nam nawet przecieło ale potrzymać chwilę w ciepłej wodzie i wejdzie. Nam przynajmniej weszły i przeciek oleju ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Wiesz co taki serwis to bym kopnął w dupe i to porządnie. Żal mi niektórych ludzi tych w sumie większości serwisantów bo odwalają taka popierdólke a kasują jak nie wiem co bym zrobili.

 

Te plastiki troche można podgrzać na grzejniku czy w wodzie. Wsadzisz bez wiekszych problemów śrubokręt płaski i jedziesz jak byś opone zakładał.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ociec82    1

ja tez miałem z tym problem bo ciekł założyłem te uszczelki było ok i po sezonie orki znowu się to zaczęło więc założyłem nowy siłownik i mam spokój :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Ja osobiście nie mam MTZ, ale jak wymieniałem uszczelniacze na tłoczysku w c-360 to też je wsadzałem w gorącą wodę na kilka sekund, i potem jak je założyłem to te tłoczysko wkładałem również w tą wodę to uszczelniacze tak elegancko się skurczyły i dopasowały do tłoczyska. I podnośnik nawet centymetra nie opadł. A przed wymianą opuszczał się sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

mam pytanie czy gdy wymontowywaliscie ten słownik to zdejmowaliscie koła czy wystarczyło wam miejsca po zdjęciu siedzenia


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W dużej kabinie nie trzeba kół odkręcać. Musiałem tylko jeden zbiornik popuścić i przesunąć żeby wyjąć bolec. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

dzięki będę prubowal a u was te swoźnie wyszły bez problemu czy były ciasno


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez problemu. Ogólnie wyciąganie siłownika idzie całkiem przyzwoicie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

a jak ty cofales ten zbiornik? tam nie ma zbytnio gdzie z tylu przeszkadza mocowanie kabiny a do przodu nie da się


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Dokładnie jak koledzy wyżej piszą. Odkręć opaski zbiornika i przesuń go do koła, ja też trochę podnosiłem kabinę żeby zbiornik cofnąć maksymalnie do koła. Poszło bez większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    2

jakoś problemów nie było..robiłem to z 2 lata temu i nie pamietam dokładnie ale chyba udało sie bez przesuwania zbiorników...http://allegro.pl/zestaw-haczykow-haczyk-haczyki-hak-haki-yato-0843-i4902843375.html 15 zł ale bardzo pomaga przy takich pracach :)....ciepła woda a najlepiej w oleju zagrzać pierścienie i dopiero....podczas składania oringi posmarować olejem i powolutku nie mlotkiem składać

 

Edytowano przez bbolas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

a jeżeli wymienię już uszczelnienacze i założe go z powrotem to chyba trzeba będzie go odpowietrzyc ale jak?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj