Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nie zgłoszenie ziemi w KRUS

16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share rolnik243

rolnik243

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 01 marzec 2012 - 11:51

Nie zgłoszenie ziemi w KRUS Jestem rolnikiem prowadzącym gospodarstwo w województwie mazowieckim. Około 20 lat temu zostało mi i mojej żonie przepisane gospodarstwo przez moich teściów (około 7 ha). Gospodarstwo znajduje się w województwie łódzkim. Informacja o ta nie została podana do mojego macierzystego KRUSu w woj. mazowieckim. Tak więc od około 20 lat w KRUSie podana jest liczba hektarów tylko gospodarstwa znajdującego sie w woj. mazowieckim. Podatek od gruntu z tego 7 hektarowego gospodarstwa płacony jest normalnie, natomiast chodzi o sytuację z KRUSem jak tę sprawę wyjaśnić i zgłosić w KRUSie? Jakie konsekwencje mogą mi grozić w związku z nie podaniem rzeczywistej, łącznej wielkości gospodarstwa, przez tak długi czas?

Edytowany przez rolnik243, 01 marzec 2012 - 11:52.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Nie zgłoszenie ziemi w KRUS Dzisiaj, 05:27
  •  

#2 Share hubertuss

hubertuss

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 01 marzec 2012 - 11:59

Nie zgłoszenie ziemi w KRUS Pytanie czy te dodatkowe ha mogło by coś zmienić w twojej sytuacji jeśli chodzi np o wysokość składek. Jeśłi nie zgłoszenie tego faktu nie powodowało jakichs strat finansowych dla krus to chyba nic wielkiego stać się nie powino. No i zawsze lepiej samemu zgłosić niż jak oni to wykryją.

#3 Share marekfarmer

marekfarmer

Marekfarmer

• Members
  • PipPipPip
  • 1006 postów
  • Zainteresowania:Bydło mięsne

Napisany 01 marzec 2012 - 12:21

Nie zgłoszenie ziemi w KRUS Pytanie czy uprawiasz te 7ha czy nie jeśli nie bo musi za to składkę płacić dzierżawca użytkownik gruntu. Najlpeij zapytaj w KRUS tam ci powiedzą co i jak.

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl