robertszejk

Renault 155.54 - potrzebny mechanik !!!

Polecane posty

robertszejk    1

witam, jak w temacie potrzebuje mechanika znającego się na skrzyniach z półbiegami i rewersem - proszęo kontakt tel. 668 352 620

wielkopolska 40 km na południe od poznania

-nie reaguje na rewers ani na półbiegi, jeździ tylko na drugim półbiegu do przodu, mechaniczne biegi sprawne, regenerowałem pompe - nic nie pomogło (słyszałem że regeneracja nie daje wymaganego efektu i że trzeba nową zamontowć) jeśli ma ktoś wiedzę na ten temat to proszę o pomoc

Edytowano przez robertszejk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

co ci w nim poszło ja jestem z Siedlec mazowieckie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy tez potrzebuję namiary na mechanika który ma pojecie o skrzyniach i połbiegach w 120,54. Ja jestem z okolic Torunia.. Po krótce mam problem ze sprzęgłem (biegi nie chcą wchodzić) i stanio coś się nawalił rewers. Nie wrzuca półbiegów i nie przełącza do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

A było to samemu rozbierać bez pojęcia??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Czasami trzeba cos porobić samemu. W mojej okolicy nie ma mechanika , który miałby wieksze pojęcie o tym niż ja. Widze że kolega ZDUN zajmuję się naprawą? Może całkiem przypadkiem przejerzdzasz przez kuj-pom. i podjął byś się naprawy?

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

a czy to rozkręcenie i zkręcenie tego bloku z elektrozaworami było powodem pogorszenia się jeszcze funkcjonowania przekładni sprzęgła etc., widocznie jest jakiś knyf który zwykły zjadacz chleba" jak my, a nie ktoś co już to robił , jest w stanie przeoczyć


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Pogorszyło się jeszcze ale dziś podejmę jeszcze walkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

no raczej przy okazji to nie ma szans bo jak jadę nawet gdzieś w tamte strony to i tak się schodzi długo wiec to tylko na konkretny wyjazd umówiony typowo do ciebie albo dowóz do warsztatu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj