nowy1989

Wymiana uszczelki pod głowicą C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

silnik był robiony rok temu i dana nowa głowica więc albo zostaje dodanie podkładek lub szlif bloku naraźe dzięki za pomoc będę pytać się mechaników co im się chce robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escha    13

Bez szlifowania bloku. Ja zawsze pod tuleje podkładam po dwie podkładki miedziane. Można również z cienkiej blachy wyciąć kółko, taką podkładkę na tuleję,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Frezowaniem zdecydowanie łatwiej utrzymać tolerancję kształtu a chropowatość powierzchni jest w zupełności wystarczająca ( i tak idzie uszczelka ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Odwrotnie kolego, frezowanie ma to do siebie (podobnie z wytyczaniem) że element skrawający przy dużej twardości materiału skrawającego potrafi odpychać go od siebie co powoduje dość duże różnice w wymiarach. Problemem jest również głowica w której dochodzi do różnej wartości ścierania się płytek. Przy frezowaniu głowić z wstawianymi gniazdami zaworowymi o bardzo dużej twardości frez zaczyna ciągnąć je po całej głowicy co jest często widoczne na płaszczyźnie jako długie półkoliste pasy innej barwy. Niestety często po takim frezowaniu trzeba robić poprawkę na szlifierce. Jeśli mówimy o dużej dokładności wymiarowej i kształtowej to tylko szlifowanie co z resztą jest powtarzane w każdej książce na temat obróbki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bez szlifowania bloku. Ja zawsze pod tuleje podkładam po dwie podkładki miedziane. Można również z cienkiej blachy wyciąć kółko, taką podkładkę na tuleję,

Jakiej grubości mają być te podkładki? I dlaczego dwie, a nie jedna albo trzy? I czym mierzysz kołnierz tulei i otwór w bloku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj