Polmot8014h

Class mercator 50 jak ustawić odległość bębna od klepiska oraz co może być powodem wyskakiwania 3 biegu

Polecane posty

Polmot8014h    0

Jest problem bo nie mogę regulować szczeliny między bębnem a klepiskiem dźwigni obok siedzenia nie mogę w żaden sposób przestawić a do tego wyskakuje 3 bieg jeśli ktoś wie co może być przyczyną i jak to poprawić to proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

A my wróżkami jesteśmy i wiemy na odległość co ci tą dźwignię trzyma. schyl sie i popatrz rozbierz co trzeba i napraw Co do biegów to tematów o wyskakujących biegach jest dużo wystarczypoczytac tam nic innego nie ma skrzynia jak każda inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polmot8014h    0

Bardzo pomocny post .... Aż żal ściska wiesz co (||). Jeśli wszystkie naprawy zaczynał bym od bezmyślnego rozbierania to miał bym naprawdę wiele dłubania. Nie wiem czy mieści Ci się to w głowie ale bardzo często wystarczy poprawić coś maleńkiego a efekt jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie dla ustawienia dźwigni na max podniesione klepisko 7 mm na drugim progu klepiska a 5mm na ostatnim kumplowi tak ustawiałem i ok zadowolony a już go korciło cepy wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polmot8014h    0

U mnie problem jest nieco inny cepy i klepisko są idealne ale zbyt mocno złożone i przez to suche ziarno strasznie rozcina, jest bardzo wiele połówek a ta dźwignią od regulacji nie chce się przestawić tak jak by coś się zablokowało. Po wstępnym przeglądzie stwierdziłem że nigdzie nie jest zardzewiałe a mimo to klepisko się nie przestawia i nie wiem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o skrzynie to np w moim consulu zbieraja sie zanieczyszczenia "plewy" na skrzyni w takim zaglebieniu kolo wodzikow sterujacych, to powuduje ze biegi wchodzi ale pod obciazeniem wyskakuje sprawdz i oczysc to, skrzynia jest ta sama wiec jest durza sansa na poprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

Otwórz pokrywę gdzie masz klepisko i bęben młócący . włóż rękę tam i zobacz czy nie ma kamieni może jakiś wpadł i ci blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ziel
      Witam,
      mam problem ze sciągnięciem połówki koła od młocarni, ślimak sciągnięty, klin też tylko koło ani drgnie. Było podgrzewane sciągaczem naciągane i bite młotem, ani drgnie..
      jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie?

    • Przez DarekGrzebyk
      Witam co może być przyczyną że zapycha się ciągle podajnik klosowy . Był wymieniany pasek od podsiewacza i to tej wymianie wydaje mi się że trochę za dużo zboza idzie na powrót przez co ten lancuch jak by się nie wyrabiał.  
    • Przez patataj_
      tak jak w temacie potrzebuje podstawowe dane regulacyjne tj. momenty dokręcania wału, kąt wtrysku (pompa rotacyjna cav) luzy zaworowe a najlepiej instrukcje obsługi i katalog części. Pozdrawiam i życzę udanych żniw.
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




    • Przez Ziel
      Witam,
       
      Czy ktoś z was mógłby mi pomóc i przesłać parę wymiarów?
      Najlepiej jakby ktoś zmierzył wysokość zawieszenia nad ziemią przedniej osi ( na środku ) i z tyłu np sit.
      Wydaje mi sie że mam złe opony i sita za mocno są w poziomie co skutkuje gubieniem ziarna. 
      Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj