Gość Profil usunięty

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli

Polecane posty

luckywasak    15

Mariusz x, wszystko jest na stronie dlg.org

Wystarczy dobrze poszukać.

Dla porównania są też testy ciągników innych marek i pod tym względem Zetor wypada na poziomie konkurencji z zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prosiłem o link, jeśli się na niego powołujesz to na pewno masz gdzieś pod ręką. Ja mimo długich poszukiwań nie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki, myślałem, że ten test trochę inaczej wyglądał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znam stronę DLG, często przeglądam. Znajdź mi w tych archiwach Zetora 135 o którym mówimy. Podejrzewam, że nie widziałeś tego testu na oczy, ale siejesz propagandę.

 

@adikpl1

Myślałem, że w wynikach będą zestawione wyniki wszystkich testowanych ciągników(tych na podstawie których wyznaczono średnią). No a druga sprawa, jeśli 273g/kWh to jest bdb wynik w tych czasach, to ja dziękuję za taką ekologie. Stary MF 3645 ma lepsze wyniki(a dzieli je blisko 20 lat ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Pomocne może okazać się to zdanie: "Here the Zetor established itself as a leader, sipping 283g/kWh to make it 5.7% more fuel efficient than the average tractor we’ve tested so far" czyli chodzi o średnią dla ciągników przetestowanych w Powermix do tej pory.

Czy ten stary MF to był testowany w Powermix? Czy chodzi o dane producenta?

Też się zgadzam z tym, że ekologiczny kaganiec spowodował, że obecne ciągniki palą więcej, choć z drugiej strony chciałbym zobaczyć jak w takim teście Powermix wypadłyby stare ciągniki, które były synonimami oszczędności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stary MF przeszedł standardowy test z tamtych lat: http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/masseyferguson-3645.pdf

 

A co do zetora, to wypadł poniżej średniej, ale nie znaczy to, że jest najoszczędniejszy, na szybkiego to Fendt 415, Agrotron 150 wypadły trochę lepiej. Dlatego też mówienie, że Zetor jest najoszczędniejszy to nie do końca prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Dobra ale ty porównujesz sześcio cylindrowce do 4 cyl. a mowa jest o tym że to silnik naoszczzędniejszy w kategori 4 cyl i około 135km. Fendt ma taki silnik i wypada on nieco słabiej od zetora. Dlatego też Zetor 135 Jest najoszczędniejszym traktorem w kategori 4 cyl. 135 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Widzę, że masz Zetora, dlatego pewnie 5,7 to wg Ciebie więcej niż 7 :) . Ja nadal będę wierzył liczbom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

tak, mam Zetora 7245 który pali 12 litrów na ha w orce na klasie 3a/3b, wiem że dla niektórych to niemożliwe ale jednak tak jest. Dlatego też nie zgadzam się z opiniami na temat paliwożerności Zetorów i będę promować ich oszczędność. Mit wysokiej konsumpcji paliwa przez ciągniki Zetora wziął się w głównej mierze z tego że faktycznie Zetory starej ciężkiej serii (100-160km) paliiły dużo oraz z tego że ludzie przesiadali się z c-360 i nie zmieniali przy tym sprzętu, a wiem że 7211 radzi sobie całkiem nieźle z agregatem 3,2m a ursus zdechłby przy nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki    30

dziś dostałem maila od zetor polska odnośnie cigników HSX.

Dzień dobry

Ciągnik Zetor Forterra 140 będzie dostępny w sprzedaży pod koniec czerwca 2012r. Na chwilę obecną posiadamy już cenę tego ciągnika jest to 183 730,00 zł netto. Ciągnik ten jest już wyposażony w silnik spełniający normy emisji spalin Euro IIIB, 16 zaworową głowice, automatyczną preselekcję półbiegów, podnośnika EHR Boscha z funkcją Hitchtronik o udźwigu 7000kg, skrzynia biegów 30X30.

W celu zakupu prosimy o kontakt z dealerem z Pana rejonu. Adresy dealerów dostępne są na naszej stronie internetowej www.zetor.pl

W razie pytań proszę o kontakt.


Zetor 7340 + tur MetalFach
Zetor 5320
URSUS c-330 + tur1
3 konie na 35ha ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zychu    6

witam znalazłem filmik na youtube o forterze hsx 140

prezentacja modelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zychu    6

witam dla cekawych znam cene forterry hsx 100 cena ta wynosi 183brutto

wyposażenie to ehr nowa skrzynia 30x30,automatyczna preselekcja ,udżwig 7000kg itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigi1235    0

No koledzy pomiędzy 1 a 15 lipca przywożą mi 140-stke HSX na gospodarstwo podobno pierwszy rzut na Polskę ;) Koledzy zobaczymy jak to cacko będzie chodzić... Największe obawy mam o ten filtr cząstek stałych;( Jeśli chodzi o cenę to 250 brutto w full opcji kabina LUX przedni TUZ itd...

Edytowano przez gigi1235

Moje ciągniki to Zetor 7340 Ursus C 360-3P Zetor Forterra 140 hsx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Filtr cząstek stałych ma tylko pasywne oczyszczanie. Producent zaleca unikać pracy silnika na obrotach jałowych. Ale taki ciągnik nie jest po to żeby stał...

Z drugiej strony zapewnia, że filtr wystarczy na 1000 mth, czyli okres pomiędzy przeglądami tego elementu. A oczyszczanie ma przebiegać za pomocą sprężonego powietrza, bez żadnych dodatkowych narzędzi. Jak to będzie w praktyce - zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7441    0

Co do ceny to drogo ja wytargowałem na 240 tuz wom lux zaczepy szerokie laczki po prostu ful ale jeszcze nie zamawiam czekam az bede na zielonym w modernizacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Ja mam nadzieję :) , że w praktyce jak to już było z EGR to Zetor zastosował tak proste rozwiązanie, że bardzo szybko ludzie znajdą sposób aby pracować bez tego filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigi1235    0

Ja tam od początku byłem na zielonym w modrnizacji i miałem złożone na 135 ale kiedy weszła 140 od razu zadatkowaliśmy 140;) i mają przywieść;) ja wziołem 520 laczki gdyż iż 600 będą chodzić ,,po skibie'':)


Moje ciągniki to Zetor 7340 Ursus C 360-3P Zetor Forterra 140 hsx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj