Polecane posty

Massey5455    1

witam co może być przyczyna stukotu w skrzyni biegów podczas pracy podnosnikiem z cieżkimi maszynami? czy jest to jakis zawór przeciązeniowy? co trzeba zrobic aby to wyeliminować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

ten typ tak ma, jak wszystko działa dobrze to niech sobie stuka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey5455    1

tylko że umnie jest tak jak podniose np opryskiwacz pilmeta 815(800l ) to przy uniesionym stuka zawór i czepie opryskiwaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15255

To masz za bardzo wajchę do przodu, i schodzi z położenia transport i temu wali. Cofnij trochę ogranicznik i powinno ustać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey5455    1

To masz za bardzo wajchę do przodu, i schodzi z położenia transport i temu wali. Cofnij trochę ogranicznik i powinno ustać.

nawet jak podniose na połowe wysokości to te objawy nie ustają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15255

U mnie w 3512 też stuka ale lekko, jak dzwignia na tranport i wom włączony, ale na połowie to cisza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

ten typ tak ma, jak wszystko działa dobrze to niech sobie stuka :P

A co gdy stuka naprawdę mocno?

I nie piszcie żeby "cofnąć dzwignie", bo u mnie jak jest nawet w połowie wysokości to też stuka, szczególnie jak się wszystko rozgrzeje.

Ale stuka też jak np. włączę wom z zaczepionym opryskiwaczem (np. gdy mieszam ciecz), choć opryskiwacz stoi na podeście i pompa nie jest obciążona.

Po dłuższym osłuchiwaniu stwierdziłem że to stukanie dochodzi z okolic skrzyni a nie pompy.

Dodam że pompa była w naprawie i jest sprawna, wymieniony zawór, podnosi i opuszcza normalnie, tylko to cholerne walenie.

I co wy na to, a może to stuka napęd pompy i womu w skrzyni,możliwe jest coś takiego?,choć nie bardzo wiem jak to jest skonstruowane bo jeszcze tego nie rozbierałem.

Przydało by się coś z tym zrobić bo to naprawdę mocno wali i w końcu coś je....ie, tylko nie wiem za co się zabrać.

Edytowano przez Kyristo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

Jeszcze do tego się nie dobierałem bo u mnie lekko stuka przy dużym obciążeniu tuz-u (niezależnie od działania WOM). Mam zrobioną przeróbkę że działa mi hydraulika z podnośnikiem jednocześnie(dźwignia od podnośnika jest wtedy ustawiona na stały wydatek), zaobserwowałem że jeżeli steruję podnośnikiem z zewnętrznego rozdzielacza nic nie stuka nawet przy dużo większych obciążeniach, a jeśli normalnie to stuka. Myślę że wina leży w sterowaniu podnośnika oraz ma to związek z jego opadaniem. Jak szybko po zgaszeniu ciągnika podnośnik ci opada pod ciężarem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey5455    1

Jeszcze do tego się nie dobierałem bo u mnie lekko stuka przy dużym obciążeniu tuz-u (niezależnie od działania WOM). Mam zrobioną przeróbkę że działa mi hydraulika z podnośnikiem jednocześnie(dźwignia od podnośnika jest wtedy ustawiona na stały wydatek), zaobserwowałem że jeżeli steruję podnośnikiem z zewnętrznego rozdzielacza nic nie stuka nawet przy dużo większych obciążeniach, a jeśli normalnie to stuka. Myślę że wina leży w sterowaniu podnośnika oraz ma to związek z jego opadaniem. Jak szybko po zgaszeniu ciągnika podnośnik ci opada pod ciężarem?

u mnie po zgaszeniu silnika podnośnik raczej bardzo pomału puszcza. bo słyszałem że u niektórych to po zgaszeniu odrazu leci na dół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

No u mnie po zgaszeniu to nawet szybko opada szczególnie jak jest rozgrzany. Pierścienie na tłoku wymieniałem parę lat temu ale nie zrobiło to dużej różnicy, nie zauważyłem też dużych ryś na tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Bo to wina leży po zaworze rozdzielczym co jest pod siedzeniem ;)

Sam to przerabiałem- jak był walnięty zawór to nawet nie szło pługa obrócić tak leciał na dół. Wymiana zaworu i jak ręką odjął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Margoy    0

Zrób tak jak mówi kolega Rolnik 1973 wajcha do tyłu i po problemie mogłeś przez przypadek ją zachaczyć i zmieniła położenie Też tak czasem mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

    • Przez Mopsiu
      Witam. Mam mały problem a mianowicie - nie świeci mi stop. Gdzie znaleźć czujnik stopu w tej maszynie? 
      Z góry dziękuję za każdy pomocny komentarz🤗
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj