pos

mam problem z pompką paliwa (ręczną) zetor 7211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pos    0

mam problem z pompką ręczną od paliwa :( nie było takiego tematu o tym :(

Po 1. czy wy też tak macie w zetorach że żeby go rano zapalić gdy nie był długo odpalany to musice go pod pompować ? :mellow:

Po2. ciekło mi paliwo z śruby od pompki ręcznej i odkręciłem odstojnik od pompki i dokręciłem wszystkie śruby to znaczy od pompki ręcznej od odstojnika od dopływu i itp. i teraz jest problem bo pompka ręczna nie ciągnie paliwa tylko wydaje takie dziwne odgłosy jak by gdzieś powietrze zaciągała lub coś innego nie wiem co zrobić z tym a ciągnik jest mi potrzebny na poniedziałek pilne plis POMOCY

Edytowano przez pos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Co do 1.

Też tak miałem, po szykowaniu pompy jak mi sie zacieła sekcja , założył w pompię nową sprężynkę do jakiejś śrubki i od wtedy nie trzeba pompować. : -)

A do 2 to nie wiem, ale może Ci się poprostu zapowietrzył i trzeba go odpowietrzyć. : -)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david697    0

Mam też zetora. Zetory tak mają że trzeba je pod pompować ponieważ zbiornik znajduje się u dołu i nie może zassać paliwa. Ja mam taką pompkę zasilającą i nic z niej nie cieknie oraz nie trzeba odkręcać jest szybsza i łatwiejsza w obsłudze mam już ponad 10 lat i nic jeszcze nie kapało. Polecam

http://allegro.pl/pompka-zasilajaca-zetor-agtech-granit-fv-gw-nowa-i2100489407.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pos    0

Co do 1.

Też tak miałem, po szykowaniu pompy jak mi sie zacieła sekcja , założył w pompię nową sprężynkę do jakiejś śrubki i od wtedy nie trzeba pompować. : -)

A do 2 to nie wiem, ale może Ci się poprostu zapowietrzył i trzeba go odpowietrzyć. : -)

no ale bizon ma niżej i nie trzeba pompować ? to znaczy w niektórych bo u mnie trzeba :( bo inaczej trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem :( gdzieś czytałem że jak ktoś wymienił wężyki i podkładki to zadziałało to znaczy wężyki na wtryskach i ten co idzie z ostatniego wtrysku do pompy paliwowej i to niby działa a u mnie ten jest właśnie popękany tylko żeby go wymienić to trzeba odkręcić kolektor wydechowy, rurki paliwowe żeby się doniego dostać :( :( i tak nie wiem czy by się dosięgło do niego :(

 

 

a co do pompki to już prawie jest ok bo już ciągnie tylko akumulator padł :( gadałem z ojcem bo nie ma go w domu :( i mówi mi że ma albo długo pompować albo odłączyć wężyk zasilający wlać paliwo do butelki i podłączyć ją z pompką i jak pompka pociągnie to założyć wężyk od zbiornika i będzie ok i jest pompka ciągnie :D

 

 

tylko teraz nie wiem gdzie się na pompie wtryskowej odpowietrza bo w c360 to jest w przodzie a tu nie wiem gdzie jest bo szukałem i nie znalazłem

:(

:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pos    0

Co do 1 to zakładasz na wężu zaworek zwrotny ja tak mam od kilku lat i może stać tydzień wsiadam pyk i chodzi.

http://moto.allegro....2150760719.html

 

 

no ale też mówią że trzeba wężyki powymieniać na wtryskach, wężyk od zbiornika do pompki żeby go dać dłuższego lub zrobić pętle a tu o tym temat http://www.agrofoto.pl/forum/topic/503-zetor-52117211-pompowanie-rano/page__hl__7211%20pompa%20paliwowa__st__40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

po raz ktorys powtarzam WSZYSTKO JUZ BYLO i to kilkanascie razy-juz mi sie nudzi co chwile powtarzanie tego samego, ja wsiadam zapalam i juz zapomnialem o pompowaniu. wystarczy poskrecac wszystko dokladnie, wyczyscic korek baku[to JEDYNA rzecz jakiej sie dowiedzialem na tym forum przez 6 lat :D :D :D :D ] kupic nowy zawor zwrotny pompy paliwowej i problem zniknie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Przyczyną schodzenia paliwa bo baku jest nieszczelność układu paliwowego, wszystkie wężyki(od baku ,przelew wtryskiwaczy,do filtrów) muszą być szczelne,nowe podkładki miedziane zakładamy za każdym odkręcaniem śrubek. Do tego nie zaszkodzi wymienić zaworka zwrotnego z tyłu pompy wtryskowej.Korek też musi być dobry.

Następna przyczyna to dwa zaworki w pompce zasilającej są ( takie płytki z jakiegoś twardego tworzywa) już chropowate i nieszczelne,do tego sprężynki już dobrze ich nie dociskają i stąd ucieka paliwo spowrotem do baku.

Dla niedowiarków napiszę ,że idzie to zregenerować rozbierając umiejętnie te zaworki i wyrównać i te płytki i ich gniazda odpowiednim drobnym papierze ściernym wodnym.Do tego sprężynki dałem od starej pompki od c 360 trochę dłuższe uciąłem i dociskają lepiej.Ja robiłem tak u siebie bo też mi się tak działo teraz może stać i miesiąc i pod chodze i bez pompowania pali od razu.Pompka działała dobrze więc po co wymieniać na jakąś badziewną która nie wytrzymie tego co oryginał.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek11441    133

Ja w moim mam zamontowany zbiorniczek wyrównawczy przez co paliwo nie zchodzi do zbiornika na dole tylko jest wciąż w tym zbiorniczku i nie musze pompować . Tak jak kolega wyżej pisał wszystko musi być szczelne.


Zetor zawsze i wszędzie NAJLEPSZY będzie !!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj