franek412

JD 5620

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro    166

Czasami i ksiądz potrafi pacierz pokpić-sprawdź kto był konstruktorem MESSERSCHMITTÓW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mesershmit    0
Czasami i ksiądz potrafi pacierz pokpić-sprawdź kto był konstruktorem MESSERSCHMITTÓW

Jeszcze raz ci pisze że nie jestem Niemcem i po polsku pisze tę nazwę. A może pochwalisz się głębszą znajomością tego samolotu niz nazwisko jego konstruktora skoro jesteś taki do przodu. Nie czepiaj się mojej nazwy bo swojej nie masz lepszej

 

 

MOD: Skończcie już ten OT, bo zaraz ostrzeżenia się posypią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak najbardziej mogę się pochwalić głebszą znajomością tematu-i to nawet bez odwoływania się do Pana Googla :D-a nazwy własne piszemy (obojętnie czy jesteś Niemcem czy nie :)) tak jak Bozia przykazała-tzn.nie piszemy Fent bo tak jest bardziej po polskiemu ;)-tylko Fendt,nie piszemy Janek Jeleń tylko John Deere no to i Messerschmitt piszemy tak jak piszemy...

A do przodu z natury jestem :)

Ok przeczytałem ostrzeżenie moda i poszedłem do piwnicy posypać głowę popiołem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Kolego masershmit , jak to mówią , nie bądź taki do przodu bo ci z tyłu zabraknie a to jest regłka : meserszmit || messerschmitt naz. w. Messerschmitt, konstruktor niem., 1898?1978) wojsk., hist. typ niem. samolotu myśliwskiego używanego w czasie II wojny światowej

 

Nie będe ci pisał o jego osiągach itp. bo modeli masserschmita jest dużo , jak chcesz coś więcej wiedzieć , to mów , bo nie tylko ty znasz się troche na lotnictwie , bo lotnictwo to moja pasja , oczewiście nie znam na pamięć jego osiągów , ale to nie jest ważne , i nie rómy OT .;)

ED : sory , ale jak pisałem , to tego na czerwono nie było , i sory za OT :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem posiadaczem 2 JD i co roku pracują na 220ha i sprawują się doskonale. Mam już je 3 lata i nie sprawiły mi do tej pory żadnego kłopotu posiadałem także JD z 1993 r kupiłem go nowego i przez te 15 lat występowały niewielkie usterki pracował na powierzchni 70ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10
nie ucz księdza pacierza jestem w związku lotniczym i wiem jak to się pisze

I nie jestem Niemcem i orginalne niemieckie nazwy mnie nie obowiązują.

 

To gratuluje pamięci a biegi wiesz jak wchodzą czy tez zapomniałeś, takie rzeczy to się wie

sory zapomniałem edycji

 

 

załosne masz te teksty obys ty był taki nie omylny i zawsze wszystko pamietał ;)


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Możecie skończyć pisać nie na temat? :angry: Czy jest z błędem czy nie to jego nazwa i niech tak zostanie jak bardzo chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

ile trzeba dać za JD 5620 w podstawowej wersji netto?


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

a to ejszcze są w sprzedaży te 5620? a co z ta serią R czy jakos tak czym się różni od poprzedniak i jak z cenami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

W Agromaszy w Ostrowi maz jeszcze jeden janek z prasą tez JD ale nie wiem czy to 5620 czy 5720 bo sie nie przygladałem ale chyba wersja basic bo nie ma dodatkowych nadkoli


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

5620 sa w sprzedaży ale ostatnie modele te co ma diler na placu a seria R może będzie w sprzedaży na wiosnę a może i nie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    54

seria 5000R jest już dostępna, w Jelonku stoi kilka tych modeli, więc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

tak ale podobno są dostępne narazie tylko wersje Premium a inne majo być później :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skorpion    2
W Agromaszy w Ostrowi maz jeszcze jeden janek z prasą tez JD ale nie wiem czy to 5620 czy 5720 bo sie nie przygladałem ale chyba wersja basic bo nie ma dodatkowych nadkoli

 

 

ten z agromaszu w Ostrowi maz juz chyba sprzedany. ja u nich kupowałem pół roku temu. 5620 Basic przerobiony na Adwansed wyszedł mnie całkiem całkiem bo z klimą i tuz na błaotniku, hakami, i kilka pierduł jeszcze wyszedł mnie 5 tyś netto wiecej niż w wersji promocyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skorpion    2

dokładnie 114.603 netto czyli jakieś 138.000 brutto. miał dodane wyposarzenie - klima, błotniki dodatkowe na koła, tuz na błotniku, fotel dla pasarzera, i jakieś pierdoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

@Skorpion jak byś mógł to wstaw jakieś fotki :)

 

A wogóle z kąt jestes?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skorpion    2

jestem spod Ostowi Maz. fotek nie mam jeszcze zrobionych ale jak coś będę miał to wrzuce.

 

ten u mnie jest 5620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Witam

Jakie masz na nim oświetlenie - ile halogenów, kogut, jaka skrzynia, wycieraczkę z tyłu masz?, instalacja roadiowa/radio ? jakie ogumienie ? Jak za piątkę to chyba nie tak źle wyposażony....

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skorpion    2

halogeny to standard dwa dachowe przud i jeden tył, z możliwością dokręcenia drugiego. skrzynia pawerquad 16/16. rewers pod obciążeniem a opony to przud 340/85/r24 tył 420/85/r34 ale pewny nie jestem tych rozmiarów. halogenów by mogło być więcej ale i tak jest ok. radio mam, kogut to standard już chyba dziś w zachodnich, wycieraczki na tylną szybę nie mam dopłata była jakaś ale z tego co zauważyłem to nie taka pilna jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danny12334    0

mam pytanko do posiadaczy JD ile czasu trzymało sie wcisniety kluczyk w stacyjce (grzanie)?

dziesięć sekund i odpalaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

jakie obroty dla jd 5620 są najekonomiczniejsze i czy mniej spali w większej maszynie(pod większym obciążeniem) czy w mniejszej pod mniejszym(ogólnie na ha)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skorpion    2

w tym roku minęło 3 latka jelonka 5620 w gospodarstwie.

wszystko działa. dorzucony ma ładowacz JD 583. i rewelacja. nie trzeba obiążników z przodu.

jeśli chodzi o spalanie to 5, 6 l na godz w transporcie i w pracach z ładowaczem, natomiast w pługach czy agregacie pożniwnym spalanie idzie razy 2.

Obroty ekonomiczne to od 1400 do 1850 powyżej to ssanie w zbiorniku powstaje.

Edytowano przez Skorpion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj