choina03

JD 6520 problem z zapalaniem Common Rail

Polecane posty

choina03    0

witam. mam John Deere 6520 z 2003 r. ciągnik jest w systemie Common Rail i ma problemy z zapalaniem. wogóle żeby go zapalić to trzeba plaka pod filtr psiuknąć. jak już pochodzi to zapala. jaka może być tego przyczyna? filtry paliwa były wymieniane 100 mth temu wiec je można wykluczyć. bardzo proszę o pomoc i o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Sprawdź czy świece grzeją,jesli świece są ok to bierz się za sprawdzenie wtryskiwaczy,jak są dobre to sprawdź pompę,przede wszystkim sprawdź czy paliwo nie jest skrystalizowne w ujemnej temperaturze.Moim zdaniem będa to wtryski są to mega precyzyjne urządzenia pracujące na bardzo wysokich ciśnieniach i niewielka ilość kiepskiego paliwa może spowodować szybkie ich wypracowanie.Mam auto z silnikiem zasilanym w układzie CR i sporo z nim przeszedłem.Najgorsze jest to że naprawy niestety nie są tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

wtryski chyba są ok bo jak by to była ich wina to stracił by trochę mocy... tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Niektóre elementy zużywają się powoli przyzwyczajając właściciela. Np: amortyzatory coraz gorzej trzymają i czasem dopiero na stacji diagnostyki okazuje się jak są bardzo złe, lub jak przesiądziemy się do innego samochodu który nie rzuca.

Więc moc może być mniejsza bo nie pamiętasz jaka była dużo wcześniej, a ona powoli malała.

Może to być właśnie objaw siadających wtryskiwaczy.

Odkręć powroty od wtrysków i zobacz ile paliwa nimi wraca, siadające wtryski maja duży zrzut paliwa na niskie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Nie chce zapalać tylko przy ujemnych temperaturach, czy też i przy dodatnich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

A pompka zasilająca ta przy baku jest w porządku ? .One najczęściej siadają przy kiepskim paliwie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

jesli chodzi o ta elektryczna to wymieniana przy ostatnim przegladzie... bo pan z serwisu john deere zwalil cala wine na nia i wymienilismy i on odpalil na plaku, wziol pieniadze i odjechal... a problem zostal... "majster'' byl z Żabina Karniewskiego z firmy rol-brat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem czy zaworek coś pomoże bo jak jest elektryczna pompka palia to ona w ciągu sekund po przekręceniu kluczyka uzupełni niedobór paliwa w układzie.

Ja bym niestety obstawiał układ wysokiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

u mnie jak się zapowietrzał to sama pompka nie pomagała do odpowietrzenia, trzeba było poluzować najwyższy przewód na pompie wtryskowej i zakręcić rozrusznikiem


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

usterka naprawiona. jednak mieliscie racje wysiadl wtryskiwacz cena naprawy 2100 zl + robocizna

 

 

dzieki wszystkim za pomoc:)

Edytowano przez choina03

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj