Zaloguj się, aby obserwować  
bonek1111

Gałka zmiany biegów Forterra

Polecane posty

bonek1111    20

Witam wszytkich posiadaczy forterr mam forterre 115 i mam pękniętą obudowe lewarka od biegów jest to ta starsza forterra co ma półbiegi pod spodem . I mam pytanie czy ktos wyminiał te starą gałke na nową tą z przyciskami na boku? czy ona pasauje? czy musi byc taka jak orginalna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz627    0

Mi też na jesieni pękła z Forterce 115 ale że jeszcze na gwarancji ją mam to w serwisie wymienili za free, ale sprawdzałem czy podejdzie ta nowa (bo nawet dopłacić chciałem) ale ta z czerwonymi przyciskami z boku ma większą dziure więc założyliśmy stary typ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz20    0

CO jest z tymi dźwigniami? Mi też ostatnio ułamała się to patrzyłem nowa kosztuje około 300 zł. o0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hog    0

witam

mam pytanko czy ta nowa gałka zmiany biegów (ta z bocznymi przyciskami) pasuje żby ją podłączyć pod kable i czy na rurke normalnie wchodzi ?

prosze o dokładną odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterr9    1

witam

mam pytanko czy ta nowa gałka zmiany biegów (ta z bocznymi przyciskami) pasuje żby ją podłączyć pod kable i czy na rurke normalnie wchodzi ?

prosze o dokładną odpowiedz

ponawiam pytanie czy ktoś zakładał gałke nowego typu z bocznymi przyciskami w zamian za starą?

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez piterr9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi24    0

Jak zmieniasz bieg to trzymasz rękę na dźwigni czy obejmujesz ją pionowo pod guzikami?

jak powinno się trzymać ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6898

Jak komu wygodniej ta będzie obejmował ale trzymając za główkę (górną część dźwigni) można ją ułamać. Najbezpieczniej jest obejmować z boku, tak jakby to była sama rurka.

 

Wydaje mi się że nowa ma taki same wymiary jak stara, bo raczej nie zmieniano całej dźwigni, tylko samą gałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hog    0

witam tą gałke można czymś zastąpić jakimś zamiennikem. Macie jakieś pomysły ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj