Majjdann

Zetor 5211 ogrzewanie pali sie bezpiecznik.

Polecane posty

Majjdann    95

Cześć mam taki problem z ogrzewaniem że jeden wiatrak dmucha wolniej drugi szybciej ale to jest pestka pojawił sie inny problem włącze nadmuch dmucha normalnie przez jakieś 15 do 20 minut i potem koniec pali sie bezpiecznik. Sprawdzałem kable nic nie robi zwarcia sprawdzałem też to ten co wolniej dmucha ma troche mniej prądu a ten co szybciej to więcej . Niewiem co może być co byście poradzili włożyć większy bezpiecznik bo teraz mam 15A. Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

u mnie tez tak bylo i chyba sie spalil silnik jak zalozylem mocniejszy bezpiecznik,teraz chodzi tyko jeden.moze byc cos z przekaznikami.

Edytowano przez tedizetor56

Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

u mnie tez tak bylo i chyba sie spalil silnik jak zalozylem mocniejszy bezpiecznik,teraz chodzi tyko jeden.

 

To co radzisz zrobić w regulatorze napięcia coś zmienić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przydało by się jakiś mocniejszy mocniejszy to się kabelki albo silnik zadymi i pokarze w czym jest problem;) Żarty żartami ale możliwe że oporniki się kończą, jeden z silników umiera naturalną śmiercią i przydało by się wymienić na nowy. Zmierz prąd jaki płynie na linii jednego i drugiego silnika i jak masz trochę czasu i chęci to możesz np rozebrać taki silniczek i go np przesmarować no chyba że ułożyskowanie jest już wypracowane. Problem może być też w przełączniku ewentualnie kable które sprawdzałeś są uszkodzone w miejscu którego nie widać na pierwszy rzut oka.Schemat w dłoń i po kabelkach dojdziesz. Chociaż stawiał bym na silniczek... jak by co to zapraszam na gg

41526207

Edytowano przez 6441Marcin6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

6441Marcin6441 wiatrak jest ok bo go podpiołem kalbem z tego co szybko dmucha i dmuchały dwa szybko to jest ok ino ma mniej prądu i przy włączniku mam zielony od zasilania podwójny i czerwony podwójny i niemam regulacji szybkie i wolne obroty bo niewiem jaki dokładnie powinien być 3 kabel jak ty masz zetora to zrób foto jak ty masz przy włączniku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

podpiąłeś go przez bezpiecznik, szedł na krótko dobre poł godziny, i bezpiecznik się nie spalił?

 

jeśli instalacja przepatrzona, obstawiam zacierający się silnik wentylatora, jeśli pali bezpiecznik najczęściej na największym biegu nawiewiu jestem tego pewny prawie na 100%

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

podpiąłeś go przez bezpiecznik, szedł na krótko dobre poł godziny, i bezpiecznik się nie spalił?

 

jeśli instalacja przepatrzona, obstawiam zacierający się silnik wentylatora, jeśli pali bezpiecznik najczęściej na największym biegu nawiewiu jestem tego pewny prawie na 100%

 

A jak go odłącze to ten jeden będzie dobrze chodził i sie nie będzie palił bezpiecznik ?

U mnie nic nie piszczy ale roździele kabelki i podepne ten co szybko dmucha żeby miał wolne i szybkie obroty i zobacze.

Edytowano przez Majjdann

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

juz kilka razy ten problem byl omawiany- wiec poszukaj, pare stron przejrzysz i znajdziesz rozwiazanie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

jeszcze pare razy zacytujesz poprzedni post i bedziesz mial duzo czasu na poszukanie-dobrze ze tu mod rzadko zaglada -bo szybko mialbys wolne od af. mnie sie nie chce szukac bo swoje wentylatory naprawilem ze 2 lata temu-kazdej zimy jest pare tematow o ogrzewaniu wiec poszukaj po datach :D , pewnie ze stycznikami masz problem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

A przestawiłeś na ciepły nadmuch ?

Edytowano przez Majjdann

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj