kubantool

Gospodarstwo Rolne od zera

Polecane posty

kubantool    0

Witam was mam wzamysle wybudowac chlewnie na 100-150 tuczników jestem młodym rolnikiem chce wziac john deera w leasing pola mam 1 ha ale mam do wziecia w dzierżawe 20-30 ha ile by mnie kosztowała budowa chlewni ? dzieki Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnybravo    1

jak masz 1 ha ziemii ta ja sprzedaj (najlepiej na dzialki) w zaleznosci gdzie jest polozona i idz do "normalnej pracy" a na pewno nie pozalujesz wyboru, ewnetualnie mozesz rozpoczac jakas wlasnadzialalnosc (dofinansowanie z urzedu pracy) a z rolnictwem to daj sobie spokoj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubantool    0
Kolejny bajkopisaz ;[

Kolego niewiem jak ty ale z rolnictwem jestem zwiazany od małego wiec niewiem co ty wogule prubujesz mi wytłumaczyc ale ok rozumiem cie i twoje poglady :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik1634    1

no naprawdę związany jesteś z rolnictwem mając 15 lat na pewno nie brakuje ci wyobraźni ale pomarzyć zawsze można i założyć niepotrzebny temat tym bardziej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubantool    0

no tak majac 15 lat wujek ma gospodarstwo na ponad 2500tys tuczników

 

sory za pomyłke jestem tu nowy wiec tak mam zamiar w przyszłosci postawic chlewnie na 150-200 swinek ile by mnie to kosztowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mathieu92    122

To najpierw zarób czymś w co nie trzeba włożyć dużo kasy. A budowa chlewni to ogromna inwestycja!


Sympatyczny facet z okolic Lublina który za wszelką cenę postanowił prowadzić gospodarstwo rolne i je rozwijać pomimo przeciwności losu oraz skromnego dobytku który odziedziczył :)

 

Zapraszam do mojej galerii którą ostatnio niestety zaniedbałem przez nawał pracy w gospodarstwie oraz poza nim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu