Zaloguj się, aby obserwować  
power2347el

Wyjścia hydrauliczne fendt 311 turbomatic, jak dołożyć??

Polecane posty

power2347el    1

Witam wszystkich,

Mam problem, kupiłem fendta 311 z 98 roku, i ma on tylko 3 wyjścia hydrauliczne (jedna para tak jak do siłownika hydraulicznego dwustronnego działania, i jeszcze jedno wyjście do siłownika jednostronnego działania- kipujesz przyczepe i gałke w drugą strone i opada pod własnym ciężarem.

POTRZEBYJE wsómie trzy aktywne pary (prasa, siewnik) mają po trzy sekcje siłowników dwustronnego działania.

Myślałem na zastosowaniu zwykłego rozdzielacza takiego jak są na allegro???.

Ale może można podpiąć się pod wejścia sprzodu do tura co są i jakiś rozdzielacz?? a czy tam jest cały czas ciśnienie??

może można kupić rozdzielacz orginalny i się gdzieś wpiąć i mieś drugą gałke z tyłu?? może ma ktoś na zbyciu??

Jeśli ktoś przerabiał podobny temat prosze o wskazówki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Te wyjścia z przodu to te same co i z tyłu i są obslugowane tym samym i te z przodu mają pierwszeństwo nad tymi z tyłu :) Najlepszy jest oryginalny drugi rozdzielacz i druga wajcha ale to cieżki temat do zobienia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    1

Czyli potrzebujesz do prasy 3 pary złączy? Co to za prasa... O ile dobrze kojarzę to żeby zwiększyć ilość wyjść musiałbyś wymienić cały rozdzielacz, a nie tylko dołożyć dodatkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
power2347el    1

prasa new holand br 7060 albo siewnik do kukurydzy (rozkładanie, znaczniki,zasyp-żmijka)

i co dalej z tymi złączami prosze o propozycje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    1

Są chyba dostępne takie rozdzielacze dzięki którym możesz z jednej sekcji przekierowywać ciśnienie na dwie sekcje. Znajomy coś takiego stosował jak ciągnął prasę jeszcze c-360, w jednej pozycji podnosił i opuszczał podbieracz a w drugiej otwierał i zamykał komorę. A jeśli chcesz powiększyć ilość złączy to wydaje mi się że bez wymiany całego rozdzielacza się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    1

No najprostszy i najtańszy... Bo zmiana rozdzielaczy to pewnie trochę gotówki pochłonie chyba że ten dasz na wymianę, sam nie wiem musisz się popytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123kom    1

To ja może odświeże temat. Otóż kupiłem niedawno fendta 512 c bez tura i chce go właśnie do niego założyć. Wyjścia do hydrauliki do tura są z boku, słyszałem też że turem steruje się dźwignią z boku od wyjść z tyłu. I tu moje pytanie czy jeżeli mamy podłączonego tura to nie możemy używać wyjść z tyłu? Na jakiej zasadzie to działa, to jakoś się przełącza? Proszę o pomoc mowa tu o ładowaczu oryginalnym.

Edit: JAk używać 3 sekcji i czy pasuje jakaś rama od innego tura?

Edytowano przez 123kom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

@123kom

3 sekcji uzywasz za pomoca elektrozaworu :P bylem w kilku FENDTach i mialy one zalozona glowke od joysticka po to aby wygladalo to estetycznie i aby miec wlasnie zasilanie do elektro

Co do ramy to STOLL pasuje tylko ze trzeba miec redukcje na oryginalna rame co malo kto ma :/ My mamy wlasnie STOLLa zakladac ktory wlasnie ta redukcje ma :D / padl mi alt :( dlatego bledy w pisaniu :?

Edytowano przez MrJCBx7m

Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123kom    1

A jeżeli będę miał tura i np podłączony pług obrotowy to jak to się rozdziela żeby obróciło mi np pług a nie podniosło tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj